In Italiaanse cellen hebben ze geen Playstation.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:06 schreef MakkieR het volgende:
Klopt het nou dat deze supporters een schikking hebben getroffen van 40.000 euro in plaats van een celstraf van 8 maanden in Italie? Als dat zo is, wat zijn het dan toch kneusjes die hooligans, het is maar acht maanden zitten, dacht dat die stoere lui wel wat meer waren gewend
haha paniekquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Italiaanse cellen hebben ze geen Playstation.
Weet je wie er zijn opgepakt? Weet je wat ze voor verplichtingen hebben?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:06 schreef MakkieR het volgende:
Klopt het nou dat deze supporters een schikking hebben getroffen van 40.000 euro in plaats van een celstraf van 8 maanden in Italie? Als dat zo is, wat zijn het dan toch kneusjes die hooligans, het is maar acht maanden zitten, dacht dat die stoere lui wel wat meer waren gewend
Tsja, er zitten er ongetwijfeld een stel bij die het zich niet kunnen veroorloven om morgen niet op het werk te verschijnen, dan ben je toch sneller geneigd dit soort deals te sluiten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Weet je wie er zijn opgepakt? Weet je wat ze voor verplichtingen hebben?
Denk je dat je zelf meer mans bent? Pak ze aan dan!
wat praat je nou allemaal voor onzin joh. Wie zich brand, moet op de blaren zitten is mij altijd geleerd. Ga niet als een klein kind lopen janken als er acht maanden cel van jou wordt geëist.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Weet je wie er zijn opgepakt? Weet je wat ze voor verplichtingen hebben?
Denk je dat je zelf meer mans bent? Pak ze aan dan!
En als je baan op het spel staat? Of je eigen bedrijfje?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat praat je nou allemaal voor onzin joh. Wie zich brand, moet op de blaren zitten is mij altijd geleerd. Ga niet als een klein kind lopen janken als er acht maanden cel van jou wordt geëist.
denk je daar niet over na als je in de bus/vliegtuig stapt richting Rome?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als je baan op het spel staat? Of je eigen bedrijfje?
Je gaat meestal niet van dat soort rampscenario's uit nee. Als je daar met je zatte kop stenen en flessen naar de carabinieri gaat lopen gooien dan vraag je er om natuurlijk, maar je zal er maar eens per ongeluk tussen staan, helemaal niks doen, maar er toch tussenuit gepikt worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
denk je daar niet over na als je in de bus/vliegtuig stapt richting Rome?
Misschien dat de straffen worden overgenomen door de Nederlandse justitie?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:21 schreef Modus het volgende:
Volgens een advocaat op Radio 1 vandaag waren de meeste arrestanten inmiddels al naar NL teruggestuurd en zou de kans dat Italië alsnog wat met de opgelegde straffen zou doen uitermate klein zijn, omdat die blijkbaar alleen op Italiaans grondgebied zouden gelden.
Hier terug te luisteren http://www.radio1.nl/item(...)iseerden%20Rome.html
Dat was te verwachten natuurlijk, volgens mij kunnen ze die lui niet zomaar van de ene op de andere dag opsluiten in een Italiaanse gevangenis. Wellicht mogen ze alleen nooit meer terug naar Italie aangezien ze dan alsnog de straf moeten uitzitten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:21 schreef Modus het volgende:
Volgens een advocaat op Radio 1 vandaag waren de meeste arrestanten inmiddels al naar NL teruggestuurd en zou de kans dat Italië alsnog wat met de opgelegde straffen zou doen uitermate klein zijn, omdat die blijkbaar alleen op Italiaans grondgebied zouden gelden.
Hier terug te luisteren http://www.radio1.nl/item(...)iseerden%20Rome.html
Ik hoor je te vaak, maar en als zeggen. Ieder mens is geboren met een gezond verstand en als je verstandig bent dan blijf je uit de buurt van dit soort relletjes, dat lijkt me allerminst moeilijk toe. Als toerist loop ik ook niet te etteren met politie als ik op vakantie ben, ik weet namelijk het gevolg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je gaat meestal niet van dat soort rampscenario's uit nee. Als je daar met je zatte kop stenen en flessen naar de carabinieri gaat lopen gooien dan vraag je er om natuurlijk, maar je zal er maar eens per ongeluk tussen staan, helemaal niks doen, maar er toch tussenuit gepikt worden.
Wat ben je begripvol vandaag. Niet van je gewend.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dank u meneer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je begripvol vandaag. Niet van je gewend.
Wie praat er nou onzin?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat praat je nou allemaal voor onzin joh. Wie zich brand, moet op de blaren zitten is mij altijd geleerd. Ga niet als een klein kind lopen janken als er acht maanden cel van jou wordt geëist.
De uitkering inhouden tot die 45000 betaald is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik vraag me af hoe ze denken die 45.000,00 ¤ denken te kunnen gaan ontvangen van die uitkeringstrekkers
Haha dat wordt niks ik krijg ook nog geld van zulke figuren, bijna 6000 euro duurde echt jaren, ging met ongeveer 50 euro per maand. Tot een bepaald deel waarvan je kan leven mogen ze alles houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
De uitkering inhouden tot die 45000 betaald is.
Uit en thuis. Zij niet hierheen en wedstrijd in Polen geen publiek. Zijn wel legia fans gekomen, maar zijn nauwelijks in Amsterdam geweest eigenlijk. Zitten bij hun vriendjes in den haag.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:57 schreef Hathor het volgende:
Klopt het trouwens dat die van Legia gisteren geweerd waren uit Amsterdam? Als dat zo is mogen ze daar hun handen dichtknijpen, als er een paar duizend van die Polen naar je stad komen, dan ga je pas echt wat meemaken.
eigen schuld, dikke bult.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar ging het alleen niet om. Nogal wiedes dat het je eigen schuld is als je daadwerkelijk iets gedaan hebt en gepakt bent.quote:
Word een troosteloze pot dan die uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Uit en thuis. Zij niet hierheen en wedstrijd in Polen geen publiek. Zijn wel legia fans gekomen, maar zijn nauwelijks in Amsterdam geweest eigenlijk. Zitten bij hun vriendjes in den haag.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Word een troosteloze pot dan die uitwedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |