Er staat notabene in het artikel dat dit een Europees voorschrift is. Waarom is dat? Omdat we proberen straffen nog enigszins menselijk te houden. Dat vind ik toch beter dan het beleid in de USA waarbij het zomaar kan gebeuren dat je voor een DUI jarenlang in de isoleercel zit of dat je tientallen jaren isoleercel krijgt opgelegd omdat een familielid jouw facebookstatus wijzigde. Ja, dat is beide gebeurd in de USA in de afgelopen jaren. Dat wij slecht voor onze ouderen zorgen is inderdaad triestig. Anderzijds, in het kader van fair and balanced, mag het de ouderen van nu en binnenkort worden verweten dat zij zelf niet voor hun oude dag hebben gespaard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eist_luxe_cel__.html
Dit is toch werkelijk waar niet normaal zeg. Dit land is het echt kwijt. Ze krijgen verdomme meer luxe dan mensen in een verzorgingstehuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Volgens die advocaat sinds de EU dat zo heeft bepaald.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wanneer is een moestuin een mensenrecht en de mogelijkheid een kleur in je cel uit te zoeken?
Zeer zeker wel. Mensen enige luxe onthouden getuigd bijvoorbeeld van een gebrek aan humaniteit en mensen een gevoel geven van het gunnen van een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Luxe zegt niks over de inhoudelijke behandeling van de gedetineerden.
Die mensen in de bijstand kunnen toch ook gewoon een juwelier vermoorden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]. Dat is toch ook een ander uiterste man. Maar luchten, tv-zenders, een moestuin etc. Er zijn mensen in de bijstand die het minder hebben, dat kan toch niet kloppen?
Waarom wachten? Je kan toch gewoon ontslag nemen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Serieus!?..![]()
Man man man, als ik ooit werkeloos raak schiet ik ook iemand overhoop..![]()
Lekker op vakantie in Drente..
Ja, waarom niet? Het hele concept rehabilitatie is een belachelijke grap.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want je moet je niet focussen op rehabilitatie? Lekker zoals in Amerika iedereen laten creperen zodat ze als ze vrij zijn een normaal leven op kunnen bouwen. Oh wacht..
Klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Het hele concept rehabilitatie is een belachelijke grap.
Er staat notabene in het artikel vermeld dat het een Europees voorschrift is!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:43 schreef Odaiba het volgende:
Dit snap je toch totaal niet. In de meeste landen rotten ze weg in hun cel, maar Nederland moet weer compleet doorslaan in het vertroetelen van veroordeelde criminelen...
Integendeel, het werkt prima!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Het hele concept rehabilitatie is een belachelijke grap.
Hebben wellicht wat meer vrijheid te gaan en staan waar ze willen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Romanus het volgende:
Ik ken mensen die minder wonen zonder ooit een misdaad te hebben gepleegd.
Bejaarden waar te weinig tijd voor is, is iets dat al zeker 20 jaar speelt. Je vader was toen 60. Heeft hij ook uitgebreid met de bejaarden van toen gewandeld?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:19 schreef hans1985 het volgende:
hey hey, geen commentaar op dit systeem he.
Mijn vader is 80, heeft versleten gewrichten doordat die van kinds af aan tot nu toe heeft gewerkt.
Heeft als commando nog gediend in het leger en in afrika naast zijn werk nog de lokale bevolking geholpen.
Als jullie zoveel commentaar leveren op dit systeem wat moet mijn pa dan?
Die heeft zich net voorgenomen om een paar kut criminelen af te knallen en daarna relaxed verzorgd te worden in gevangenis. Dus ff dimmen, straks moet die nog naar een verzorgingstehuis.
dat lijkt me zo eenvoudig nog nietquote:Op zondag 22 februari 2015 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je dus geen huis hebt kun je het beste 20 mensen afslachten in de stad oid dan heb je meteen een leventje als een prinses.
nederland
Hij heeft niet het recht om in beroep te gaan. Hij heeft het recht op een dergelijke cel en dat is in de EU zo geregeld. Daar kan Nederland niet zomaar eventjes vanaf wijken omdat het haar uitkomt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij heeft het recht om tegen deze beslissing in beroep te gaan. Als hem daadwerkelijk die luxere cel toegewezen wordt dan pas zou je daarover kunnen klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |