Beetje Sarah Jessica Parker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Die Claudia heeft wel een beetje een lang hoofd.
Jammer dat niemand een gifje heeft gemaakt op het eindquote:
En zo te zien heeft 'hier' alleen Ahmad1nejad het volgehoudenquote:Eva Jinek stort in kijkcijferravijn
Het gaat de verkeerde kant op met de dagelijkse late night-talkshow van Eva Jinek. De presentatrice scoorde donderdagavond de minst bekeken aflevering van Jinek op NPO 1 tot nu toe: er keken 376.000 mensen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het is het tweede laagterecord op rij voor Jinek. Het vorige laagterecord stond namelijk op de uitzending van woensdag, die 430.000 kijkers wist te boeien. Het zijn erg lage cijfers voor NPO 1, dat dagelijks miljoenen kijkers trekt.
Jinek scoorde met de aflevering van donderdag maar liefst 48 procent onder het avondgemiddelde van NPO 1, dat RTL 4 voor moet laten gaan op de late avond.
RTL Late Night was Jinek ook donderdag de baas. De talkshow van Humberto Tan kwam uit op een degelijke 958.000 kijkers.
Overigens wist Jinek op 29 januari nog minder kijkers te boeien, namelijk 370.000, maar toen werd de talkshow onaangekondigd uitgezonden op NPO 2, in plaats van NPO 1. Dat was op de dag van de inval bij het NOS-gebouw.
Bron
Omdat het werkelijk waar nergens over gaat en de onderwerpen volstrekt irrelevant zijn, bovendien heeft het programma een hoog 'ik ik ik ik ik ik gehalte'.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken en ik was blijkbaar niet de enige:
[..]
En zo te zien heeft 'hier' alleen Ahmad1nejad het volgehouden
Voor mij heeft het als eerste te maken met haar gasten. Dan haak ik al af...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken en ik was blijkbaar niet de enige:
Lekker weer terug naar Jeroen Pauw. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijna van die achterlijke aidsbank af
Ik kijk er al naar uitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar Jeroen Pauw. Niks mis mee.
Jij kijkt zeker met het geluid uit, zo kan ik het ook ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef jrwl het volgende:
Eva Jinek doet het best goed vind ik. Ik ben het niet eens met veel van de kritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |