Namen en rugnummers aubquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Mensen die het gedrag van die hooligans gaan goed praten![]()
Dit dus. Lijkt mij een prima sanctie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of 5 jaar geen Feyenoord meer in Europa
twitter:MarkvanderWel twitterde op donderdag 19-02-2015 om 20:15:48Belangrijke goal Feyenoord. Maar wat doet de UEFA met die rellen? Kans dat Feyenoord uit toernooi geknikkerd wordt dreigt... #romfey reageer retweet
"Niets aan de hand"quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Dven het volgende:
Italiaanse politie staat bekend om hun agressiviteit. Er was niets aan de hand en toen..
Hallo thuiszittert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
"Niets aan de hand"![]()
De politie grijpt echt in als er niks aan de hand is, not. Je kunt je vriendjes niet goedpraten.
Dreigt dus helemaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:MarkvanderWel twitterde op donderdag 19-02-2015 om 20:15:48Belangrijke goal Feyenoord. Maar wat doet de UEFA met die rellen? Kans dat Feyenoord uit toernooi geknikkerd wordt dreigt... #romfey reageer retweet
In Italië gebeurt nooit wat en in Nederland is hey elke week raak ja. Klopt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef speknek het volgende:
Lol damn, gevangenisstraffen van meer dan een jaar, tienduizenden euro's boete en het zal me niks verbazen als Feyenoord ook een straf krijgt. Het is hier weer van fantastisch. Die burgemeester heeft nog gelijk ook, het is toch om je kapot voor te schamen, waarom is dit probleem nog steeds niet aangepakt. Gelukkig laat Italië zien wat je ertegen moet doen.
Ja, in Italiaanse gevangenissen mag je internetten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zit thuis ja, jij plaatst dit vanuit je knusse gevangenis in Rome?
Spijtig om te horen, eerst daar de stad vervuilen, en nu het internet ook nog met je gelul.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, in Italiaanse gevangenissen mag je internetten.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Spijtig om te horen, eerst daar de stad vervuilen, en nu het internet ook nog met je gelul.
Ga je het nou over deze boeg gooien, zielig hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks in NL je moeder weer even bevuilen
Uiteraard. Uitgelokt door de politie. Zoals altijdquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Dven het volgende:
Italiaanse politie staat bekend om hun agressiviteit. Er was niets aan de hand en toen..
Dat was meer een combinatie van twee groepen idioten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard. Uitgelokt door de politie. Zoals altijd
Vooral hoe de politie dat gebeurde in Beverwijk heeft laten escaleren... Schande, arme feyenoord supporters
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef sneakydesert het volgende:
Dus altijd de schuld van de politie behalve één keer?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was meer een combinatie van twee groepen idioten.
Ehh.. Oke.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus altijd de schuld van de politie behalve één keer?
Goed verhaal weer
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef bamibij het volgende:
Beverwijk erbij halen![]()
Een soort godwin
Stimmungmacherei.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef sneakydesert het volgende:
Normaliter wel jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tot de volgende relpartij waar de schuld voor de escalatie uiteraard weer ligt bij de politie
Uh, oke.quote:
Alhoewel ik moet toegeven dat ik allesbehalve een supporter ben van Feyenoord, is er wel frictie gecreeerd met een aantal optredens van de politie waar dat niet nodig was. Dat zet kwaad bloed. Veel mensen hebben nu eenmaal een hekel aan wanneer hen onrecht aangedaan wordt. Anderzijds kon je op voorhand zeggen dat er een aantal lieden aanwezig zouden zijn die er enkel zijn om er herrie te schoppen. Die zijn gepakt, die mogen nu boeten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom is het de schuld van de politie dan?
If you can't beat them, join 'em ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:28 schreef sneakydesert het volgende:
En dat zijn dan van die figuren die roepen dat buitenlanders het land kapot maken ook nog.
Zielige mensen. Echt te triest voor woorden.
Ik kijk er niet raar van op. De UEFA is compleet allergisch voor dit soort gedoe.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef sneakydesert het volgende:
Onmogelijk als er niets in het stadion gebeurd is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik kijk er niet raar van op. De UEFA is compleet allergisch voor dit soort gedoe.
Idd, club kan hier nooit verantwoordelijk voor zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onmogelijk als er niets in het stadion gebeurd is.
Een paar relletjesquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia krijgt een wedstrijdje zonder uitpubliek voor rellen in stadion.
In Italië steken ze er om de 2-3 jaar eentje dood.
In Rusland zijn ze continu racistisch tegen alles wat niet blank en Russisch is.
En in Nederland praten er riooljournalisten over uitsluiting bij een paar relletjes.
Hoe willen de Italianen die boete incasseren als die gasten in Nederland zitten.. denk dat het een wassen neus is en alleen bedoeld als middel om ze te weren uit Italiëquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:
40K per man, lekker hoor moeten ze ook in Nederland doen.
Verkeersboetes uit het buitenland zijn ook in Nederland te incasseren. Dus dat zal wel op eenzelfde manier gaan gok ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe willen de Italianen die boete incasseren als die gasten in Nederland zitten.. denk dat het een wassen neus is en alleen bedoeld als middel om ze te weren uit Italië
Heb jij bronnen van grootschalige vechtpartijen ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Een paar relletjesTuurlijk joh.
Gebeurt alleen vaak genoeg niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Verkeersboetes uit het buitenland zijn ook in Nederland te incasseren. Dus dat zal wel op eenzelfde manier gaan gok ik.
En waar haal je die informatie vandaan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurt alleen vaak genoeg niet.
Dat gebeurt vaak juist niet, toch? Ben ook wel eens geflitst in Frankrijk.. nooit iets van gehoordquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Verkeersboetes uit het buitenland zijn ook in Nederland te incasseren. Dus dat zal wel op eenzelfde manier gaan gok ik.
Van wat ik weet worden die boetes gewoon doorgestuurd. Ik heb er nog geen gehad, dus ik heb er geen ervaring mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak juist niet, toch? Ben ook wel eens geflitst in Frankrijk.. nooit iets van gehoord
Heb het opgezocht, schijnt tegenwoordig beter te gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En waar haal je die informatie vandaan?
Het kan gebeuren. Maar de kans is nihilquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak juist niet, toch? Ben ook wel eens geflitst in Frankrijk.. nooit iets van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |