Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar had deze jongen voor kunnen kiezen, maar hij koos voor een andere weg. En in plaats van gestraft te worden word hij nu beloond.
Ik vind dit altijd wel grappig. Als hier een post voorbij komt van iemand met drank op die een dodelijk ongeluk veroorzaakt dan is het moord en brand en moet zo iemand altijd jaren worden opgesloten en nooit meer een rijbewijs krijgen. Gaat het om een moordenaar dan moeten we wat medelijden hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar die krijgt hij wel als hij straks vrij komt dus wat jij vind is niet zo relevant. Nogmaals, wat moet er dan gebeuren? Een mindere behandeling zodat de kans nog groter is dat hij of anderen weer in de fout gaan? Je draait er nu wat omheen.
Je suggereert dat hij beter af is en dat is gewoon aantoonbaar onzin.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar had deze jongen voor kunnen kiezen, maar hij koos voor een andere weg. En in plaats van gestraft te worden word hij nu beloond.
Hoe is de mening van anderen relevant voor mijn mening? Je draait er wat omheen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel grappig. Als hier een post voorbij komt van iemand met drank op die een dodelijk ongeluk veroorzaakt dan is het moord en brand en moet zo iemand altijd jaren worden opgesloten en nooit meer een rijbewijs krijgen. Gaat het om een moordenaar dan moeten we wat medelijden hebben.
Ik zit liever in de bijstand met vrijheid dan in deze "luxe" cel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van he?
Dat zijn nou echt dingen waar anderen hun hele leven van lopen te dromen: Jouw grootste wens gaat in vervulling, je mag van één muur bepalen welke kleur die krijgt.quote:Op de afdeling, die niet oogt als een gevangenis, mogen gedetineerden zelf koken, groenten telen, kippen houden en minimaal twee uur per dag luchten op een landelijk ogende luchtplaats. Daarnaast hebben ze toegang tot een recreatieruimte en een hobbyruimte.
En daar blijft het niet bij. Volgens Omroep West hebben alle criminelen een eigen televisie met 55 zenders in hun cel, een aangenaam uitzicht en ze mogen zelf de kleur van één muur in de cel bepalen.
Is toch zo.quote:
Ja, met dergelijke voorzieningen vraag je gewoon om recidiverende criminelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:02 schreef Perrin het volgende:
Er is een reden waarom gevangenisstraf gevangenisstraf heet.
Dit blijven altijd wel wat bijzondere vergelijkingen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel grappig. Als hier een post voorbij komt van iemand met drank op die een dodelijk ongeluk veroorzaakt dan is het moord en brand en moet zo iemand altijd jaren worden opgesloten en nooit meer een rijbewijs krijgen. Gaat het om een moordenaar dan moeten we wat medelijden hebben.
55 zenders is tegenwoordig een basispakket volgens mij...quote:
Er zijn nog opties buiten kabel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
55 zenders is tegenwoordig een basispakket volgens mij...
Dus jij wil moeilijk doen om ze minder zenders te geven? Dat is een beetje idioot, niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Er zijn nog opties buiten kabel.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef RingBewoner het volgende:
de afdeling, die niet oogt als een gevangenis, mogen gedetineerden zelf koken, groenten telen, kippen houden en minimaal twee uur per dag luchten op een landelijk ogende luchtplaats. Daarnaast hebben ze toegang tot een recreatieruimte en een hobbyruimte.
En daar blijft het niet bij. Volgens Omroep West hebben alle criminelen een eigen televisie met 55 zenders in hun cel, een aangenaam uitzicht en ze mogen zelf de kleur van één muur in de cel bepalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |