abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2015 @ 16:48:23 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150357579
Zorg eens dat je vrienden krijgt.. Dan hoef je niet thuis te zitten, kan je evt samen sporten, kan je ook eens appen, snap je dat mensen genoeg te bespreken hebben met elkaar en kan je ook eens gaan stappen ofzo.
pi_150358004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Niet datingerelateerd maar: naar wie loopt half Nederland toch de hele dag te appen?! Misschien omdat ik zelf niet veel contact heb op WA, maar ik kan dat dus echt niet. Toch zie ik steeds meer leeftijdsgenoten echt uren appen, maar waar moet je 't dan over hebben? Zo wordt een gesprek aanknopen voor mensen die niks met appen hebben dus ook niet makkelijker, want alle blikken gaan vaak toch naar dat telefoontje omdat het lekker makkelijke afleiding is als je je verveelt..

Vanavond naar de film :) en ja ik ga ook echt voor de film. Beter dan thuiszitten op een vrijdagavond..
Mensen appen niet de hele dag.
Ze appen meiden en vrienden en relatief onbekenden.
Je moet het nergens over hebben maar je hebt het over hoe je dag was of gaat, wat je hobbies zijn en al het andere wat je maar kan bedenken wat ter sprake komt.
Mensen die niets met appen te maken hebben kunnen net zo gemakkelijk een gesprek aanknopen in het echt. Maar nee niet via app omdat je daar dus niks mee hebt (niet voor kiest om uit te breiden).
Als je je verveelt kan je appen. Maar als iedereen in je omgeving dat doet dan mag je dus concluderen dat ze zich bij je vervelen (niet slecht bedoeld, jij stelt gewoon simpele vragen en de enige manier om te leren is om daar gewoon antwoorden op te geven en jij kan nu weer vragen stellen)
Fylax is op televisie geweest
pi_150358557
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Zorg eens dat je vrienden krijgt.. Dan hoef je niet thuis te zitten, kan je evt samen sporten, kan je ook eens appen, snap je dat mensen genoeg te bespreken hebben met elkaar en kan je ook eens gaan stappen ofzo.
Ik zal straks de eerste persoon die ik tegenkom in de trein aanspreken:''Hallo, ik ben Deezertje en heb geen vrienden. Heb jij nog een plaatsje vrij? :') Nee, ik weet dat vrienden maken niet makkelijk is als je vriendloos bent. Bovendien zit ook niet iedereen op een sportclub of wat dan ook te wachten op nieuwe vrienden. Ik kom dus heel vaak dezelfde mensen tegen in het OV of sportschool, maar je hebt er niks aan verder. Die site NieuweMensenLerenKennen ofzo lijkt me niks. Wil uiteindelijk toch een relatie dus..
pi_150358649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:58 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Mensen appen niet de hele dag.
Ze appen meiden en vrienden en relatief onbekenden.
Je moet het nergens over hebben maar je hebt het over hoe je dag was of gaat, wat je hobbies zijn en al het andere wat je maar kan bedenken wat ter sprake komt.
Mensen die niets met appen te maken hebben kunnen net zo gemakkelijk een gesprek aanknopen in het echt. Maar nee niet via app omdat je daar dus niks mee hebt (niet voor kiest om uit te breiden).
Als je je verveelt kan je appen. Maar als iedereen in je omgeving dat doet dan mag je dus concluderen dat ze zich bij je vervelen (niet slecht bedoeld, jij stelt gewoon simpele vragen en de enige manier om te leren is om daar gewoon antwoorden op te geven en jij kan nu weer vragen stellen)
Ik app buiten familie om best wel met bekenden, collega's en dates, maar ik merk dat ik genegeerd wordt op WA, als ik 2-3 dagen geen antwoord krijg terwijl ze wel online zijn.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:15:49 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150358650
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Die site NieuweMensenLerenKennen ofzo lijkt me niks. Wil uiteindelijk toch een relatie dus..
Waarom lijkt die site je niets?

En je denkt wel dat "Hoi ik ben Deezertje, ik heb geen vrienden, maar ik wil jou wel als vriendin" aantrekkelijk is? :')
pi_150358787
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom lijkt die site je niets?

En je denkt wel dat "Hoi ik ben Deezertje, ik heb geen vrienden, maar ik wil jou wel als vriendin" aantrekkelijk is? :')
Iets oudere doelgroep.

Daar heb ik serieus wel eens over nagedacht ja. Het moment dat je date of vriendin benieuwd is naar je vrienden (zelfs al heb je het nooit over ze gehad, wat dus al een teken moet zijn, want de meeste meiden beginnen voor je op date bent geweest al over hun vrienden...) Wat moet je dan doen? :P Eerlijk opbiechten en hopen dat ze niet wegrent? Daarom is geen vrienden hebben in deze samenleving ook bijna meteen iets crimineels. Je moet dan wel een ongeloofelijke josti zijn als je ze niet hebt. Je kan nog beter aan alcohol of gokken verslaafd zijn heb ik soms het idee.
pi_150359059
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik app buiten familie om best wel met bekenden, collega's en dates, maar ik merk dat ik genegeerd wordt op WA, als ik 2-3 dagen geen antwoord krijg terwijl ze wel online zijn.
Nou wat is het probleem dan? Bekenden, collega's en dates.... dus familie en vrienden ontbreekt?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:04:22 #208
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150360004
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb wel ff een vraagje. Hoe doen jullie dat bij bijvoorbeeld een tinderdate? Ik ga binnenkort ff wat drinken met iemand maar ben natuurlijk best wel benieuwd met wat voor intenties zij er in staat :P (bv. Zoekt ze een relatie, zoekt ze gezelligheid, zoekt ze een scharrel of wil ze gewoon eenmalig wat drinken?)

Hoe kan ik dit het best vragen denken jullie? :')

Ben er niet op uit, maar wil het woord relatie ook niet snel noemen want mijn ervaring is ook dat meiden dat niet graag snel horen haha
Ligt altijd aan het meisje in kwestie. Je wil er in ieder geval niet om vragen. Zet er veel te veel onnodige druk op.

Het enige wat je zeker kunt weten is wat jij zelf wilt. Zorg dus in ieder geval dat je dat duidelijk hebt, communiceer dat naar haar toe door middel van je gedrag. Ga er vanuit dat zij hetzelfde wil. Als dat niet zo is geeft ze dat vanzelf aan.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_150368851
Blijft lastig hoor, ik had een keer een vrouw op de koffie, tweede date, vriendschappelijk, althans, dat hadden we uitgesproken naar elkaar.

Uiteindelijk dacht zij dat ik haar had uitgenodigd om seks te hebben. Je raadt het al, dit kwam niet meer goed..

Even iets anders, hoe gaan jullie om met uitstel "gedrag"? Merk bij iemand dat ze de boot echt aan het afhouden is, met smoesjes, excuses en "ik plan nu al 3 weken vooruit"!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:40:59 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150368890
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Blijft lastig hoor, ik had een keer een vrouw op de koffie, tweede date, vriendschappelijk, althans, dat hadden we uitgesproken naar elkaar.

Uiteindelijk dacht zij dat ik haar had uitgenodigd om seks te hebben. Je raadt het al, dit kwam niet meer goed..

Even iets anders, hoe gaan jullie om met uitstel "gedrag"? Merk bij iemand dat ze de boot echt aan het afhouden is, met smoesjes, excuses en "ik plan nu al 3 weken vooruit"!
Als ze de boot afhoudt, wil ze niet.
Lekker laten zitten en geen enkel initiatief nemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:42:57 #211
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150368976
Damn. Interessant wereldbeeld kunnen mensen hebben.

Spreek op dit moment af en toe met een meisje af. Seks wil ze niet (zoenen etc eerst ook niet, toen weer wel) ik wil geen relatie, ligt er allebei lekker duidelijk bovenop. Alle kaarten liggen op tafel. Toch appt ze me de oren van m'n lijf af, wil ze af blijven spreken. Net alsof ik een mannelijke vriendin heb.. _O-

Binnenkort maar eens vragen hoe zij het nou voor zich ziet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:46:04 #212
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150369117
quote:

Had ze gelijk? Wilde je neuken?

Op je vraag, niet te veel moeite in stoppen. Wellicht heeft ze er op dit moment niet zo veel zin in. ''Is cool'', en over een maandje weer eens appen. Ondertussen gewoon achter andere vrouwen aan.
pi_150369489
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Had ze gelijk? Wilde je neuken?

Op je vraag, niet te veel moeite in stoppen. Wellicht heeft ze er op dit moment niet zo veel zin in. ''Is cool'', en over een maandje weer eens appen. Ondertussen gewoon achter andere vrouwen aan.
Nee, dat wilde ik niet, want ze zat in een relatie en daar ga ik niet in stoken.

Geduld is niet mijn sterkste kant, maar in dit geval wel het beste (tot ze iemand tegen komt en ik haar helemaal niet zie / ontmoet). Stop er dan ook geen energie meer in. Ook al kost dat moeite.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:56:21 #214
416020 K44S
The bearded man
pi_150369531
quote:

over je vraag:Ik had het zelfde.

Zou een 3e date hebben waar bij ik zou gaan koken. Dus ik zeg vorige week zaterdag als 2e (of zelfs3e) herinnering: hoi! Laat je morgen (zondag... want dan zou ze weten wanneer dr huisgenoot er niet zou zij ahaaa...^^) weten wanneer ik voor je kan koken?
zij:"jup!"

Niks meer van gehoord. en nee... er achter aan hollen heb ik geen zin in... het is graag of helemaal niet.

Dus IK zou het laten voor wat het is. Als ze meer dan alleen seks zou willen toont ze echt wel interesse.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_150371672
Goed. Vijftig tinten grijs overleefd. Film stelde niet veel voor en het aanwezige publiek ook niet. Stoel langs me bleef leeg en niemand die er raar van opkeek.. :) misschien niet de meest ideale film om alleen naar toe te gaan als man maar fuck it. Ik heb zo'n onbeperkt abonnement en kan dus naar iedere film die ik wil. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Weer thuisblijven schiet niet op...

Merk wel dat de vrijdagavond typisch zo'n avond is dat je je wel ff alleen kan voelen onderweg. Op de heenweg zat een plaatsgenoot met een veel te kort rokje en een slaapzak onderweg naar haar vriend die met een big smile stond te wachten bij de eindhalte. Drie keer raden wat die dit weekend doen.. Op de terugweg kwam ik in de stad 10 dames tegen die de stad onveilig gingen maken en zat ik in de bus langs een meid die ongegeneerd haar vriend aan het opgeilen was via de telefoon. Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid stelletjes op het station die moeite hadden met afscheid nemen.. En ik geef ze geen ongelijk hoor, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik in die fase zou zitten :)

Iets knaagt er dan toch in je dat je het zelf niet hebt ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Deezertje op 06-03-2015 22:56:29 ]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 23:02:26 #216
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_150372275
Of je analyseert het teveel. Misschien een idee.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150372435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of je analyseert het teveel. Misschien een idee.
Dat laatste stukje is gewoon zo, valt niet veel aan te analyseren... Valt gewoon meer op nu zo lang single bent.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 23:55:10 #218
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150374329
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, dat wilde ik niet, want ze zat in een relatie en daar ga ik niet in stoken.

Geduld is niet mijn sterkste kant, maar in dit geval wel het beste (tot ze iemand tegen komt en ik haar helemaal niet zie / ontmoet). Stop er dan ook geen energie meer in. Ook al kost dat moeite.
Stop energie in de meiden die jou leuk vinden man. Niet in degene die andere prioriteiten hebben.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 23:56:19 #219
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150374379
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:47 schreef Deezertje het volgende:
Goed. Vijftig tinten grijs overleefd. Film stelde niet veel voor en het aanwezige publiek ook niet. Stoel langs me bleef leeg en niemand die er raar van opkeek.. :) misschien niet de meest ideale film om alleen naar toe te gaan als man maar fuck it. Ik heb zo'n onbeperkt abonnement en kan dus naar iedere film die ik wil. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Weer thuisblijven schiet niet op...

Merk wel dat de vrijdagavond typisch zo'n avond is dat je je wel ff alleen kan voelen onderweg. Op de heenweg zat een plaatsgenoot met een veel te kort rokje en een slaapzak onderweg naar haar vriend die met een big smile stond te wachten bij de eindhalte. Drie keer raden wat die dit weekend doen.. Op de terugweg kwam ik in de stad 10 dames tegen die de stad onveilig gingen maken en zat ik in de bus langs een meid die ongegeneerd haar vriend aan het opgeilen was via de telefoon. Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid stelletjes op het station die moeite hadden met afscheid nemen.. En ik geef ze geen ongelijk hoor, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik in die fase zou zitten :)

Iets knaagt er dan toch in je dat je het zelf niet hebt ;(
Lief dagboek.
pi_150376419
Ja, ik heb de afgelopen tijd (te)veel nagedacht maar ik focus me er vanaf nu niet meer op dat ik alleen ben. Het is gewoon zo en ik doe de dingen die ik leuk vind en mocht ik dan ooit iemand tegenkomen, is dat mooi meegenomen. Zal nog wel lastig worden om ergens anders op te focussen, maar ben er nu wel klaar mee :)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:14:14 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150382160
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 00:58 schreef Deezertje het volgende:
Ja, ik heb de afgelopen tijd (te)veel nagedacht maar ik focus me er vanaf nu niet meer op dat ik alleen ben. Het is gewoon zo en ik doe de dingen die ik leuk vind en mocht ik dan ooit iemand tegenkomen, is dat mooi meegenomen. Zal nog wel lastig worden om ergens anders op te focussen, maar ben er nu wel klaar mee :)
Dat zeg je nu maar ga je niet volhouden. De zon komt door, de verliefde stelletjes lopen hand in hand en zitten samen op terras of op strand. Je ziet ze samen drinken, eten, lachen en van alles ondernemen. Tegen elkaar aan aan hangen enz. Zeker in de zomer valt dat veel meer op.

Ipv berusten in je situatie kan je beter positief aan je zelf gaan werken.

Succes
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:48:24 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150382991
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Damn. Interessant wereldbeeld kunnen mensen hebben.

Spreek op dit moment af en toe met een meisje af. Seks wil ze niet (zoenen etc eerst ook niet, toen weer wel) ik wil geen relatie, ligt er allebei lekker duidelijk bovenop. Alle kaarten liggen op tafel. Toch appt ze me de oren van m'n lijf af, wil ze af blijven spreken. Net alsof ik een mannelijke vriendin heb.. _O-

Binnenkort maar eens vragen hoe zij het nou voor zich ziet.
Ik snap niet wat je niet snapt. Jij wil geen relatie, zij geen seks/relatie, maar blijkbaar vinden jullie beiden gewoon vriendschap leuk genoeg.
pi_150385973
Godver moet nog steeds denken aan dat grietje van de railcatering, ik word toch niet verliefd he :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:32:19 #224
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150389440
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je niet snapt. Jij wil geen relatie, zij geen seks/relatie, maar blijkbaar vinden jullie beiden gewoon vriendschap leuk genoeg.
Vriendschap waar ze me op het einde van elke ''date'' vraagt of ik haar wil zoenen. Zij wilt wel een relatie, maar geen seks voordat ze een relatie heeft. Ik wil wel seks, maar geen relatie.

Vraag me af waar ze het zelf heen ziet gaan zo.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:13:49 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150390769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vriendschap waar ze me op het einde van elke ''date'' vraagt of ik haar wil zoenen. Zij wilt wel een relatie, maar geen seks voordat ze een relatie heeft. Ik wil wel seks, maar geen relatie.

Dan wil ze gewoon genegenheid, beetje vozen.
En daarbij hoopt ze miss wel dat ze je om kan krijgen en je uiteindelijk wel een relatie wil.
  zondag 8 maart 2015 @ 12:06:45 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150414752
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Die denkt dat jij jaar zo speciaal vind en van je "ik wil geen relatie" afstapt en voor haar gaat. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen en te bedenken?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_150416553
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Stop energie in de meiden die jou leuk vinden man. Niet in degene die andere prioriteiten hebben.
Weet ik, alleen val ik iedere keer weer in de valkuil ;(.
  zondag 8 maart 2015 @ 15:48:30 #228
416020 K44S
The bearded man
pi_150420348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Lief dagboek.
Hahah!!

Gisteravond naar de kroeg alleen om lekker een pot bier te drinken. Zat er een moeder helemaal alleen in een hoekje.. dus ik ging er bij zitten en later kwam dr dochter ee bij zitten. Reslutaat; een moeder die lekker los ging en een dochter die haar nummer geeft.

Deezertje.. je wil en denkt te graag aan het WILLEN.
Ik wil nu al een wedje leggen dat als je eenmaal een vriendin rondloopt en je na een jaar ofline te zijn geweest bij Fok! Je nog eens terug leest wat je allemaal hebt getypt en dat je dan het schaamrood op de kaken staat.
pi_150425073
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Hahah!!

Gisteravond naar de kroeg alleen om lekker een pot bier te drinken. Zat er een moeder helemaal alleen in een hoekje.. dus ik ging er bij zitten en later kwam dr dochter ee bij zitten. Reslutaat; een moeder die lekker los ging en een dochter die haar nummer geeft.

Deezertje.. je wil en denkt te graag aan het WILLEN.
Ik wil nu al een wedje leggen dat als je eenmaal een vriendin rondloopt hebt en je na een jaar ofline te zijn geweest bij Fok! Je nog eens terug leest wat je allemaal hebt getypt en dat je dan het schaamrood op de kaken staat.
Het is niet te hopen voor hem, maar als hij irl zo is zoals hij hier overkomt gaat zoiets natuurlijk geen jaar stand houden. Er zullen er niet veel zijn die het waarderen een vriend te hebben die als een molensteen om je nek hangt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 8 maart 2015 @ 18:17:02 #230
416020 K44S
The bearded man
pi_150425593
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is niet te hopen voor hem, maar als hij irl zo is zoals hij hier overkomt gaat zoiets natuurlijk geen jaar stand houden. Er zullen er niet veel zijn die het waarderen een vriend te hebben die als een molensteen om je nek hangt.
Ik denk nog altijd dat Deezertje iemand is die trollt... of mensen het nou geloven of niet.

iedereen heeft zo z'n gekke trekjes. Maar als er stiekem op hoopt dat een vrijgezele dame in dr up naar 50 shades komt om dan ook nog eens naast hem te gaan zitten.

Deezertje maakt het zich zelf allemaal te moeilijk.

Hij geeft mij het idee dat hij bij met zijn analyseren alle dames naar zich toe wil trekken. Dus:" goh die jongen kijkt me wel de hele tijd met een gedachten blik aan.. laat ik er maar op aflopen waarom hij al 3 uur naar mij zit te staren en vragen of hij wat wil gaan drinken met me".

Nee... Iedereen weet dat het zo niet werkt.
pi_150425883
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:17 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik denk nog altijd dat Deezertje iemand is die trollt... of mensen het nou geloven of niet.

iedereen heeft zo z'n gekke trekjes. Maar als er stiekem op hoopt dat een vrijgezele dame in dr up naar 50 shades komt om dan ook nog eens naast hem te gaan zitten.

Hij geeft mij het idee dat hij bij met zijn analyseren alle dames naar zich toe wil trekken. Dus:" goh die jongen kijkt me wel de hele tijd met een gedachten blik aan.. laat ik er maar op aflopen waarom hij al 3 uur naar mij zit te staren en vragen of hij wat wil gaan drinken met me".

Ik ben gewoon te hoog opgeleid.. Soms baal ik dat niet zo'n simpel jochie ben die het niks kan schelen.. Die hebben iedere maand een andere meid lijkt het. Ook niet ideaal, maar wel leuk vrouwelijke aandacht.
pi_150426184
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:17 schreef K44S het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat het een troll is. Anders geef ik het nog een jaar voor meneer zwaar gefrustreerd s' nachts meisjes van de fiets af gaat trekken en de bosjes insleurt.
pi_150427667
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat het een troll is. Anders geef ik het nog een jaar voor meneer zwaar gefrustreerd s' nachts meisjes van de fiets af gaat trekken en de bosjes insleurt.
nee man, dat durft ik niet :')
Laten we hopen dat ik hier over niet al te lange tijd post van: jaaaa, net op het moment dat ik er totaal klaar mee was kwam ik uit het niets iemand tegen.... ;)

Juist omdat iedereen altijd roept dat je dat éne leuke meisje tegenkomt wanneer je het niet verwacht/zoekt..
pi_150427774
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te hoog opgeleid..
Ja, mensen die een of meerdere masters hebben gedaan komen nu eenmaal moeilijk aan een vriendin.
pi_150428785
quote:

[..]

Ik ben gewoon te hoog opgeleid.. Soms baal ik dat niet zo'n simpel jochie ben die het niks kan schelen.. Die hebben iedere maand een andere meid lijkt het. Ook niet ideaal, maar wel leuk vrouwelijke aandacht.
_O-
  maandag 9 maart 2015 @ 11:24:00 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150453952
quote:

[..]

Hahaha hilarisch dit ja! Zo hoog opgeleid dat je te dom bent hele simpele dingen te begrijpen. Je bent gewoon contactueel gestoord en sociaal volslagen de weg kwijt. En dat heeft nul comma nul te maken met een opleiding. Je mist gewoon een stukje. Maar er is hoop, dat valt prima en snel te leren. Maar dat hoeft een. Iet opgeleide simpele jongen als ik een zeer hoog opgeleide knul niet te vertellen haha.

Pffffiehw toch wel een leuk begin van de week hoor dit! Dank je wel :D

Ps,
Ja serieus, het valt gewoon te leren.
pi_150461042
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat hoeft een. Iet opgeleide simpele jongen als ik
:D
  maandag 9 maart 2015 @ 16:19:23 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150462805
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef Gray het volgende:

[..]

:D
Dislectie, dus ik mag het ;)
pi_150464125
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hahaha hilarisch dit ja! Zo hoog opgeleid dat je te dom bent hele simpele dingen te begrijpen. Je bent gewoon contactueel gestoord en sociaal volslagen de weg kwijt. En dat heeft nul comma nul te maken met een opleiding. Je mist gewoon een stukje. Maar er is hoop, dat valt prima en snel te leren. Maar dat hoeft een. Iet opgeleide simpele jongen als ik een zeer hoog opgeleide knul niet te vertellen haha.

Pffffiehw toch wel een leuk begin van de week hoor dit! Dank je wel :D

Ps,
Ja serieus, het valt gewoon te leren.
Zeker te leren. Ik kan vandaag iedereen die ik maar tegenkom aanspreken, morgen het bekende 'ken ik jou niet ergens van truc' uithalen in de trein (en dat ik ze dan ook echt niet ken :P) en overmorgen iedereen een compliment geven. Zal ik aan het eind van de week vast wel een gesprek met iemand hebben gehad als het goed is...
pi_150464425
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeker te leren. Ik kan vandaag iedereen die ik maar tegenkom aanspreken, morgen het bekende 'ken ik jou niet ergens van truc' uithalen in de trein (en dat ik ze dan ook echt niet ken :P) en overmorgen iedereen een compliment geven. Zal ik aan het eind van de week vast wel een gesprek met iemand hebben gehad als het goed is...
Dude wtf, probeer het eens niet zo systematisch aan te pakken. go with the flow en kijk hoe het loopt :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2015 17:04:54 ]
pi_150465021
Ik twijfelde al... maar nu toch 99% zeker een troll. Moet wel. :') 8)7
  maandag 9 maart 2015 @ 17:44:14 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150465795
Voor die pua technieken verwijs ik je graag naar t PUA topic ^O^
pi_150473181
Merk wel dat sinds vorige week die 2 meiden hebben laten weten geen interesse te hebben, ik me weer richt op het normale leven. :) Vandaag dus heerlijk gesport. Blijf het nog steeds raar vinden dat ik wekenlang dezelfde gezichten zie en zij mij ook maar gewoon niemand zijn of haar bek opentrekt, tegen niemand niet hoor, maar sta me niet meer blind te focussen op leuke koppies.

Mensen lijken wat dat betreft toch een stuk individualistischer tegenwoordig, ook al zijn ze zogenaamd allemaal socialer op internet etc. In het echte leven weten ze zich vaak niet te gedragen. Ik merk het overal: sportschool dat iemand minutenlang staat te turen of een apparaat vrijkomt ipv heel simpel vragen aan degene die er nu opstaat als ie een seintje wilt geven als ie klaar is. In de bus of trein dat mensen liever de hele reis staan dan naast een ander te zitten terwijl er soms plek genoeg is. Of dat ze de hele reis turen op hun schermpje met muziek in. Zien meer mensen dit?
  maandag 9 maart 2015 @ 20:51:01 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150473283
Je weet dat je nu al maanden hetzelfde zegt...?
We snappen je punt, blabla individualistische.. blabla meiden op sport zeggen niets.. blabla jij ook niet... blabla ook in de bus niet... blabla muziek in de oren..

En kom eens met wat nieuws of open je dagboek ergens anders.
pi_150473304
Dat is volgens mij altijd al zo geweest. Overigens kun je er zelf ook wat aan doen. Zeg eens "goedemorgen" tegen je buur.
pi_150473356
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
We snappen je punt, blabla individualistische.. blabla meiden op sport zeggen niets.. blabla jij ook niet... blabla ook in de bus niet... blabla muziek in de oren..

Ga dan op een teamsport. Een sportschool is toch juist bedoeld voor een individualistische sportbenadering.
pi_150473539
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
Merk wel dat sinds vorige week die 2 meiden hebben laten weten geen interesse te hebben, ik me weer richt op het normale leven. :) Vandaag dus heerlijk gesport. Blijf het nog steeds raar vinden dat ik wekenlang dezelfde gezichten zie en zij mij ook maar gewoon niemand zijn of haar bek opentrekt, tegen niemand niet hoor, maar sta me niet meer blind te focussen op leuke koppies.

Mensen lijken wat dat betreft toch een stuk individualistischer tegenwoordig, ook al zijn ze zogenaamd allemaal socialer op internet etc. In het echte leven weten ze zich vaak niet te gedragen. Ik merk het overal: sportschool dat iemand minutenlang staat te turen of een apparaat vrijkomt ipv heel simpel vragen aan degene die er nu opstaat als ie een seintje wilt geven als ie klaar is. In de bus of trein dat mensen liever de hele reis staan dan naast een ander te zitten terwijl er soms plek genoeg is. Of dat ze de hele reis turen op hun schermpje met muziek in. Zien meer mensen dit?
Ik ben laatst gewoon op een meisje afgestapt in de sportschool. Ze deed squats en ging achter gaat staan. Terwijl ze door haar knieën ging deed ik snel een stapje naar voren zodat ze met haar billen tegen me aanschuurde. Ze schrok en keek boos achterom. I lachte naar haar, zei "sorry" en vroeg of ik het goed kon maken met een kopje koffie na de work-out. Sindsdien is ze mijn vriendin. Nu al 2,5 dag.
  maandag 9 maart 2015 @ 21:00:36 #248
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150473858
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik ben laatst gewoon op een meisje afgestapt in de sportschool. Ze deed squats en ging achter gaat staan. Terwijl ze door haar knieën ging deed ik snel een stapje naar voren zodat ze met haar billen tegen me aanschuurde. Ze schrok en keek boos achterom. I lachte naar haar, zei "sorry" en vroeg of ik het goed kon maken met een kopje koffie na de work-out. Sindsdien is ze mijn vriendin. Nu al 2,5 dag.
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 9 maart 2015 @ 22:08:14 #249
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150478211
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die denkt dat jij jaar zo speciaal vind en van je "ik wil geen relatie" afstapt en voor haar gaat. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen en te bedenken?
Ben benieuwd waar ze die waanbeelden vandaan haalt, ik ben er toch elke keer vrij duidelijk in. Wat is het toch met vrouwen die denken mannen te kunnen veranderen.
pi_150480964
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:

Ik dacht net hetzelfde. Het ligt aan oordoppen, smartphones, bioscoopstoelen, sportscholen, meisjes die een keer naar je glimlachen maar vervolgens helemaal niet bereid zijn je hele levensverhaal aan te horen, de hoeren :( , schermpjes, facebook, de hele wereld, behalve aan Deezertje. Want die is namelijk gewoon te hoog opgeleid.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:31:24 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150482953
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik dacht net hetzelfde. Het ligt aan oordoppen, smartphones, bioscoopstoelen, sportscholen, meisjes die een keer naar je glimlachen maar vervolgens helemaal niet bereid zijn je hele levensverhaal aan te horen, de hoeren :( , schermpjes, facebook, de hele wereld, behalve aan Deezertje. Want die is namelijk gewoon te hoog opgeleid.
Arrogant, je vergeet arrogant.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:09:38 #252
416020 K44S
The bearded man
pi_150489108
quote:

[..]

dankje dat je mij een "simpel jochie noemt" :D.

Je gaat een intelligente maar eenzame toekomst te gemoed. Succes!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:02:47 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_150492984
quote:

[..]

Walgelijk ventje ben jij zeg :')
Te hoog opgeleid? Misschien, maar wel sociaal zwakbegaafd :) ook iets om trots op te zijn!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150493749
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Walgelijk ventje ben jij zeg :')
Te hoog opgeleid? Misschien, maar wel sociaal zwakbegaafd :) ook iets om trots op te zijn!
Sociaal doen is ook best lastig. Je weet namelijk nooit op voorhand hoe de ander reageert op je actie als je een gesprek wilt aanknopen of oogcontact zoekt..
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:32:00 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150493791
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sociaal doen is ook best lastig. Je weet namelijk nooit op voorhand hoe de ander reageert op je actie als je een gesprek wilt aanknopen of oogcontact zoekt..
Je bent je zelf er wel bewust van dat niks in het leven gaat via vaste regels.
pi_150493892
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je bent je zelf er wel bewust van dat niks in het leven gaat via vaste regels.
Klopt. En dat maakt het leven soms best ingewikkeld sociaal :p In de supermarkt weet je dat je voor 1 euro een brood krijgt, kan niet veel misgaan behalve dat het is uitverkocht of de prijs ineens omhoog is.
pi_150494084
Alles verloopt via vaste regels. Ook sociaal contact. Daarom zijn EQ testen ook mogelijk. Het is alleen niet voor iedereen in dezelfde mate mogelijk om de gradaties in de regels te begrijpen.
pi_150497779
Toch nog half succesje vandaag :P zaten twee meiden schuinachter me te werken waarvan ik er met een leuk oogcontact had dacht ik, kan ook zijn dat ze gewoon naar haar beeldscherm tuurde. Toen dat andere meisje na een tijdje wegging nogmaals een.blik uitgewisseld en toch maar aangesproken.. Vijf minuten leuk aan het praten toen ineens haar telefoon ging.. Zag in het display een jongensnaam staan en aan de manier hoe ze opnam wist ik het al.. Toen ze klaar was zei ze: sorry, was mjn vriend. Ik cooltjes terug: oké dacht ik al te horen haha. Daarna nog vijf minuten gesproken en weer verder gegaan met werken. Half geslaagd dus omdat ik een leuk gesprek had, maar ze dus niet meer single is. Dat is wel jammer omdat je het soms niet van te voren weet. Net zo goed dat ze het van mij niet weten misschien..

Kan haar iig weet aanspreken de volgende keer dus misschien leuk contact nog :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:55:47 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150497786
en we gaan weer on-topic :Y
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_150508166
Damn vandaag was ik beetje rond Utrecht aan het werk. Ik dacht nog misschien zie ik haar nog vandaag.

Wie komt er net na me toe zij dus helaas moest ze der trein halen.
Uiteraard wist ik haar naam nog!! Daar scoor je in het algemeen wel punten mee toch?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:48:31 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150508246
Interpunctie en goede spelling ook :+
pi_150508314
:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_150509002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef Geerd het volgende:
Damn vandaag was ik beetje rond Utrecht aan het werk. Ik dacht nog misschien zie ik haar nog vandaag.

Wie komt er net na me toe zij dus helaas moest ze der trein halen.
Uiteraard wist ik haar naam nog!! Daar scoor je in het algemeen wel punten mee toch?
Zoek eerst eens uit of ze single is... :P Heb weleens contact gehad met een leuke dame, konden goed praten etc. tot ik erachter kwam dat ze al een relatie had, voelde ondanks de leuke gesprekken toch beetje als weggegooide tijd achteraf..
pi_150510196
Dat had ik de vorige keer al klein beetje uitgevogeld 😊
Ik zwaai naar dieren.
pi_150510547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zoek eerst eens uit of ze single is... :P Heb weleens contact gehad met een leuke dame, konden goed praten etc. tot ik erachter kwam dat ze al een relatie had, voelde ondanks de leuke gesprekken toch beetje als weggegooide tijd achteraf..
Waarom verspilde tijd? Gezien je 'struggles' een overwinning. Als je doel is om zo snel mogelijk iemand binnen te hengelen niet, maar dat is toch bijzaak uiteindelijk? Wat meer zelfvertrouwen en comfortabeler in gesprekken staan met vrouwen doe je voor jezelf toch?
pi_150517848
Deezertje, misschien moet je dingen gaan doen die je zelf echt leuk vindt.
Nu doe je alles geforceerd om maar in contact te komen met vrouwen. Komt wanhopig over / is wanhopig en dan ben je zeker niet aantrekkelijk. Probeer eerst zelf lekker in je vel te zitten en die dingen doen waarvan je lekker in je vel gaat zitten, dan komen de dames vanzelf wel.
En over smartphone, WA, oortjes etcetera, daar heeft iedereen last van als je in contact wil komen met anderen. Zoek dus een plek waar mensen wel makkelijker benaderbaar zijn. De sportschool is juist NIET zo'n plek. De supermarkt wel. Ik heb daar een paar weken geleden al eens een tip over gepost hoe je redelijk soepel met vrouwen in contact kunt komen in de supermarkt.

Ik zat zelf een jaar of 6 geleden niet zo lekker in mijn vel. Toen had ik ook weinig contacten met dames. Ik heb toen echt het roer omgegooid en ben dingen gaan doen die ik echt leuk vond. Ook meer gaan sporten trouwens. Ik zit nu al een paar jaar echt lekker in mijn vel en heb nu zeker geen tekort aan vrouwelijke aandacht. Met uitgaan spreken vrouwen mij aan als ik met ze flirt, een paar jaar geleden gebeurde dat echt nooit. Dus combi van dingen doen die je vrolijk / gelukkig maken, beetje erbij sporten zodat je er goed en verzorgd uitziet en het komt allemaal vanzelf wel. Maar vooral, kom niet zo geforceerd over.
pi_150520538
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:15 schreef the85mc het volgende:
Deezertje, misschien moet je dingen gaan doen die je zelf echt leuk vindt.
Nu doe je alles geforceerd om maar in contact te komen met vrouwen. Komt wanhopig over / is wanhopig en dan ben je zeker niet aantrekkelijk. Probeer eerst zelf lekker in je vel te zitten en die dingen doen waarvan je lekker in je vel gaat zitten, dan komen de dames vanzelf wel.
En over smartphone, WA, oortjes etcetera, daar heeft iedereen last van als je in contact wil komen met anderen. Zoek dus een plek waar mensen wel makkelijker benaderbaar zijn. De sportschool is juist NIET zo'n plek. De supermarkt wel. Ik heb daar een paar weken geleden al eens een tip over gepost hoe je redelijk soepel met vrouwen in contact kunt komen in de supermarkt.

Ik zat zelf een jaar of 6 geleden niet zo lekker in mijn vel. Toen had ik ook weinig contacten met dames. Ik heb toen echt het roer omgegooid en ben dingen gaan doen die ik echt leuk vond. Ook meer gaan sporten trouwens. Ik zit nu al een paar jaar echt lekker in mijn vel en heb nu zeker geen tekort aan vrouwelijke aandacht. Met uitgaan spreken vrouwen mij aan als ik met ze flirt, een paar jaar geleden gebeurde dat echt nooit. Dus combi van dingen doen die je vrolijk / gelukkig maken, beetje erbij sporten zodat je er goed en verzorgd uitziet en het komt allemaal vanzelf wel. Maar vooral, kom niet zo geforceerd over.
Ik doe juist de dingen (sporten, bios. shoppen, reizen) die ik leuk vindt, maar kom daar geen mensen tegen die op zoek zijn naar contact of een relatie.. Het enige wat ik nog zou kunnen doen is naar een club gaan, maar aangezien ik geen vrienden heb moet ik wel alleen gaan. Op zich geen probleem, want eenmaal binnen zijn er honderden mensen, maar je moet wel weten hoe je je niet wegsombert op zo'n avond. En een praktisch puntje is vervoer. Club is niet dichtbij en met OV vrijwel niet bereikbaar, laat staan de terugweg midden in de nacht.
Laatste nachtbus gaat al om 3u (einde feest 5u) en de eerste 's morgens pas om 9u terug en zou je zo'n 4 uur op moeten wachten lol maar dan moet je eerst op CS komen vanaf de club en daar rijdt juist geen OV naartoe :') Ik zou op de fiets kunnen komen maar dat is 13km heen en 13 terug en dus ook midden in de nacht terug na een vermoeiend avondje uit.. niet echt slim. Taxi betaal je je scheel. In zo'n geval is het dus handiger als je mensen kent of tot je beschikking hebt :P

Ik zou ook naar wat simpelers als een kroeg kunnen gaan, maar daar voel ik me in me eentje echt kansloos. Als je dan ziet dat bijna iedereen samen is met een groepje o.i.d. is het erg lastig om met iemand een gesprek te beginnen of je ergens tussen te wurmen..
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:13:31 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150520568
Je kan ook gewoon om 3 uur naar huis kunnen gaan met de nachtbus...

Kroeg is vaak makkelijker alleen heen te gaan dan naar een club (is mijn beleving)
pi_150520630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik doe juist de dingen (sporten, bios. shoppen, reizen) die ik leuk vindt, maar kom daar geen mensen tegen die op zoek zijn naar contact of een relatie.. Het enige wat ik nog zou kunnen doen is naar een club gaan, maar aangezien ik geen vrienden heb moet ik wel alleen gaan. Op zich geen probleem, want eenmaal binnen zijn er honderden mensen, maar je moet wel weten hoe je je niet wegsombert op zo'n avond. En een praktisch puntje is vervoer. Club is niet dichtbij en met OV vrijwel niet bereikbaar, laat staan de terugweg midden in de nacht.
Laatste nachtbus gaat al om 3u (einde feest 5u) en de eerste 's morgens pas om 9u terug en zou je zo'n 4 uur op moeten wachten lol maar dan moet je eerst op CS komen vanaf de club en daar rijdt juist geen OV naartoe :') Ik zou op de fiets kunnen komen maar dat is 13km heen en 13 terug en dus ook midden in de nacht terug na een vermoeiend avondje uit.. niet echt slim. Taxi betaal je je scheel. In zo'n geval is het dus handiger als je mensen kent of tot je beschikking hebt :P

Ik zou ook naar wat simpelers als een kroeg kunnen gaan, maar daar voel ik me in me eentje echt kansloos. Als je dan ziet dat bijna iedereen samen is met een groepje o.i.d. is het erg lastig om met iemand een gesprek te beginnen of je ergens tussen te wurmen..
Problemen, overal moeilijkheden zien. Je bent wel een rasoptimist he?

Waarom reageer je niet op mijn herhaaldelijke supermarkt tip? Werkt echt. Of heb je dan geen smoesjes meer om je achter te verschuilen? Naar mijn idee ben je veel te soft voor jezelf en schuif je het af op dingen zoals smartphone, te ver weg, ik ben te intelligent. Maar wat is nu de echte oorzaak? Wees eerlijk naar jezelf toe, je kunt dat pas veranderen als je de echte oorzaak erkent.
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:29:47 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150520780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Best herkenbaar dit.
Oh.
pi_150521044
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

Problemen, overal moeilijkheden zien. Je bent wel een rasoptimist he?

Waarom reageer je niet op mijn herhaaldelijke supermarkt tip? Werkt echt. Of heb je dan geen smoesjes meer om je achter te verschuilen? Naar mijn idee ben je veel te soft voor jezelf en schuif je het af op dingen zoals smartphone, te ver weg, ik ben te intelligent. Maar wat is nu de echte oorzaak? Wees eerlijk naar jezelf toe, je kunt dat pas veranderen als je de echte oorzaak erkent.
Denk deels bang om afgewezen te worden, juist omdat dat al (te) vaak is gebeurd. Ben gewoon niet zo'n held in contact maken en als het dan lukt merk je gewoon dat de ander niet op een gesprek zit te wachten, het puur doet omdat diegene aardig is zonder bijbedoelingen of al een relatie heeft. En dan valt het dus elke keer tegen. Niet zo'n gesprek dat je een paar dagen later kan voorzetten als je dezelfde persoon weer tegenkomt dus.

Gisteren leuk gesprek gehad met een meid die ik zelf heb aangesproken, maar ja halverwege kom ik er dan toch weer achter dat ze bezet is. Had al zo'n idee maar je kan er ook niet vanuit gaan dat iedereen al bezet is, want er zijn juist meer singles dan ooit in Nederland tegenwoordig.. :') Net zoals dat je niet kan roepen dat iedereen die knap is een relatie heeft, want iedereen ziet uiterlijk anders en juist de knappe hebben geen moeite om iemand te strikken dus die kiezen wel beter uit zou je denken.

Had het gisteren op de terugweg in de trein ook. Zat tegenover een meid, geen oordopjes in maar verder geen contact met elkaar. Wordt ze net voor eindstation gebeld en ondanks dat ze niet veel zei wist ik al genoeg en ook aan haar 'doeiiiiiii tot zo' te horen. Samen stappen we de trein uit en ja hoor, daar staat meneer op haar te wachten, omhelzen en dikke zoen. Hij was niet heel knap, dus verschuilen achter uiterlijk kan ook al niet meer omdat ik weet dat uiterlijk gewoon niet uitmaakt. Ik zie genoeg mensen die lelijker zijn en die toch een relatie hebben, dus waarom zou 't mij dan niet lukken? :)

En juist dat gevoel, onvoorspelbaarheid, nekt mij soms. Iedereen om mij heen heeft langzamerhand een relatie of net een achter de rug en voor de zoveelste keer horen dat er uiteindelijk wel iemand voor je is helpt dan ook niet echt mee. Contact maken is niet echt lastig voor mij, als ik het echt wil doe ik dat wel. Maar dan baal ik wel 2x zo hard als ze al bezet is, want op de een of andere manier kan ik er dan ook niet meer normaal mee praten...

Ik probeer me er ook niet meer op te focussen, maar dat is dus best lastig als je mensen ontmoet waar je leuk mee kunt praten maar dat die dan óók bezet zijn

Mensen aanspreken in de supermarkt... met wat voor doel? Sociaal contact? Kassameisjes moeten juist vriendelijk zijn dus behalve een leuk praatje moet je er dus niets achter zoeken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 11-03-2015 08:57:58 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:46:12 #272
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_150521053
Sommige mensen in dit topic zijn veel te cerebraal, logisch en feitelijk bezig. "Wat bedoeld ze hier mee? Wat wil ze nou eigenlijk"

Mensen, en dan vooral vrouwen, zijn emotionele wezens.

Ik had een keer een date met een meisje. Ze had haar vriendin meegenomen voor de veiligheid, die vertelde nog dat mijn date een beetje verlegen en onzeker was. Dus we hebben de hele nacht rongehangen, wat gedronken en op een terrasje mensen wezen kijken. Op het einde naar de Mac, en daar dacht ik dat er niets ging gebeuren. Ze was te normaal en nog helemaal niet dronken. Dus ik de meiden naar huis gebracht. Stond ik met mijn auto voor de deur van de moeder van mijn date en ik vroeg of ik nog een kusje mocht. Vanaf het moment dat mijn lippen die van haar raakten, was ze totaal weg. Ik heb na een minuutje de motor van de auto uitgezet want ik was bang dat haar moeder wakker werd en na een kwartier zijn we een eind verderop gaan staan. Daar heb ik haar verteld dat we een kwartier voor het huis van haar moeder hebben zitten vozen, want zij registreerde niets meer.

Uiteindelijk heb ik haar s' middags naar huis gebracht, ik kon alles met haar doen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_150521421
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mensen aanspreken in de supermarkt... met wat voor doel? Sociaal contact? Kassameisjes moeten juist vriendelijk zijn dus behalve een leuk praatje moet je er dus niets achter zoeken.
Ja sociaal contact, misschien een leuke date. Maar niet de kassameisjes maar gewoon de mensen die boodschappen aan het doen zijn. Lees anders even een paar pagina's terug. Heb toen heel verhaal geschreven.
pi_150527834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen in dit topic zijn veel te cerebraal, logisch en feitelijk bezig. "Wat bedoeld ze hier mee? Wat wil ze nou eigenlijk"

Ik had een keer een date met een meisje. Ze had haar vriendin meegenomen voor de veiligheid, die vertelde nog dat mijn date een beetje verlegen en onzeker was. Dus we hebben de hele nacht rongehangen, wat gedronken en op een terrasje mensen wezen kijken. Op het einde naar de Mac, en daar dacht ik dat er niets ging gebeuren. Ze was te normaal en nog helemaal niet dronken. Dus ik de meiden naar huis gebracht. Stond ik met mijn auto voor de deur van de moeder van mijn date en ik vroeg of ik nog een kusje mocht. Vanaf het moment dat mijn lippen die van haar raakten, was ze totaal weg. Ik heb na een minuutje de motor van de auto uitgezet want ik was bang dat haar moeder wakker werd en na een kwartier zijn we een eind verderop gaan staan. Daar heb ik haar verteld dat we een kwartier voor het huis van haar moeder hebben zitten vozen, want zij registreerde niets meer.

Uiteindelijk heb ik haar s' middags naar huis gebracht, ik kon alles met haar doen.
Wtf.
pi_150529012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Cool story bro.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:03:08 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150529048
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Cool story bro.
Geen drie condooms
pi_150530501
Heel geloofwaardig. Eerst vragen of je een kusje mag, en daarna alle hoeken van de kamer laten zien :D
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:55:13 #278
pi_150532569
Nou ja. Dan blijven jullie denken dat mensen rationele wezens zijn waar je een relatie mee af kan spreken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_150532937
Weet trouwens waarom ik nog steeds alleen ben... vandaag in de Metro:

quote:
VRIENDLOOS

“Heb je nog steeds geen vriendje?”. Ik zucht diep en rol met mijn ogen. Op dit soort momenten, vooral familiefeestjes of verjaardagen, zou ik mezelf het liefst bewapenen met een groot bord waarop met koeienletters NEE geschreven staat. In mijn omgeving is het namelijk sociaal geaccepteerd om vanaf je 20ste in een vaste relatie te zitten.

En daar schop ik met mijn jubileum van vijf jaar vrijgezel zijn lekker tegenaan. Al vijf jaar lang ga en sta ik waar ik wil. En daar geniet ik van. Ik kon op mijn 20ste dronken thuiskomen zonder de volgende dag vermoeide, boze blikken toegeworpen te krijgen. Ik hoefde niet om 5 uur ’s nachts te vertellen hoe leuk mijn avond was. Nee, ik kroop de trap op, nam een snoekduik naar mijn bed en lag als een zeester te slapen.

Mijn vriendinnen snappen het niet. “Ben je dan niet eenzaam?” Dat verwijt krijg ik vaak te horen. Wederom kan ik dan met mijn bordje zwaaien. Ik heb mijn werk, collega’s, vriendinnen, en borrelavonden. Ik verslind series op de bank en boeken op het terras. Ik heb een volle agenda die ik braaf onderhoud. Ondertussen is die agenda zelfs zo vol dat ik me-time in moet plannen. Vroeger walgde ik van dat woord, me-time. Ondertussen waardeer ik waar het voor staat. ‘Even geen gezeik aan je kop’ tijd! Dus eenzaam, nee dat ben ik zeker niet.

“Maar ik snap het niet. Je bent zo’n leuke meid!”. En daar zit hem nou net het probleem. Ik vind het gezellig met iedereen. Zo gezellig dat ik mannen onbewust meteen friendzone. Zodra er in de kroeg een gesprek ontstaat, ga ik op in dat gesprek. Om een half uur later te horen dat de desbetreffende persoon wanhopige versierpogingen deed. Ik lijk er blind voor te zijn, maar hé! Ik heb er wel weer een nieuwe vriend bij!

Als men vraagt of ik relaties niet mis, kan ik volmondig ja antwoorden. Natuurlijk mis ik thuiskomen en daadwerkelijk antwoord terug te krijgen zodra ik binnenkom. Mijn parkiet bleek toch niet zo spraakzaam als de verkoper bij de dierenwinkel me deed geloven. Natuurlijk mis ik de knuffels op een kutdag. En natuurlijk mis ik een straalkacheltje op een winterse dag.

Maar wat men niet snapt is dat ik ook gelukkig kan zijn als vrijgezel. Liever alleen op het terras, dan mijn leven samen met iemand die het net niet is.
pi_150533018
quote:

OMG _O_

Hosselgod _O_

Leer mij die shit _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2015 16:10:41 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:14:17 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150533214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

OMG _O_

Hosselgod _O_

Leer mij die shit _O_
Veel drank om dronken te krijgen ( lukte niet )
Toen naar de mac om vervolgens haar thuis te dumpen omdat ze te normaal is. Maar nee wacht! Ze was straal bezopen en had een black out wn hop hop hij kon alles met haar doen!
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:31:58 #282
157922 fathank
pi_150533924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

https://www.umcg.nl/NL/UM(...)g/Pages/default.aspx

http://www.imwtilburg.nl/(...)gespreksgroepen.aspx

Dit lijkt me voor jou op het lijf geschreven.

Schiet het niet gelijk af. Lees eens wat, neem eens contact op en praat er eens met mensen over die ervoor gestudeerd hebben. De reden waarom je geen relatie hebt is omdat je links of rechts wat sociale vaardigheden mist. Werk daaraan, ontwikkel jezelf en je zult zien dat je binnen no-time een vriendinnetje hebt.

Dit is het laatste advies wat ik je geef. Volgende posts van je zal ik steevast beantwoorden met een smiley.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:34:08 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150534013
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef fathank het volgende:
Volgende posts van je zal ik steevast beantwoorden met een smiley.
Post dan niets :')
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:36:18 #284
157922 fathank
pi_150534094
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Post dan niets :')
niets :')
pi_150534116
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Toen naar de mac om vervolgens haar thuis te dumpen omdat ze te normaal is. Maar nee wacht! Ze was straal bezopen en had een black out wn hop hop hij kon alles met haar doen!
Zo las ik het ook.
  woensdag 11 maart 2015 @ 17:02:21 #286
pi_150535075
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze was helemaal niet dronken. Ze raakte gewoon totaal de weg kwijt van een beetje aandacht.
pi_150536892
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze was helemaal niet dronken. Ze raakte gewoon totaal de weg kwijt van een beetje aandacht.
Hoe dan ook, het leest als een daterape-verhaal.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:16:57 #288
pi_150537032
quote:
15s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoe dan ook, het leest als een daterape-verhaal.
Zoals de waard is. Jij denkt zeker ook dat alle vrouwen precies weten wat ze doen en wat ze willen?
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:25:40 #289
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_150537269
quote:

[..]

Nou, de persoon uit dit artikel heeft een druk sociaal leven. Volgens mij valt het met dat drukke sociale leven in jouw geval een beetje tegen.

Als jij dat sociale leven wat verbetert dan zal die wanhopige behoefte aan een vriendinnetje ook wat verminderen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_150539139
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:25 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou, de persoon uit dit artikel heeft een druk sociaal leven. Volgens mij valt het met dat drukke sociale leven in jouw geval een beetje tegen.

Als jij dat sociale leven wat verbetert dan zal die wanhopige behoefte aan een vriendinnetje ook wat verminderen.
Ik denk dat d'n Deezert meer doelde op het friendzone-stukje. Als een vrouw een keer naar hem lacht of een vriendelijk praatje met hem maakt doet ze dat soms voor de gezelligheid terwijl het probleem is dat hij onmiddelijk trouwringen ziet en kerkklokken hoort. Zoiets. Verder eens hoor.
pi_150539354
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zoals de waard is. Jij denkt zeker ook dat alle vrouwen precies weten wat ze doen en wat ze willen?
De vrouwen waar ik op val zijn volledig bij bewustzijn en registreren alles wanneer ik met ze ben. Nuchter zijn is voor mij ook geen afknapper.

Ieder zijn meug denk ik.
pi_150553615
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:45 schreef Deezertje het volgende:

het puur doet omdat diegene aardig is zonder bijbedoelingen
Wat is hier dan erg aan? Je geeft zelf eigenlijk al een beetje aan het jammer te vinden geen vrienden te hebben om bijvoorbeeld mee te kunnen stappen.... Dan is iemand die "gewoon" aardig is, gewoon omdat het een aardig persoon is, toch juist een goede opstap naar een vriendschap? :?

En dan deze stelling:

quote:
als ze al bezet is, want op de een of andere manier kan ik er dan ook niet meer normaal mee praten...
Wat je hier ook blijft beweren - je interesse is volgens mij gewoon totaal niet oprecht. Dat blijkt voor mij uit dit soort opmerkingen. Je bent niet geinteresseerd in de persoon die voor je staat - je bent geinteresseerd in het verkrijgen van een relatie met een willekeurig persoon. In andere woorden: vooral in jezelf, en je eigen doelstelling. De meeste mensen prikken daar inderdaad doorheen als het er zo dik bovenop ligt.

[ Bericht 1% gewijzigd door blondetrien op 12-03-2015 00:43:19 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 10:36:41 #293
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_150558490
quote:

[..]

En jij maar denken dat je nog geen vriendje had omdat je hetero was. Blijk je het gewoon te druk te hebben voor een vriendje!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_150584232
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:36 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Wat is hier dan erg aan? Je geeft zelf eigenlijk al een beetje aan het jammer te vinden geen vrienden te hebben om bijvoorbeeld mee te kunnen stappen.... Dan is iemand die "gewoon" aardig is, gewoon omdat het een aardig persoon is, toch juist een goede opstap naar een vriendschap? :?

En dan deze stelling:

[..]

Wat je hier ook blijft beweren - je interesse is volgens mij gewoon totaal niet oprecht. Dat blijkt voor mij uit dit soort opmerkingen. Je bent niet geinteresseerd in de persoon die voor je staat - je bent geinteresseerd in het verkrijgen van een relatie met een willekeurig persoon. In andere woorden: vooral in jezelf, en je eigen doelstelling. De meeste mensen prikken daar inderdaad doorheen als het er zo dik bovenop ligt.
Als iemand een relatie heeft denk ik al snel 'oh, dan zal de rest van haar leven ook wel voor elkaar hebben', dat ze dus geen vrienden meer zoekt. Maar dat is natuurlijk bullshit, maar voor mij werkt vrienden worden met vrouwen gewoon niet. Ben ook juist geen player, maar op de een of andere manier haak ik af als ze bezet is.
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:21:09 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150584716
Zorg dan eens dat je mannen aanspreekt zodat je vrienden krijgt
pi_150667815
Zo de laatste dagen lekker relaxed en nu vastbesloten om gewoon met een positieve vibe het leven te benaderen. Te beginnen bij oprechte interesse tonen aan dames die me wel aanspreken. Iemand nog een tip hoe je kan herkennen als ze geen zin in een gesprek heeft of het gesprek moet omgooien als ze bezet blijkt te zijn?
  zondag 15 maart 2015 @ 17:37:37 #297
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_150669285
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef Deezertje het volgende:
Zo de laatste dagen lekker relaxed en nu vastbesloten om gewoon met een positieve vibe het leven te benaderen. Te beginnen bij oprechte interesse tonen aan dames die me wel aanspreken. Iemand nog een tip hoe je kan herkennen als ze geen zin in een gesprek heeft of het gesprek moet omgooien als ze bezet blijkt te zijn?
Als ze geen zin heeft in een gesprek dan heb je geen gesprek met haar.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 15 maart 2015 @ 18:18:16 #298
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_150670716
quote:
Als ze met haar rug naar je toe blijft zitten/staan (zoals jou al eens is overkomen tijdens het sporten) terwijl jij tegen haar praat dan mag je aannemen dat ze geen zin heeft in een gesprek.

Als ze bezet blijkt te zijn dan kun je gewoon stoppen met praten omdat het gesprek dan voor jou verder toch geen zin heeft. B-).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_150672055
Als een dame je een keer 'toevallig' aankijkt, en daarna nog een keer en als ze je lach beantwoordt dan vindt ze het prima om door je aangesproken te worden. Misschien moet je eens een boek lezen over lichaamstaal. Kan best handig zijn. Een overgroot deel van communicatie is nonverbaal.
  zondag 15 maart 2015 @ 19:57:06 #300
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150673781
quote:
Je maakt grote stappen man. Ga zo door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')