In frankrijk het grootste deel wel tegenwoordig weet niet hoe het zit in Italië. Kan me zo voorstellen dat het daar slechter is geregeld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan gebeuren. Maar de kans is nihil
Ze proberen het wel. Maar dikwijls komt het niet voor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In frankrijk het grootste deel wel tegenwoordig weet niet hoe het zit in Italië. Kan me zo voorstellen dat het daar slechter is geregeld.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij bronnen van grootschalige vechtpartijen ofzo?
Nice?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef indiaantje89 het volgende:
In Nice werden ze ook niet om minder uitgesloten toch of wel?
Blijkbaar niet geleerd daarvan. Als Feyenoord supporter vind ik het prachtig dat we soms zo'n fanatieke aanhang hebben, maar dit soort dingen zijn gewoon debel. En ook al zouden de ME wat uitlokken, wees dan gewoon wat verstandiger....
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef indiaantje89 het volgende:
In Nice werden ze ook niet om minder uitgesloten toch of wel?
Een verstandige reactie in dit topic, eindelijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:48 schreef CylonNL het volgende:
Het probleem is tweeledig. Enerzijds kun je zeggen dat het van de italiaanse politie niet handig is om een slapende hond wakker te maken. Ik weet de precieze in ins en outs niet, maar een volgepiste fontein, so be it. Dat is inherent aan een dergelijke pot voetbal faciliteren in je stad. Anderzijds behoor je verder simpelweg met je tengels van andermans spullen af te blijven. Daarnaast als de politie besluit om een plein schoon te vegen om wat voor reden dan ook, dat heb jij als (gast) supporter dat gewoonweg te accepteren en moet op sodemieteren. Wat mij betreft een stadion verbod voor het leven voor de idioten die er zo mooi met hun koppie op staan. Leve de social media.
Tot slot vind ik het onterecht om Feyenoord te beboeten. De invloed die een club kan uitoefenen op dergelijke incidenten is nihiel. Een club kan hoogstens adequaat optreden door er een fikse strafmaat op te zetten en op die manier de drempel iewat te verhogen om dergelijk gedrag te vertonen. Maar dan nog is het onoverkomelijk dat dit soort lui er ondanks een stadionverbod volgende keer weer lachend bij zijn.
In 2006 of 2007 ofzo. Zijn die infantiele Bokito's ook al eens geschorst.quote:
De media vergroot het uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
De burgemeester van Rome liegt. De Italiaanse media liegen. De Nederlandse media liegen. Alles en iedereen is tegen Feyenoord.
Leuk dat je hoop koestert, maar dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 2006 of 2007 ofzo. Zijn die infantiele Bokito's ook al eens geschorst.
Nu hopelijk opnieuw
Maar dan hebben ze wel die hooligannaam in Europa waargemaakt
Hebben ze wel iets bereikt
Waarom zou Feyenoord geschorst moeten worden voor iets wat ze duidelijk afkeuren en waar ze niks mee te maken hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 2006 of 2007 ofzo. Zijn die infantiele Bokito's ook al eens geschorst.
Nu hopelijk opnieuw
Maar dan hebben ze wel die hooligannaam in Europa waargemaakt
Hebben ze wel iets bereikt
Als je daar voetbal gaat kijken moet je je gewoon netjes gedragen, dan ga je niet in een fontein pissen. Dus niks so be it, hard aanpakken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:48 schreef CylonNL het volgende:
Het probleem is tweeledig. Enerzijds kun je zeggen dat het van de italiaanse politie niet handig is om een slapende hond wakker te maken. Ik weet de precieze in ins en outs niet, maar een volgepiste fontein, so be it. Dat is inherent aan een dergelijke pot voetbal faciliteren in je stad. Anderzijds behoor je verder simpelweg met je tengels van andermans spullen af te blijven. Daarnaast als de politie besluit om een plein schoon te vegen om wat voor reden dan ook, dat heb jij als (gast) supporter dat gewoonweg te accepteren en moet op sodemieteren. Wat mij betreft een stadion verbod voor het leven voor de idioten die er zo mooi met hun koppie op staan. Leve de social media.
Tot slot vind ik het onterecht om Feyenoord te beboeten. De invloed die een club kan uitoefenen op dergelijke incidenten is nihiel. Een club kan hoogstens adequaat optreden door er een fikse strafmaat op te zetten en op die manier de drempel iewat te verhogen om dergelijk gedrag te vertonen. Maar dan nog is het onoverkomelijk dat dit soort lui er ondanks een stadionverbod volgende keer weer lachend bij zijn.
Nee dit soort gedrag goed praten, en je eigen club de shit in helpen. Dan heb je er wel kaas van gegeten idd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Omdat als Feyenoord niet Europees speelt de straten veilig zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:51 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord geschorst moeten worden voor iets wat ze duidelijk afkeuren en waar ze niks mee te maken hebben?
Quotes waar ik het goedpraat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dit soort gedrag goed praten, en je eigen club de shit in helpen. Dan heb je er wel kaas van gegeten idd.
Denk niet dat er iemand is die vernielingen/geweld goed praat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dit soort gedrag goed praten, en je eigen club de shit in helpen. Dan heb je er wel kaas van gegeten idd.
Ajax ook uitsluiten voor rellen met celtic, of de 95 mensen die opgepakt werden in Parijs?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat als Feyenoord niet Europees speelt de straten veilig zijn.
Smokeyquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:52 schreef sneakydesert het volgende:
Mr. Smokey gaat mij via DM bedreigen. Tr gemacht.
Ja, want in Parijs en Amsterdam is nog nooit iets voor gevallen enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat als Feyenoord niet Europees speelt de straten veilig zijn.
Als je niet als een debiel praat over dingen waar je geen verstand van hebt praat je het goed in dit topicquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:52 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand is die vernielingen/geweld goed praat.
Ja Ajax mag je uitsluiten, PSV doet zoals gewoonlijk de punten Europees pakken zodat de rest minder voorrondes moet spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax ook uitsluiten voor rellen met celtic, of de 95 mensen die opgepakt werden in Parijs?
PSV neemt geen uitsupport mee, die mogen blijven.
QFT.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:48 schreef CylonNL het volgende:
is dat al bedreigingquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:52 schreef sneakydesert het volgende:
Mr. Smokey gaat mij via DM bedreigen. Tr gemacht.
Je bent ze als een debiel aan het verdedigen dat het eigenlijk allemaal niet zo erg is en dat het allemaal erger word gemaakt dan het is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet als een debiel praat over dingen waar je geen verstand van hebt praat je het goed in dit topic
Waar heb ik iemand verdedigd?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je bent ze als een debiel aan het verdedigen dat het eigenlijk allemaal niet zo erg is en dat het allemaal erger word gemaakt dan het is.
Iedereen is het schuld behalve de 'fans' van Feyenoord zelf. Ze werden uitgelokt om motoren, auto's en cultureel erfgoed te slopen zekerquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De media vergroot het uit.
Er zijn geen grootschalige rellen geweest, feit.
Er is niet met wapens rondgezwaaid, feit.
Er is wat gesloopt BUITEN het stadion, feit.
Er zijn een aantal mensen opgepakt, feit.
Hoor je bij andere clubs waar zoveel mensen worden opgepakt over uitsluiting?
Ik begrijp niet waarom je mij 1 op 1 gaat DM'en. Je impliceert dat je mij gaat aanvallen of iets dergelijks. Doe dat gewoon lekker in dit topic.quote:
Waar staat dit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iedereen is het schuld behalve de 'fans' van Feyenoord zelf. Ze werden uitgelokt om motoren, auto's en cultureel erfgoed te slopen zeker
Uitvergroten? Ze brengen het gewoon in beeld.
Dat keur ik af. Jullie leggen me woorden in de mondquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iedereen is het schuld behalve de 'fans' van Feyenoord zelf. Ze werden uitgelokt om motoren, auto's en cultureel erfgoed te slopen zeker
Uitvergroten? Ze brengen het gewoon in beeld.
Niets mee te maken hebben? Waren het Ajax fans in Rome dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:51 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord geschorst moeten worden voor iets wat ze duidelijk afkeuren en waar ze niks mee te maken hebben?
Geen gewonden, geen vernieling iedereen was weer op tijd thuis voor het avondeten.quote:
Ik haal 2 plaatsen door elkaar my bad. Maar weet niet of je die foto's op twitter hebt gezien met die fonteinen? Gewoon zonde en dat is echt niet uitvergroot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Indiaantje je moet geen ongefundeerde aantijgingen maken.
Dat praat dit wanordelijk gedrag nog niet goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen gewonden, geen vernieling iedereen was weer op tijd thuis voor het avondeten.
Zonde, dat keur ik af. Maar dat is totaal onvergelijkbaar met Nancy. Er is niet voor niets een relatief klein aantal mensen opgepakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik haal 2 plaatsen door elkaar my bad. Maar weet niet of je die foto's op twitter hebt gezien met die fonteinen? Gewoon zonde en dat is echt niet uitvergroot.
Hoe kunnen zij voorkomen dat er hooligans naar Rome af reizen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niets mee te maken hebben? Waren het Ajax fans in Rome dan?
Leg eens uit waarom de club Feyenoord schuldig is aan deze rellen? En daarom geschorst zou moeten worden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niets mee te maken hebben? Waren het Ajax fans in Rome dan?
Je eigen spelersbus aanvallenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen gewonden, geen vernieling iedereen was weer op tijd thuis voor het avondeten.
Uitsluiten uit de eredivisie aub.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je eigen spelersbussen aanvallenx oneindig.
Sorry ik was vergeten dat dit de norm wasquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat praat dit wanordelijk gedrag nog niet goed.
-quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry ik was vergeten dat dit de norm was
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom de club Feyenoord schuldig is aan deze rellen? En daarom geschorst zou moeten worden?
Als ik een bushokje sloop in jouw naam, ben jij dan schuldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |