is dat al bedreigingquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:52 schreef sneakydesert het volgende:
Mr. Smokey gaat mij via DM bedreigen. Tr gemacht.
Je bent ze als een debiel aan het verdedigen dat het eigenlijk allemaal niet zo erg is en dat het allemaal erger word gemaakt dan het is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet als een debiel praat over dingen waar je geen verstand van hebt praat je het goed in dit topic
Waar heb ik iemand verdedigd?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je bent ze als een debiel aan het verdedigen dat het eigenlijk allemaal niet zo erg is en dat het allemaal erger word gemaakt dan het is.
Iedereen is het schuld behalve de 'fans' van Feyenoord zelf. Ze werden uitgelokt om motoren, auto's en cultureel erfgoed te slopen zekerquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De media vergroot het uit.
Er zijn geen grootschalige rellen geweest, feit.
Er is niet met wapens rondgezwaaid, feit.
Er is wat gesloopt BUITEN het stadion, feit.
Er zijn een aantal mensen opgepakt, feit.
Hoor je bij andere clubs waar zoveel mensen worden opgepakt over uitsluiting?
Ik begrijp niet waarom je mij 1 op 1 gaat DM'en. Je impliceert dat je mij gaat aanvallen of iets dergelijks. Doe dat gewoon lekker in dit topic.quote:
Waar staat dit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iedereen is het schuld behalve de 'fans' van Feyenoord zelf. Ze werden uitgelokt om motoren, auto's en cultureel erfgoed te slopen zeker
Uitvergroten? Ze brengen het gewoon in beeld.
Dat keur ik af. Jullie leggen me woorden in de mondquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iedereen is het schuld behalve de 'fans' van Feyenoord zelf. Ze werden uitgelokt om motoren, auto's en cultureel erfgoed te slopen zeker
Uitvergroten? Ze brengen het gewoon in beeld.
Niets mee te maken hebben? Waren het Ajax fans in Rome dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:51 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord geschorst moeten worden voor iets wat ze duidelijk afkeuren en waar ze niks mee te maken hebben?
Geen gewonden, geen vernieling iedereen was weer op tijd thuis voor het avondeten.quote:
Ik haal 2 plaatsen door elkaar my bad. Maar weet niet of je die foto's op twitter hebt gezien met die fonteinen? Gewoon zonde en dat is echt niet uitvergroot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Indiaantje je moet geen ongefundeerde aantijgingen maken.
Dat praat dit wanordelijk gedrag nog niet goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen gewonden, geen vernieling iedereen was weer op tijd thuis voor het avondeten.
Zonde, dat keur ik af. Maar dat is totaal onvergelijkbaar met Nancy. Er is niet voor niets een relatief klein aantal mensen opgepakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik haal 2 plaatsen door elkaar my bad. Maar weet niet of je die foto's op twitter hebt gezien met die fonteinen? Gewoon zonde en dat is echt niet uitvergroot.
Hoe kunnen zij voorkomen dat er hooligans naar Rome af reizen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niets mee te maken hebben? Waren het Ajax fans in Rome dan?
Leg eens uit waarom de club Feyenoord schuldig is aan deze rellen? En daarom geschorst zou moeten worden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niets mee te maken hebben? Waren het Ajax fans in Rome dan?
Je eigen spelersbus aanvallenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen gewonden, geen vernieling iedereen was weer op tijd thuis voor het avondeten.
Uitsluiten uit de eredivisie aub.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je eigen spelersbussen aanvallenx oneindig.
Sorry ik was vergeten dat dit de norm wasquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat praat dit wanordelijk gedrag nog niet goed.
-quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry ik was vergeten dat dit de norm was
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom de club Feyenoord schuldig is aan deze rellen? En daarom geschorst zou moeten worden?
Als ik een bushokje sloop in jouw naam, ben jij dan schuldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |