Nouja poging tot versieren, als ik naar mijn eigen ''successen'' kijk dan is zo een openingszin meestal gedoemd tot falen. Als je over iets kan praten met meer inhoud heeft dat vaak meer succes. Maar dat is ook het punt, als dat het beste is wat je voor handen hebt op dat moment.... Dan is dat toch een poging tot contact maken toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Contact maken betekent niet dat je alles op dezelfde manier moet doen
Daarbij is "ik vind je er leuk uitzien" meer poging tot versieren dan contact maken aangezien je over alles wel een compliment kan maken
Precies, kijk, bevestiging.quote:
Maar grappige is dat er altijd gepraat wordt over contact maken terwijl dat blijkbaar enkel met meiden wordt gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja poging tot versieren, als ik naar mijn eigen ''successen'' kijk dan is zo een openingszin meestal gedoemd tot falen. Als je over iets kan praten met meer inhoud heeft dat vaak meer succes. Maar dat is ook het punt, als dat het beste is wat je voor handen hebt op dat moment.... Dan is dat toch een poging tot contact maken toch?
Gebeurt wel, maar zoals ik eerder zei, hebben mannen dus hun uiterlijk niet mee als reden om contact te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar grappige is dat er altijd gepraat wordt over contact maken terwijl dat blijkbaar enkel met meiden wordt gedaan.
Contact maken met mannen is ook niet slecht om te oefenen.
Ik zeg toch dat je t niet over t uiterlijk hoeft te hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebeurt wel, maar zoals ik eerder zei, hebben mannen dus hun uiterlijk niet mee als reden om contact te maken.
Als ik mannen in de metro of tram hoor praten en dat interesseert mij is best een kans aanwezig dat ik ze aanspreek. Als je wat opener leeft en makkelijker conversaties gaat maken dan zul je dat zowel met mannen als met vrouwen doen.
Ik snap dat niet. Openingszin?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja poging tot versieren, als ik naar mijn eigen ''successen'' kijk dan is zo een openingszin meestal gedoemd tot falen. Als je over iets kan praten met meer inhoud heeft dat vaak meer succes. Maar dat is ook het punt, als dat het beste is wat je voor handen hebt op dat moment.... Dan is dat toch een poging tot contact maken toch?
Awesomequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Openingszin?
Ik heb in al die jaren nog nooit gedacht, wat zal ik zeggen... Hoe moet ik het zeggen...
Ik doe gewoon...
Lekker globaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Typfaut het volgende:
Oh oh en leuke kleding!
Mooi strak truitje, leuke broek en sneakers -->![]()
Dan draai ik mijn hoofd wel om als ik een man zo zie passeren.
Altijd al gedacht dat je lieve uiterlijk een façade was.quote:
Ik vind gewoon casual kleding heel erg leuk bij mannen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker globaal
Daarbij kan je wel kledingtips geven, maar wat de ene leuk staat is bij een ander een enorme afknapper.
Dus dat kan je eig enkel irl doen
Inderdaad. Wellicht leert het hem niet als een kwijlerige autistische hyena meisjes na te staren en aan te grijzen terwijl ze willen sporten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar grappige is dat er altijd gepraat wordt over contact maken terwijl dat blijkbaar enkel met meiden wordt gedaan.
Contact maken met mannen is ook niet slecht om te oefenen.
Als we zo gaan handelen op FOK!, laten we dan beginnen bij jou. Gewoon puur om wie je bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:31 schreef artelligence het volgende:
Kan Deezertje niet een permban krijgen op fok!, zijn school en de sportschool? Sorry hoor, maar dat obsessieve gedrag is niet gezond.
Dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Openingszin?
Ik heb in al die jaren nog nooit gedacht, wat zal ik zeggen... Hoe moet ik het zeggen...
Ik doe gewoon...
Beste tip is niet te dragen wat die gasten uit het Wat draag jij vandaag?-topic plaatsen, met die overprijsde sneakers en opgerolde broekspijpen. Of pakken die slecht passen, lelijke kleur hebben en veel te veel aandacht verleggen naar die grote rotkop die erboven bobbelt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker globaal
Daarbij kan je wel kledingtips geven, maar wat de ene leuk staat is bij een ander een enorme afknapper.
Dus dat kan je eig enkel irl doen
Wat voor de één casual is, is het voor de andere niet. Sommige denken bij casual aan afritsbare broeken, met extra veel zakken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Ik vind gewoon casual kleding heel erg leuk bij mannen.![]()
En ja, natuurlijk moet de man er bij passen, maar ik ken er weinig die er niet leuk mee staan.
Grappigquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Als we zo gaan handelen op FOK!, laten we dan beginnen bij jou. Gewoon puur om wie je bent.
[..]
Beste tip is niet te dragen wat die gasten uit het Wat draag jij vandaag?-topic plaatsen, met die overprijsde sneakers en opgerolde broekspijpen. Of pakken die slecht passen, lelijke kleur hebben en veel te veel aandacht verleggen naar die grote rotkop die erboven bobbelt.![]()
Ja want hoe komt een gemiddelde jongen of meid anders aan een relatie? Iedereen is toch ooit begonnen met interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Gray het volgende:
Inderdaad. Wellicht leert het hem niet als een kwijlerige autistische hyena meisjes na te staren en aan te grijzen terwijl ze willen sporten.
Gewoon normaal. Niks overdadigs, niks 'te veel' of 'te weinig'.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Awesome![]()
Hoe ben jij van karakter qua sociaal gedrag?
Heb jij je badkamer ingericht met meubilair van het lachspiegelpaleis ofzo? Wat jij omschrijft is heel anders dan "interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt". Wat jij doet is "aanstaren, vervolgens praten". En creepy glimlachen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja want hoe komt een gemiddelde jongen of meid anders aan een relatie? Iedereen is toch ooit begonnen met interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt toch?
Je hebt helemaal niets te willen. Dit soort dingen kan je niet afdwingen. Je kan jezelf tot van alles opjagen, maar voor relaties zijn twee mensen nodig en die ander valt hoogstwaarschijnlijk niet op opgejutte loners.quote:Zoals gezegd, als ik dat initiatief zelf niet neem blijf ik nog vele jaren alleen, en dat ben ik al een tijdje, en ik wil straks niet eindigen met een 27-jarige dame die eigenlijk zo snel mogelijk een kind wilt en verwacht dat de man maar de kost verdiend zonder al die leuke jaren ervoor gehad te hebben zeg maar.
Behalve praten. Praten doe jij abnormaal en overdadig veel te veel. En daar heb ik niets te weinig mee gezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Gewoon normaal. Niks overdadigs, niks 'te veel' of 'te weinig'.
Geen idee of ze het doorhebben. Feit is dat ik bewust of onbewust best wat jaartjes alleen ben nu en wil laten merken dat ik opensta voor leuk contact, en dat gaat vaak alleen met mensen die daar ook voor openstaan. En het is zeker niet dat ik elke vrouw obsessief ga bestuderen op eventuele matchkandidaat ofzo, maar simpelweg een gesprek met iemand starten is wel een manier om erachter te komen of ze openstaan voor een praatje. Als ze dat al afkappen weet je vaak genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb jij je badkamer ingericht met meubilair van het lachspiegelpaleis ofzo? Wat jij omschrijft is heel anders dan "interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt". Wat jij doet is "aanstaren, vervolgens praten". En creepy glimlachen.
Überhaupt, aanstaren... Nee. Aankijken wellicht, maar alleen als je dat kan zonder tot creep te worden versleten. Meestal is dat weggelegd voor aantrekkelijke charmante mensen, en vrouwen.
[..]
Je hebt helemaal niets te willen. Dit soort dingen kan je niet afdwingen. Je kan jezelf tot van alles opjagen, maar voor relaties zijn twee mensen nodig en die ander valt hoogstwaarschijnlijk niet op opgejutte loners.
De wanhoop stroomt hier al van je af; denk je nou echt dat een dame jouw lang niet zo onschuldige intenties dat niet op zal merken in real life?
[..]
Behalve praten. Praten doe jij abnormaal en overdadig veel te veel. En daar heb ik niets te weinig mee gezegd.
Gelukkig ben je een topgozer en leuk om naar te luisteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |