SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
32km is nog net wel een lekker rondje ja, daarboven wordt het vaak al meteen een stuk zwaarder. Maar netjes gedaan Pijll! Mooi afstandje!
![]()
![]()
Ja ik ook..... Ooit jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef DeLuna het volgende:
32 km
Hoop dat ooit ook te kunnen zeggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef DeLuna het volgende:
32 km
Hoop dat ooit ook te kunnen zeggenIk moet zaterdag weer 30km, maar eigenlijk is zo'n pleuriseind lopen helemaal niet leuk hoor.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Ik moet zaterdag weer 30km, maar eigenlijk is zo'n pleuriseind lopen helemaal niet leuk hoor.![]()
![]()
Ik ga zaterdag wel weer. First things first, en dat is werk op het moment
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tuurlijk wel, lekker lopen, koppie leegmaken, genietenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat koppie leegmaken.... Ik heb dat echt nooit. Vind ik overigens ook nergens voor nodig.
Ik vind loopjes van meer dan 25km tegenwoordig maar saai. Duurt veel te lang.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
30+km lopen trekt mij dan niet zo. heel gek, maar ik verveel me na een poosje. mijn streven is de HM volgend jaar, en dat vind ik dan ook ver genoeg. (Maar wie weet denk ik er anders over als ik dat heb gehaald.)
Vind het echt enorm knap dat je zoveel km's kan lopen!![]()
Harder lopen dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
Dat koppie leegmaken.... Ik heb dat echt nooit. Vind ik overigens ook nergens voor nodig.
Ik vind loopjes van meer dan 25km tegenwoordig maar saai. Duurt veel te lang.
F means you're fucked![]()
Die "14km als langste afstand" marathon-training is op jouw lijf geschrevenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind loopjes van meer dan 25km tegenwoordig maar saai. Duurt veel te lang.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou ja. Dat ga ik dus ook maar doen, denk ik. Volgend jaar geen marathons. Lekker lopen zonder schema en nooit verder dan een halve, of zoiets. En gewoon lekker focussen op kortere afstanden.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jep, want die marathon zelf lopen is namelijk wel leuk. Die lange duurlopen tijdens de training ervoor echter niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Die "14km als langste afstand" marathon-training is op jouw lijf geschrevenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan moet je gewoon 30 kilometer gaan trailenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
30+km lopen trekt mij dan niet zo. heel gek, maar ik verveel me na een poosje.
[..].
![]()
Bedankt voor de reacties allemaal
Voor mij is het ook geen afstand die ik regelmatig loop. Ik ben echt behoorlijk diep gegaan, merk ik. Na het eten meteen op bed gaan liggen.
En ja, het is wel een bevestiging voor mezelf dat ik binnenkort weer een marathon kan gaan doen. Van het begin tot 100 meter voor het einde had ik het echte marathon gevoel te pakken, het gevoel dat ik bij de M van Spijkenisse een jaar geleden ook had: dat ik het never nooit niet tot het einde ging volhouden...![]()
28 maart is de 32 van kampen, die is volgens mij min of meer in het leven geroepen omdat mensen met een "regulier" marathon schema die trainen voor Rotterdam op dat moment ongeveer aan hun duurloop van 32 km toe zijn. Ik zie hier een boel mensen Rotterdam lopen, maar gaan er ook nog naar Kampen?
Ik pak hem voor de Roparun training mee
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Forum Opties Forumhop: Hop naar: