Misschien hebben ze het materiaal van de hutjes van Mata gebruikt op de daken van Matteo?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Lutalo het volgende:
[..]
@El_Matador, als ik naar de uitvergroting van 'jouw' huisjes kijk, lijkt het hetzelfde als die van Matteo.
Bij jou is een duidelijk soort "M" te zien ( zie mijn eerdere berichten) , maar op het overzicht leg je
'jouw' hut op een andere plek neer?
ben benieuwd!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:39 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Gebeld met klantenservice. Datum opname sat.foto wist ze helaas niet, alleen de datum van mapupdates maar de afdeling Europa weet die dan weer niet van Panama. Ik gooi er zo nog een mail naar HQ tegenaan.
Mailtje is eruitquote:
"Mata's paddock" is oranje, de 1e echte paddock die je tegenkomt. Bij de roze stip staan 2 hutjes (erg klein) met witte daken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:06 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Bij jouw roze cirkeltje ( Mata's huisje) heb ik de neiging om te zeggen 'niet op HERE'.
Ik ga daar rondlopen, terwijl ik aan het zwembad lig, dus moet wel een beetje inzicht hebben in het gebied, daar heeft HERE heel erg bij geholpen. Noordelijker toch beter BING qua wolkendek.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef RapaNui het volgende:
Ik begrijp de hele noodzaak niet van het in kaart brengen van dat gebied. Zoveel werk wordt erin gestopt. Hele mooie kaarten hoor, maar waarvoor?
En wat zijn we ermee opgeschoten? H13 staat nu op losse schroeven.
Door de zoom valt Q1 net buiten beeld...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit overzicht maakt meteen duidelijk waarom onze vrienden geen opnames hebben gemonteerd van de tweede quebrada. Als je bij de eerste bent en je wilt naar de gele stip (matteo's) dan ga je natuurlijk niet een giga omweg maken via q2 en de andere paddocks.
Zo heeft ie het niet gezegd; "hij zag geen sporen in de modder".quote:Aangezien F ervan overtuigd was dat K en L niet bij 'de' paddocks bij q2 zijn geweest,
Zou goed zijn om die allemaal in kaart te brengen. Zie de sporen op de paddocks, dat is een pad.quote:zouden ook zij heel goed na q1 ergens naar rechts zijn afgebogen (als ze niet omgekeerd zijn). Ik verwacht dat daar toch wel zijpaden/-sporen zijn te vinden.
Ja, maar waarom? De route over de paddocks is makkelijker en logischer.quote:Het afsnijden kan moeilijker zijn, dus camera in de tas en er pas weer uit na de doorsteek op de makkelijke grasmat.
Huh? Nee, Matteo's huis is groot en duidelijk en staat heel ergens anders dan "mijn" paddock. Daar lijken 2 ruines te staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Lutalo het volgende:
[..]
@El_Matador, als ik naar de uitvergroting van 'jouw' huisjes kijk, lijkt het hetzelfde als die van Matteo.
Bij jou is een duidelijk soort "M" te zien ( zie mijn eerdere berichten) , maar op het overzicht leg je
'jouw' hut op een andere plek neer?
Dank, wat je niet ziet op de plaatjes; het lijkt een uitgezoomd satellietbeeld, is dat het samengesteld is uit ~100 screenshots met 100 m schaal op HERE. Een volle dag werk, maar goed. Het is wel erg mooi zo.quote:
491 is de foto van Kris met haar waterflesje toch? En 493 die barranco/kloofje? Dat is een andere dan die gang achter de Mirador.quote:Wat ik nu even niet snap, houden wij er een ander telling met de foto's op na?
In de OP is foto 491 toch de eerste foto genomen op de Mirador?
de eigenaarschapquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef El_Matador het volgende:
En H13 staat "op losse schroeven"? In welke zin?
hoe weten we dit?quote:
Waarom? Omdat Baru een lijn slordig heeft ingetekend en vergat te disclaimeren dat het geen pad was?quote:
Dat is op HERE duidelijk te zien.quote:[..]
hoe weten we dit?
Omdat het een enorme omweg is, 5x langer dan doorsteken om en nabij q1 indien mogelijk. Zeer de moeite waard dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef El_Matador het volgende:
Ja, maar waarom? De route over de paddocks is makkelijker en logischer.
A - Kris en Lisanne wisten dat nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Omdat het een enorme omweg is, 5x langer dan doorsteken om en nabij q1 indien mogelijk. Zeer de moeite waard dus.
Dat kun je nog niet zeggen. Misschien liepen ze daar wel met een machete in hun rug geprikt de kant op die hen opgedragen werd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe meer je van het gebied ziet, hoe onlogischer de keuzes die Kris en Lisanne gemaakt moeten hebben.
Ja, dan zijn het niet hun keuzes meer. Maar inderdaad, die mogelijkheid zit erin. Geen enkel gezond nadenkend mens gaat eerst al die paddocks afdalen (dan wel doorsteken recht naar het noordoosten vanaf ~H12) helemaal naar de 2e kabelbrug en dan nog eens die nauwe Culebra door. Als je de CD duidelijk afgetekend in het zuiden ziet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat kun je nog niet zeggen. Misschien liepen ze daar wel met een machete in hun rug geprikt de kant op die hen opgedragen werd.
Als je meent nog aan de andere kant van de CD te zijn ga je natuurlijk niet terug omhoog klimmen maar wil je afdalen. Vervolgens zie je bij de paddock weer tekenen van bewoonde wereld en natuur die lijkt op het begin van de Pianista trail. We zitten goed, zou ik denken, en flink doorlopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dan zijn het niet hun keuzes meer. Maar inderdaad, die mogelijkheid zit erin. Geen enkel gezond nadenkend mens gaat eerst al die paddocks afdalen (dan wel doorsteken recht naar het noordoosten vanaf ~H12) helemaal naar de 2e kabelbrug en dan nog eens die nauwe Culebra door. Als je de CD duidelijk afgetekend in het zuiden ziet.
Zie het plaatje (of zelf op HERE). H13 lijkt het grootste huis van allemaal, samen met het huis op 1420, dat Matteo als H12 had (wat ik dan weer op een zuidelijker paddock van Baru had, misschien had Matteo een update van hem gekregen die ik niet meekreeg). Die paddock waar dat grote huis staat, had ik als Paddock X.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:28 schreef Lutalo het volgende:
Bovendien klopt H13 niet met de video (zoals geen enkele paddock, zo lijkt het; H13 is 1 groot huis.
Gemaakt van boomstammen en bladeren? Of een ''echt' huis?
Ja, dat had ik ook al gezien, waarschijnlijk komt de uitgang van de jungle werder naar het westen op de paddoc uit dan ik aannnamquote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik kan je hier niet volgen. Om vanaf de mirador bij 'hut 13' te komen moet je 'rechtsaf' slaan gezien vanaf het pad dat de meiden hebben genomen. Op basis van beschikbare informatie zou dat op twee plaatsen moeten kunnen, maar die paden zijn serieuze vermoedens en de begaanbaarheid onzeker.
1. Het gaat niet om zijn lijnen, het gaat om de locatie van H13 en de eigenaarschap ervan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Baru een lijn slordig heeft ingetekend en vergat te disclaimeren dat het geen pad was?
H13 kan toch prima van Serracin zijn, ik zie het probleem niet?
[..]
Dat is op HERE duidelijk te zien.
Als je het huis op HERE 1 bedoelt, dat staat niet op de locatie van H13/huisjes Edwin/Matteo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:42 schreef El_Matador het volgende:
H13 lijkt het grootste huis van allemaal
Daarom heb ik alle huizen die ik in dit gebied vond uitgelicht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:53 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Als je het huis op HERE 1 bedoelt, dat staat niet op de locatie van H13/huisjes Edwin/Matteo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |