Idee was aardig, uitwerking mager.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:51 schreef destillegetuige het volgende:
Undercover
Telefilm over een Turks/Nederlands politieagente die in de Turkse maffia moet infiltreren. Traag, spanningsloos en op de looks en cupmaat van de hoofdrolspeelster na niet veel te beleven. Dat wordt nog doorbijten als ik al die telefilms wil door gaan ploegen op deze manier.
4/10
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
- hele lijst met films -
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:32 schreef yukon het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Rurouni Kenshin ga ik binnenkort eens zien![]()
Voor de rest: restecp
Jammer dat het teleurstellend wasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef casper019 het volgende:
[..]
na jouw tip seventh son gekeken maar vond t een zware tegenvaller, simpel verhaal en zeer slechte acteerprestaties...
Concept is inderdaad wel bekend. Maar verder prima film om niet al te diep bij na te denken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb dit concept alleen twintig keer eerder en beter gezien in films waarbij een enkel product je ook nog eens niet zo hard door je strot geduwd wordt. De laatste twintig tot dertig minuten was gewoon hemeltergend traag. Het is dat ik met m'n vriendin keek anders had ik 'm uitgezet.
Iemand die overal in zijn 70 films met 8-en begint te strooien, moet je ook niet verwachten dat hij een goede filmtip neer kan zetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef casper019 het volgende:
[..]
na jouw tip seventh son gekeken maar vond t een zware tegenvaller, simpel verhaal en zeer slechte acteerprestaties...
Schijnt alweer ophef over te zijn want de fatsoensmensen vinden dat deze film niet had moeten uitkomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 05:48 schreef El_Matador het volgende:
Relatos Salvajes (2014)
[ afbeelding ]
Het is lang geleden dat ik 2 uur lang zo vermaakt ben en tranen in mijn ogen van het lachen had door een film.
Relatos Salvajes, "Wilde Verhalen" is een Argentijnse topfilm die werkelijk alles uit de kast haalt om de kijker te boeien. De schitterende beelden (de intro met de dierenplaatjes is gelijk prachtig), de goeie muziek en de wilde verhalen zelf zijn fantastisch vormgegeven. Een absolute topper.
Enige minpuntje dat ik kan noemen is dat de verhalen los van elkaar staan, maar dat mag de pret niet drukken (letterlijk).
Bijzonder is vooral de eerste scène over Gabriel Pasternak. Met de "crash" van het Germanwings-vliegtuig die deze week "plaatsvond" in het achterhoofd extra interessant.
Waanzinnig, een film die je niet mag missen, wat de Oscaruitreikers helaas wel deden.
Met grote afstand (sorry Budapest Hotel) de beste en leukste film van 2014.
9.7/10
toffe oscar winnaar inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2015 21:26 schreef Timo20 het volgende:
The Apartment
Billy Wilder heeft in z`n lange carriere zoveel goede films gemaakt en deze staat hoog in de top van zijn beste werken. Een heel charmante, warme film over een kantoor clerk (Jack Lemmon) die zijn appartement verhuurt aan hoger geplaatsten binnen zijn bedrijf die graag een fijne avond hebben met andere vrouwen dan hun eigen, wat hem hoe langer hoe meer gaat tegen staan en hij meer gevoelens krijgt voor een vrouwelijke collega (Shirley MacLaine).
Het is een vlekkeloze mix van comedy, romantiek en drama in het New York van de jaren `60 waarin vooral MacLaine de harten steelt en Wilder laat zien dat in die tijd de Production Code geen invloed meer had op de films die werden gemaakt. Openlijk vreemdgaan, dialogen over sex en buitenechtelijke relaties: dat was tot slechts enkele jaren daarvoor totaal ondenkbaar. En Wilder maakt er gretig gebruik van, gesteund door die geweldige cast.
Een pareltje uit de Hollywood geschiedenis die gelukkig niet kiest voor het zo voor de hand liggende einde.
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Zeker! en meer dan terechte winnaarquote:
Is dit officieel niet l'Apartement?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:26 schreef Timo20 het volgende:
The Apartment
Billy Wilder heeft in z`n lange carriere zoveel goede films gemaakt en deze staat hoog in de top van zijn beste werken. Een heel charmante, warme film over een kantoor clerk (Jack Lemmon) die zijn appartement verhuurt aan hoger geplaatsten binnen zijn bedrijf die graag een fijne avond hebben met andere vrouwen dan hun eigen, wat hem hoe langer hoe meer gaat tegen staan en hij meer gevoelens krijgt voor een vrouwelijke collega (Shirley MacLaine).
Het is een vlekkeloze mix van comedy, romantiek en drama in het New York van de jaren `60 waarin vooral MacLaine de harten steelt en Wilder laat zien dat in die tijd de Production Code geen invloed meer had op de films die werden gemaakt. Openlijk vreemdgaan, dialogen over sex en buitenechtelijke relaties: dat was tot slechts enkele jaren daarvoor totaal ondenkbaar. En Wilder maakt er gretig gebruik van, gesteund door die geweldige cast.
Een pareltje uit de Hollywood geschiedenis die gelukkig niet kiest voor het zo voor de hand liggende einde.
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Nee, dat is een compleet andere film. Dat is een thriller, terwijl The Appartment een comedy/drama is.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Is dit officieel niet l'Apartement?
Wicker Park is daarop gebaseerd, vind ik persoonlijk best wel een goede remake!
Toffe film, absoluut niet verwacht!quote:Op zondag 29 maart 2015 12:29 schreef pokkerdepok het volgende:
Stretch (2014) - IMDb
superleuk actie/komedie filmpje over een mislukte actuer/limodriver in LA, die een nacht heeft om aan zn gokschuld te voldoen.
verwacht niks goeds, is regelmatig voorspelbaar, kon niet eens de echte living on a prayer van bon jovi betalen voor een scene (dus dan maar een slechte namaak versie, lol..)
maar ik heb in tijden niet zo gelachen als bij deze film. met vlagen hilarisch en nog spannend ook af en toe.
plus nog wat leuke cameo rolletjes van onderandere david hasselhof.
dus, met dit alles meegerekend, gewoon een 8.
Ja hoger dan een zesje kom ik ook niet met deze, ik vond er ook niet veel aan eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:28 schreef Karzai het volgende:
Turist
Ja wat moet ik erover zeggen psychologisch drama over een Zweeds gezin dat op wintersport vakantie gaat in Frankrijk. Ze maken een bijna dood ervaring mee door een lawine en dat hakt er nogal in en er komen gevoelens boven. Ik vond het allemaal niet zo schokkend. Er zaten ook wel grappige momenten in. wel langdradig maar daar hebben de Zweden een handje van.
Imdb 7,4
Ik 6
[ afbeelding ]
Ja dit dus, ik snap ook niet op welke manier je deze films beoordeelt, maar ik gok dat je films als "The fast and the Furious" ook met een 9 zult beoordelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Veel hoge cijfers voor slechte films.
Geen top film maar ik vond hem best vermakelijk. Maar dat komt misschien ook wel omdat het in Nederland afspeelt.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef emil23 het volgende:
Kidnapping Mr. Heineken (2015) - IMDb
1,5 uur van mijn leven verknoeid. Meer zeg ik er niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |