abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149802279
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_149802391
Keiharde bitch ben ik ja.
pi_149802423
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Contact maken betekent niet dat je alles op dezelfde manier moet doen
Daarbij is "ik vind je er leuk uitzien" meer poging tot versieren dan contact maken aangezien je over alles wel een compliment kan maken
Nouja poging tot versieren, als ik naar mijn eigen ''successen'' kijk dan is zo een openingszin meestal gedoemd tot falen. Als je over iets kan praten met meer inhoud heeft dat vaak meer succes. Maar dat is ook het punt, als dat het beste is wat je voor handen hebt op dat moment.... Dan is dat toch een poging tot contact maken toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149802460
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies, kijk, bevestiging.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 18-02-2015 19:35:00 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:27:44 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149802526
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja poging tot versieren, als ik naar mijn eigen ''successen'' kijk dan is zo een openingszin meestal gedoemd tot falen. Als je over iets kan praten met meer inhoud heeft dat vaak meer succes. Maar dat is ook het punt, als dat het beste is wat je voor handen hebt op dat moment.... Dan is dat toch een poging tot contact maken toch?
Maar grappige is dat er altijd gepraat wordt over contact maken terwijl dat blijkbaar enkel met meiden wordt gedaan.
Contact maken met mannen is ook niet slecht om te oefenen.
pi_149802578
Zorg ervoor dat je leuke vrienden hebt. Verspreid je kansen en optimaliseer je gedrag, je uiterlijk en wat je doet en meemaakt. En als je niet van nature knap bent heb je een grotere kans dat een openingszin niet goed werkt. Dan kan je beter zorgen dat je mensen leert kennen via zaken waar hen ook meer jouw karakter eerst leren kennen, zoals gezamenlijke hobby's en sporten.
Fylax is op televisie geweest
pi_149802658
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar grappige is dat er altijd gepraat wordt over contact maken terwijl dat blijkbaar enkel met meiden wordt gedaan.
Gebeurt wel, maar zoals ik eerder zei, hebben mannen dus hun uiterlijk niet mee als reden om contact te maken.
Als ik mannen in de metro of tram hoor praten en dat interesseert mij is best een kans aanwezig dat ik ze aanspreek. Als je wat opener leeft en makkelijker conversaties gaat maken dan zul je dat zowel met mannen als met vrouwen doen.
pi_149802679
Kan Deezertje niet een permban krijgen op fok!, zijn school en de sportschool? Sorry hoor, maar dat obsessieve gedrag is niet gezond.
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:32:54 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149802748
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gebeurt wel, maar zoals ik eerder zei, hebben mannen dus hun uiterlijk niet mee als reden om contact te maken.
Als ik mannen in de metro of tram hoor praten en dat interesseert mij is best een kans aanwezig dat ik ze aanspreek. Als je wat opener leeft en makkelijker conversaties gaat maken dan zul je dat zowel met mannen als met vrouwen doen.
Ik zeg toch dat je t niet over t uiterlijk hoeft te hebben.
pi_149803107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Openingszin?

Ik heb in al die jaren nog nooit gedacht, wat zal ik zeggen... Hoe moet ik het zeggen...

Ik doe gewoon :')...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149803236
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb in al die jaren nog nooit gedacht, wat zal ik zeggen... Hoe moet ik het zeggen...

Awesome ^O^
Hoe ben jij van karakter qua sociaal gedrag?
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:48:52 #12
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_149803398
Haha dat vorige topic met die stalker. Zelfs ik doe dat soort shit niet.

Ik zal me ook eens melden, 23, man en ook niet zo ervaren bij de vrouwtjes om het zo uit te drukken. Eens zien of hier interessante meuk voorbij komt :9
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:51:43 #13
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_149803535
Oh oh en leuke kleding!
Mooi strak truitje, leuke broek en sneakers --> O+
Dan draai ik mijn hoofd wel om als ik een man zo zie passeren. :@
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:53:18 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149803602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Typfaut het volgende:
Oh oh en leuke kleding!
Mooi strak truitje, leuke broek en sneakers --> O+
Dan draai ik mijn hoofd wel om als ik een man zo zie passeren. :@
Lekker globaal O+

Daarbij kan je wel kledingtips geven, maar wat de ene leuk staat is bij een ander een enorme afknapper.
Dus dat kan je eig enkel irl doen
pi_149803771
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Altijd al gedacht dat je lieve uiterlijk een façade was.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 18 februari 2015 @ 20:01:31 #16
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_149803959
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lekker globaal O+

Daarbij kan je wel kledingtips geven, maar wat de ene leuk staat is bij een ander een enorme afknapper.
Ik vind gewoon casual kleding heel erg leuk bij mannen. :D
En ja, natuurlijk moet de man er bij passen, maar ik ken er weinig die er niet leuk mee staan.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_149803969
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Wellicht leert het hem niet als een kwijlerige autistische hyena meisjes na te staren en aan te grijzen terwijl ze willen sporten. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:31 schreef artelligence het volgende:
Kan Deezertje niet een permban krijgen op fok!, zijn school en de sportschool? Sorry hoor, maar dat obsessieve gedrag is niet gezond.
Als we zo gaan handelen op FOK!, laten we dan beginnen bij jou. Gewoon puur om wie je bent. :{w

quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets. :D

Bij mij is het doorgaans: Hoi! :)

60% of the time, it works everytime! 8-)

quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lekker globaal O+

Beste tip is niet te dragen wat die gasten uit het Wat draag jij vandaag?-topic plaatsen, met die overprijsde sneakers en opgerolde broekspijpen. Of pakken die slecht passen, lelijke kleur hebben en veel te veel aandacht verleggen naar die grote rotkop die erboven bobbelt. :s)
pi_149804209
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Typfaut het volgende:

[..]

Ik vind gewoon casual kleding heel erg leuk bij mannen. :D
En ja, natuurlijk moet de man er bij passen, maar ik ken er weinig die er niet leuk mee staan.
Wat voor de één casual is, is het voor de andere niet. Sommige denken bij casual aan afritsbare broeken, met extra veel zakken. :r Of driekwart broeken. :r

De één draagt toffe sneakers die in zijn, de ander loopt op van die bruine "sneakers" die ze als kind waarschijnlijk ook droegen.
  woensdag 18 februari 2015 @ 20:23:21 #19
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149805046
Wat betreft mode is het allemaal zo afhankelijk van smaak dat het niet zo veel zin om daar veel op te focussen.

Met een blauwe spijkerbroek, een paar sneakers (timberlands als je langer wilt lijken;) en een zwarte V- hals kun je weinig fout doen (oh, een douche af en toe is ook aan te raden)

Als mensen dan nog niet met je willen praten doe je iets anders fout.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_149805177
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Gray het volgende:
[..]

Als we zo gaan handelen op FOK!, laten we dan beginnen bij jou. Gewoon puur om wie je bent.

[..]

Beste tip is niet te dragen wat die gasten uit het Wat draag jij vandaag?-topic plaatsen, met die overprijsde sneakers en opgerolde broekspijpen. Of pakken die slecht passen, lelijke kleur hebben en veel te veel aandacht verleggen naar die grote rotkop die erboven bobbelt. :s)
Grappig :)
pi_149805319
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef artelligence het volgende:

[..]

Grappig :)
Ironisch.
pi_149806228
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Gray het volgende:
Inderdaad. Wellicht leert het hem niet als een kwijlerige autistische hyena meisjes na te staren en aan te grijzen terwijl ze willen sporten.

Ja want hoe komt een gemiddelde jongen of meid anders aan een relatie? Iedereen is toch ooit begonnen met interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt toch? :) Zoals gezegd, als ik dat initiatief zelf niet neem blijf ik nog vele jaren alleen, en dat ben ik al een tijdje, en ik wil straks niet eindigen met een 27-jarige dame die eigenlijk zo snel mogelijk een kind wilt en verwacht dat de man maar de kost verdiend zonder al die leuke jaren ervoor gehad te hebben zeg maar.
pi_149806851
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Awesome ^O^
Hoe ben jij van karakter qua sociaal gedrag?
Gewoon normaal. Niks overdadigs, niks 'te veel' of 'te weinig'.

Je spreekt mensen aan of mensen spreken je aan. Ik ben niet het type wat ergens 3 uur zit en allerlei gekken bekken trekt om de aandacht van een dame te trekken in de hoop dat ze mijn vlieg en kunstwerk door heeft.

Ik ga ook nooit op stap met het idee ik wil een dame ontmoeten, en heb ook nooit het idee dat wanneer we op stap zijn en er is een leuk iemand dat ik die persoon moet ontmoeten. Gebeurt, gebeurt, zo niet, dan niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149806904
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja want hoe komt een gemiddelde jongen of meid anders aan een relatie? Iedereen is toch ooit begonnen met interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt toch? :)
Heb jij je badkamer ingericht met meubilair van het lachspiegelpaleis ofzo? Wat jij omschrijft is heel anders dan "interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt". Wat jij doet is "aanstaren, vervolgens praten". En creepy glimlachen.

Überhaupt, aanstaren... Nee. Aankijken wellicht, maar alleen als je dat kan zonder tot creep te worden versleten. Meestal is dat weggelegd voor aantrekkelijke charmante mensen, en vrouwen.

quote:
Zoals gezegd, als ik dat initiatief zelf niet neem blijf ik nog vele jaren alleen, en dat ben ik al een tijdje, en ik wil straks niet eindigen met een 27-jarige dame die eigenlijk zo snel mogelijk een kind wilt en verwacht dat de man maar de kost verdiend zonder al die leuke jaren ervoor gehad te hebben zeg maar.
Je hebt helemaal niets te willen. Dit soort dingen kan je niet afdwingen. Je kan jezelf tot van alles opjagen, maar voor relaties zijn twee mensen nodig en die ander valt hoogstwaarschijnlijk niet op opgejutte loners.
De wanhoop stroomt hier al van je af; denk je nou echt dat een dame jouw lang niet zo onschuldige intenties dat niet op zal merken in real life?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Gewoon normaal. Niks overdadigs, niks 'te veel' of 'te weinig'.
Behalve praten. Praten doe jij abnormaal en overdadig veel te veel. En daar heb ik niets te weinig mee gezegd. :D

Gelukkig ben je een topgozer en leuk om naar te luisteren. :*
pi_149807368
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb jij je badkamer ingericht met meubilair van het lachspiegelpaleis ofzo? Wat jij omschrijft is heel anders dan "interesse in elkaar, aanstaren, vervolgens praten, uitdagen, kijken of 't klikt". Wat jij doet is "aanstaren, vervolgens praten". En creepy glimlachen.

Überhaupt, aanstaren... Nee. Aankijken wellicht, maar alleen als je dat kan zonder tot creep te worden versleten. Meestal is dat weggelegd voor aantrekkelijke charmante mensen, en vrouwen.

[..]

Je hebt helemaal niets te willen. Dit soort dingen kan je niet afdwingen. Je kan jezelf tot van alles opjagen, maar voor relaties zijn twee mensen nodig en die ander valt hoogstwaarschijnlijk niet op opgejutte loners.
De wanhoop stroomt hier al van je af; denk je nou echt dat een dame jouw lang niet zo onschuldige intenties dat niet op zal merken in real life?

[..]

Behalve praten. Praten doe jij abnormaal en overdadig veel te veel. En daar heb ik niets te weinig mee gezegd. :D

Gelukkig ben je een topgozer en leuk om naar te luisteren. :*
Geen idee of ze het doorhebben. Feit is dat ik bewust of onbewust best wat jaartjes alleen ben nu en wil laten merken dat ik opensta voor leuk contact, en dat gaat vaak alleen met mensen die daar ook voor openstaan. En het is zeker niet dat ik elke vrouw obsessief ga bestuderen op eventuele matchkandidaat ofzo, maar simpelweg een gesprek met iemand starten is wel een manier om erachter te komen of ze openstaan voor een praatje. Als ze dat al afkappen weet je vaak genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')