abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 februari 2015 @ 05:13:22 #26
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_149944833
The next three days.

John(Russel Crowe) zijn vrouw wordt op een dag beschuldigd van moord en moet de bak in. Dus gaat John een plan verzinnen om haar uit te breken en blijkt dat hij plotseling maar 3 dagen heeft om dat voor elkaar te krijgen.

IMDB: 7,2
Ik: Not entertained/10

Verhaal begint best goed (ondanks het cliché) en heeft genoeg mogelijkheden om er iets spannends van te maken. Zo bouwt het ook op, en de karakters worden geloofwaardig neergezet. Shots zijn spannend, muziek is oké, Olivia Wilde ziet er weer lekker uit, de hints en spanning worden opgebouwd.

En dan halverwege de film leek het budget op. Alles wat in de eerste helft best goed wordt neergezet, wordt gewoon afgeraffeld in de 2e. John doet dingen die uit de lucht gegrepen zijn. Zijn vrouw is totaal niet boeiend, of ze het nou wel of niet gedaan heeft. Om van de ontsnapping en dat kutkind maar te zwijgen. Ook de opbouwende relatie met Olivia Wilde wordt gewoon helemaal niks mee gedaan.

Toen de credits begonnen te rollen zat ik persoonlijk met het: eh wtf nu al? gevoel. En dan niet het goede The Departed achtige wtf gevoel. Er wordt vanalles opgebouwd maar gewoon niks mee gedaan. Geen zieke plottwist, geen gruwelijk uitgedachte ontsnapping niks. Zonde.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaqenHghar op 23-02-2015 05:19:40 ]
  maandag 23 februari 2015 @ 07:11:30 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_149945270
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 02:22 schreef DeHovenier het volgende:
The Mist

Ik vond het een leuke film, het volgt het verhaal van King goed. De film duurt iets meer dan 2 uur. En het einde is nogal zuur _O-
Een van de heftigste eindes ooit.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 23 februari 2015 @ 10:01:05 #28
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_149947356
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 02:22 schreef DeHovenier het volgende:

Ik vond het een leuke film, het volgt het verhaal van King goed. De film duurt iets meer dan 2 uur. En het einde is nogal zuur _O-
Absoluut een van de meeste geniale eindes ooit.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:05:49 #29
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_149974174
Vanavond voor de eerste keer gezien:

Spoorloos
In de extra`s verteld George Sluijzer dat Stanley Kubrick hem ooit vertelde dat hij Spoorloos de engste en meest intense film vindt die hij ooit heeft gezien. Dat vind ik zelf dan weer een beetje ver gaan maar dat het een intense en meeslepend geheel is,is wel duidelijk.
Ondanks dat ze maar heel kort in de film voorkomt is Johanna ter Steege`s impact groot. Haar aanwezigheid zweeft over de hele film, dat geeft het nogal een creepy sfeer. Want tot aan het einde weet je niet wat er nou met haar is gebeurd en waarom. De ijzige kalmte van Bernard-Pierre Donnadieu`s personage maakt het alleen nog maar erger.
De manier waarop het verhaal verteld wordt, met flashbacks waarvan je zeker in eerste instantie niet meteen doorhebt dat het een flasback is, werkt goed en het blijft spannend tot en met de schokkende climax.
Een geniale film die door de vele details die je bij een eerste kijkbeurt vast mist (alleen al bij het kijken van de extra`s zag ik wat ik al gemist had) zeker een herkijkwaarde zal hebben.

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
pi_149979179
Birdman

Film die duidelijk tegen de schenen de huidige Hollywood producties wil schoppen. Aangezien ik ook echt een schijthekel heb aan al die Iron Man films etc sloeg die boodschap in ieder geval goed aan. Om iets af te kraken moet je het zelf natuurlijk anders doen, dus daarom koos Iñárritu voor een ietwat artificiele aanpak. Laten we eerlijk zijn, Iñárritu mag met films als Babel en 21 Grams zichzelf ook gewoon rekenen tot vrij standaard films, een soort mini-blockbusters.

Dat is ook mijn hele ding met de film. Ja, de boodschap vind ik fantastisch, maar de film moet zich uiteindelijk in lastige bochten wringen om zich juist te ontdoen van het stigma Hollywood film. De ironie is dan ook groot dat een film die in principe een hak met Oscar films zet, nu uiteindelijk alsnog zelf die (verwerpelijke?) Oscar binnensleep.

Het camerawerk is heel nice, de cast is fenomenaal (van Hollywood kwaliteit mag men zeggen) en de boodschap is heerlijk. Vooral Keaton speelt fantastisch natuurlijk.
De film is echter maar so-so. Het verhaal van Riggan trekt je niet de tv door, en uiteindelijk is het camerawerk natuurlijk ook maar een cinematisch instrument. Ik beschouw mezelf als een zodanig simpele filmkijker dat dit soort zaken een film voor mij niet kunnen maken.

Dus tja, tegenvaller voor mij. Als we dan toch cijfers gaan uitdelen, houd ik het op een 6je.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_149979276
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond voor de eerste keer gezien:

Spoorloos
In de extra`s verteld George Sluijzer dat Stanley Kubrick hem ooit vertelde dat hij Spoorloos de engste en meest intense film vindt die hij ooit heeft gezien. Dat vind ik zelf dan weer een beetje ver gaan maar dat het een intense en meeslepend geheel is,is wel duidelijk.
Ondanks dat ze maar heel kort in de film voorkomt is Johanna ter Steege`s impact groot. Haar aanwezigheid zweeft over de hele film, dat geeft het nogal een creepy sfeer. Want tot aan het einde weet je niet wat er nou met haar is gebeurd en waarom. De ijzige kalmte van Bernard-Pierre Donnadieu`s personage maakt het alleen nog maar erger.
De manier waarop het verhaal verteld wordt, met flashbacks waarvan je zeker in eerste instantie niet meteen doorhebt dat het een flasback is, werkt goed en het blijft spannend tot en met de schokkende climax.
Een geniale film die door de vele details die je bij een eerste kijkbeurt vast mist (alleen al bij het kijken van de extra`s zag ik wat ik al gemist had) zeker een herkijkwaarde zal hebben.

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
niet de amerikaanse remake kijken :P
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:41:04 #32
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_149979774
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond voor de eerste keer gezien:

Spoorloos
In de extra`s verteld George Sluijzer dat Stanley Kubrick hem ooit vertelde dat hij Spoorloos de engste en meest intense film vindt die hij ooit heeft gezien. Dat vind ik zelf dan weer een beetje ver gaan maar dat het een intense en meeslepend geheel is,is wel duidelijk.
Ondanks dat ze maar heel kort in de film voorkomt is Johanna ter Steege`s impact groot. Haar aanwezigheid zweeft over de hele film, dat geeft het nogal een creepy sfeer. Want tot aan het einde weet je niet wat er nou met haar is gebeurd en waarom. De ijzige kalmte van Bernard-Pierre Donnadieu`s personage maakt het alleen nog maar erger.
De manier waarop het verhaal verteld wordt, met flashbacks waarvan je zeker in eerste instantie niet meteen doorhebt dat het een flasback is, werkt goed en het blijft spannend tot en met de schokkende climax.
Een geniale film die door de vele details die je bij een eerste kijkbeurt vast mist (alleen al bij het kijken van de extra`s zag ik wat ik al gemist had) zeker een herkijkwaarde zal hebben.

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Is dit niet Het Gouden Ei van Tim Krabbe? Want dat was inderdaad een super spannend boek.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_149979892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:41 schreef davako het volgende:

[..]

Is dit niet Het Gouden Ei van Tim Krabbe? Want dat was inderdaad een super spannend boek.
yup
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:05:22 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_149980323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Birdman

Film die duidelijk tegen de schenen de huidige Hollywood producties wil schoppen. Aangezien ik ook echt een schijthekel heb aan al die Iron Man films etc sloeg die boodschap in ieder geval goed aan. Om iets af te kraken moet je het zelf natuurlijk anders doen, dus daarom koos Iñárritu voor een ietwat artificiele aanpak. Laten we eerlijk zijn, Iñárritu mag met films als Babel en 21 Grams zichzelf ook gewoon rekenen tot vrij standaard films, een soort mini-blockbusters.

Dat is ook mijn hele ding met de film. Ja, de boodschap vind ik fantastisch, maar de film moet zich uiteindelijk in lastige bochten wringen om zich juist te ontdoen van het stigma Hollywood film. De ironie is dan ook groot dat een film die in principe een hak met Oscar films zet, nu uiteindelijk alsnog zelf die (verwerpelijke?) Oscar binnensleep.

Het camerawerk is heel nice, de cast is fenomenaal (van Hollywood kwaliteit mag men zeggen) en de boodschap is heerlijk. Vooral Keaton speelt fantastisch natuurlijk.
De film is echter maar so-so. Het verhaal van Riggan trekt je niet de tv door, en uiteindelijk is het camerawerk natuurlijk ook maar een cinematisch instrument. Ik beschouw mezelf als een zodanig simpele filmkijker dat dit soort zaken een film voor mij niet kunnen maken.

Dus tja, tegenvaller voor mij. Als we dan toch cijfers gaan uitdelen, houd ik het op een 6je.
Ik heb deze interpretatie er niet bepaald uitgehaald. Het lijkt me juist een bejubeling van Hollywood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_149980512
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb deze interpretatie er niet bepaald uitgehaald. Het lijkt me juist een bejubeling van Hollywood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de film laat vooral de waanzin zien van (succesvolle/bekende) acteurs en hun ego's, evenals de gekte die daarbij komt kijken. Ik vond ook dat de film het acteurswereldje best wel in de zeik neemt
pi_149981133
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb deze interpretatie er niet bepaald uitgehaald. Het lijkt me juist een bejubeling van Hollywood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, het stuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_149982725
Yôjinbô (1961) - IMDb

Yojimbo (1961)



okee, wat moet je hierover vertellen...

een van de beste films van Akira Kurosawa. (misschien is seven samurai nog beter)

een master-loze samurai (een ronin heet dat) wandeld een dorpje binnen waar het helemaal mis is. twee clans vechten om de macht. de samurai speelt beiden tegen elkaar uit, gewoon voor de lol.

de meeste mensen hebben A fistfull of dollars wel gezien, de iconische spagetti western.
het is een remake van deze film.

algemeen betiteld als een van de meest invloedrijke actiefilms ooit gemaakt. de regie, het verhaaltje; allemaal geniaal. de eerste antiheld-actiefilm ooit. hij barst niet eens van de actie, maar onovertroffen sfeer en camerawerk, en de hoofdrol van Toshirô Mifune is perfect en onvergetelijk.
gewoon een van die films die je een keer moet hebben gezien.

kijk ook gelijk Sanjuro (1962) - IMDb , de sequel/prequel, en eigenlijk net zo goed.

ik zeg 9.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:17:03 #38
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_150013557
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:16 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

niet de amerikaanse remake kijken :P
haha. ben eigenlijk wel stiekem benieuwd naar de verschillen :P
pi_150015847
Selma

Sterke film

8.5
pi_150020739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Birdman

Film die duidelijk tegen de schenen de huidige Hollywood producties wil schoppen. Aangezien ik ook echt een schijthekel heb aan al die Iron Man films etc sloeg die boodschap in ieder geval goed aan. Om iets af te kraken moet je het zelf natuurlijk anders doen, dus daarom koos Iñárritu voor een ietwat artificiele aanpak. Laten we eerlijk zijn, Iñárritu mag met films als Babel en 21 Grams zichzelf ook gewoon rekenen tot vrij standaard films, een soort mini-blockbusters.

Dat is ook mijn hele ding met de film. Ja, de boodschap vind ik fantastisch, maar de film moet zich uiteindelijk in lastige bochten wringen om zich juist te ontdoen van het stigma Hollywood film. De ironie is dan ook groot dat een film die in principe een hak met Oscar films zet, nu uiteindelijk alsnog zelf die (verwerpelijke?) Oscar binnensleep.

Het camerawerk is heel nice, de cast is fenomenaal (van Hollywood kwaliteit mag men zeggen) en de boodschap is heerlijk. Vooral Keaton speelt fantastisch natuurlijk.
De film is echter maar so-so. Het verhaal van Riggan trekt je niet de tv door, en uiteindelijk is het camerawerk natuurlijk ook maar een cinematisch instrument. Ik beschouw mezelf als een zodanig simpele filmkijker dat dit soort zaken een film voor mij niet kunnen maken.

Dus tja, tegenvaller voor mij. Als we dan toch cijfers gaan uitdelen, houd ik het op een 6je.
A. Waarom heb je een schijthekel aan films "zoals Iron Man"... kijk ze dan gewoon niet? Blijkbaar doen ze iets goeds anders waren er niet zoveel fans.
B. Deze film zet helemaal geen hak met Oscar films... deze film is juist de meest typische Oscar film die je kan hebben. De Academy haat juist blockbusters. Dus de boodschap van deze film spreekt ze juist erg aan.
pi_150020876
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef studentje7 het volgende:

[..]

A. Waarom heb je een schijthekel aan films "zoals Iron Man"... kijk ze dan gewoon niet? Blijkbaar doen ze iets goeds anders waren er niet zoveel fans.
B. Deze film zet helemaal geen hak met Oscar films... deze film is juist de meest typische Oscar film die je kan hebben. De Academy haat juist blockbusters. Dus de boodschap van deze film spreekt ze juist erg aan.
A: Ik kijk amper blockbusters? Dat heb ik geloof ik nergens gezegd... Iron Man idd nooit afgekeken.
B: Academy haat blockbusters? Dan vind ik het helemaal knap dat films als Argo, Hurt Locker, Departed, 12 Years a Slave en The Lord of the Fucking Rings hebben gewonnen _O-

Dit is echt geen typische Oscar film. Het feit dat ze laatste jaren een beetje hun best proberen te doen (eerder pretentieus) door films als The Artist de prijs te geven doet daar geen afbreuk aan.

Deze film legt toch overduidelijk de spanningen tussen film en theater bloot?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_150021202
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

A: Ik kijk amper blockbusters? Dat heb ik geloof ik nergens gezegd... Iron Man idd nooit afgekeken.
B: Academy haat blockbusters? Dan vind ik het helemaal knap dat films als Argo, Hurt Locker, Departed, 12 Years a Slave en The Lord of the Fucking Rings hebben gewonnen _O-

Dit is echt geen typische Oscar film. Het feit dat ze laatste jaren een beetje hun best proberen te doen (eerder pretentieus) door films als The Artist de prijs te geven doet daar geen afbreuk aan.

Deze film legt toch overduidelijk de spanningen tussen film en theater bloot?
Ik denk dat jullie Blockbuster verkeerd begrijpen, of in ieder geval niet hetzelfde. Ik vind Argo, Hurt Locker, Departed en 12 Years a Slave allemaal wel in het rijtje Birdman passen.

Geen films die de massa leuk vindt, waar jong en oud naartoe kan gaan voor dom vermaak. Denk dat hij/zij met een blockbuster denkt aan simpel te volgen films voor jong en oud.

IMDb cijfers vind ik daarom ook nooit zoveel zeggen aangezien heel veel mensen dat soort films overslaan. Iron Man heeft een 7.9 met bijna 2x zoveel stemmen als Argo (7.8) of 12 Years a Slave (8.1), dus eigenlijk is Iron Man beter ;)

Maar het is allemaal persoonlijk, Argo vond ik goed, niet uitmuntend, 12 years heb ik niet eens afgekeken.
pi_150021272
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

A: Ik kijk amper blockbusters? Dat heb ik geloof ik nergens gezegd... Iron Man idd nooit afgekeken.
B: Academy haat blockbusters? Dan vind ik het helemaal knap dat films als Argo, Hurt Locker, Departed, 12 Years a Slave en The Lord of the Fucking Rings hebben gewonnen _O-

Dit is echt geen typische Oscar film. Het feit dat ze laatste jaren een beetje hun best proberen te doen (eerder pretentieus) door films als The Artist de prijs te geven doet daar geen afbreuk aan.

Deze film legt toch overduidelijk de spanningen tussen film en theater bloot?
Uit dat lijstje vind ik alleen Lord of the Rings en The Hurt Locker echte blockbusters... ik vind juist dat er veel te weinig main stream films genomineerd worden en ze bijna altijd alleen de wat alternatievere films/drama's/waargebeurde verhalen nomineren.

Ik vond het juist wel een typische Oscar film. Juist doordat deze film de spanningen tussen film en theater bloot legt. Vond het echt gemaakt om populair te zijn bij te Oscars (het probeert die doelgroep heel erg aan te spreken).

Maar iedereen zijn menining. :)
pi_150021313
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:58 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie Blockbuster verkeerd begrijpen, of in ieder geval niet hetzelfde. Ik vind Argo, Hurt Locker, Departed en 12 Years a Slave allemaal wel in het rijtje Birdman passen.

Geen films die de massa leuk vindt, waar jong en oud naartoe kan gaan voor dom vermaak. Denk dat hij/zij met een blockbuster denkt aan simpel te volgen films voor jong en oud.

Hea, dan verschillen wij daar inderdaad in qua mening. Birdman probeert nog iets 'vernieuwends' te doen qua filmstijl (vooral camerawerk). De 3 andere films die je noemt zijn audiovisueel vrij standaard, brengen niets vernieuwends op het scherm en moeten het voornamelijk hebben van het verhaal, dat vrij 'makkelijk' wordt gebracht zodat de doelgroep zo breed mogelijk kan worden getrokken. Vooral na Argo kwamen de kritieken dat de Academy niet meer naar technische vlakken kijkt maar te oppervlakkige films verkiest.

Tel daarbij op dat je er een sterrencast tegenaan gooit en in mijn ogen heb je een blockbuster: een film waar veel geld wordt ingepompt om daar nog meer geld uit te halen.

Of Birdman in die categorie valt durf ik voorlopig nog te betwijfelen: als de grote massa's deze film gaan zien zal het cijfer drastisch lager uitvallen ("omg dese film is saai seg").

Maar idd, het blijft een kwestie van opinies.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_150021361
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:58 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie Blockbuster verkeerd begrijpen, of in ieder geval niet hetzelfde. Ik vind Argo, Hurt Locker, Departed en 12 Years a Slave allemaal wel in het rijtje Birdman passen.

Geen films die de massa leuk vindt, waar jong en oud naartoe kan gaan voor dom vermaak. Denk dat hij/zij met een blockbuster denkt aan simpel te volgen films voor jong en oud.

IMDb cijfers vind ik daarom ook nooit zoveel zeggen aangezien heel veel mensen dat soort films overslaan. Iron Man heeft een 7.9 met bijna 2x zoveel stemmen als Argo (7.8) of 12 Years a Slave (8.1), dus eigenlijk is Iron Man beter ;)

Maar het is allemaal persoonlijk, Argo vond ik goed, niet uitmuntend, 12 years heb ik niet eens afgekeken.
Je hebt helemaal gelijk over de definitie van blockbuster.

Overigens kijk ik alles van the Avengers tot 12 years a slave, Foxcarcher tot Fast and Furious...

Maar ik vind gewoon dat de Oscar de "goede" blockbuster over het hoofd ziet en de kleinere films/drama's enz voortrekt.
pi_150026962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Deze film legt toch overduidelijk de spanningen tussen film en theater bloot?
alleen maar het hollywood traumatje dat ze minderwaardig worden gevonden door de theaterwereld...
kan je ook uitleggen als zelfingenomen frustraties ventileren van hollywood, vrij kinderachtig.
pi_150029155
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 07:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Een van de heftigste eindes ooit.

V.
Bizar ja :)
Die muziek eronder maakt het nog triester..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_150035360
Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb

Erg leuke actiefilm met een goede portie humor. Heeft ook wat typische James Bond elementen :)
Had van IMDb niet zon hoge score verwacht (8,3).
Mijn score: 8,5
Moeten zij weten
pi_150035904
The purge 2 lekker hersenloos filmpie met veel geweld, 7,5 voor als je in de stemming bent, 6,5 imdb
pi_150042388
The Paperboy (2012)



The Paperboy (2012) - IMDb

Ward Jansen (Matthew McConaughey) en Yardley Acheman (David Oyelowo) zijn journalisten die de rechtszaak van Hillary van Wetter (John Cusack) onderzoeken die onterecht(?) veroordeeld is. Dit met de hulp van het broertje van Ward, Jack Jansen (Zac Efron) en de nogal excentrieke Charlotte Bless (Nicole Kidman) wie een relatie heeft met Hillary.

En zo kan de film ook beschreven worden, nogal excentriek. De film is een drama/thriller, maar heb regelmatig moeten lachen. De hopeloze pogingen van Jack om met Charlotte seks te hebben, de binnenbroekse zaadlozing van Hillary en de scene waarin Ward op nogal brute wijze verkracht wordt door twee gespierde negers... het doet allemaal een beetje komisch aan. Een film waar je je eventueel ongemakkelijk bij zou voelen zou je hem kijken in bepaalde gezelschappen. Echt een hoogstaande productie vind ik het niet, maar in mijn ogen verdiend de film wel beter dan de 5,8 van IMDb. Een aanrader? Als je een keer een saaie zondag hebt waar het regent zou ik zeggen: kijk hem.

IMDb: 5,8
Mijn cijfer: 6,5
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')