abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2015 @ 12:06:45 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150414752
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vriendschap waar ze me op het einde van elke ''date'' vraagt of ik haar wil zoenen. Zij wilt wel een relatie, maar geen seks voordat ze een relatie heeft. Ik wil wel seks, maar geen relatie.

Vraag me af waar ze het zelf heen ziet gaan zo.
Die denkt dat jij jaar zo speciaal vind en van je "ik wil geen relatie" afstapt en voor haar gaat. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen en te bedenken?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_150416553
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Stop energie in de meiden die jou leuk vinden man. Niet in degene die andere prioriteiten hebben.
Weet ik, alleen val ik iedere keer weer in de valkuil ;(.
  zondag 8 maart 2015 @ 15:48:30 #228
416020 K44S
The bearded man
pi_150420348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Lief dagboek.
Hahah!!

Gisteravond naar de kroeg alleen om lekker een pot bier te drinken. Zat er een moeder helemaal alleen in een hoekje.. dus ik ging er bij zitten en later kwam dr dochter ee bij zitten. Reslutaat; een moeder die lekker los ging en een dochter die haar nummer geeft.

Deezertje.. je wil en denkt te graag aan het WILLEN.
Ik wil nu al een wedje leggen dat als je eenmaal een vriendin rondloopt en je na een jaar ofline te zijn geweest bij Fok! Je nog eens terug leest wat je allemaal hebt getypt en dat je dan het schaamrood op de kaken staat.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_150425073
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Hahah!!

Gisteravond naar de kroeg alleen om lekker een pot bier te drinken. Zat er een moeder helemaal alleen in een hoekje.. dus ik ging er bij zitten en later kwam dr dochter ee bij zitten. Reslutaat; een moeder die lekker los ging en een dochter die haar nummer geeft.

Deezertje.. je wil en denkt te graag aan het WILLEN.
Ik wil nu al een wedje leggen dat als je eenmaal een vriendin rondloopt hebt en je na een jaar ofline te zijn geweest bij Fok! Je nog eens terug leest wat je allemaal hebt getypt en dat je dan het schaamrood op de kaken staat.
Het is niet te hopen voor hem, maar als hij irl zo is zoals hij hier overkomt gaat zoiets natuurlijk geen jaar stand houden. Er zullen er niet veel zijn die het waarderen een vriend te hebben die als een molensteen om je nek hangt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 8 maart 2015 @ 18:17:02 #230
416020 K44S
The bearded man
pi_150425593
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is niet te hopen voor hem, maar als hij irl zo is zoals hij hier overkomt gaat zoiets natuurlijk geen jaar stand houden. Er zullen er niet veel zijn die het waarderen een vriend te hebben die als een molensteen om je nek hangt.
Ik denk nog altijd dat Deezertje iemand is die trollt... of mensen het nou geloven of niet.

iedereen heeft zo z'n gekke trekjes. Maar als er stiekem op hoopt dat een vrijgezele dame in dr up naar 50 shades komt om dan ook nog eens naast hem te gaan zitten.

Deezertje maakt het zich zelf allemaal te moeilijk.

Hij geeft mij het idee dat hij bij met zijn analyseren alle dames naar zich toe wil trekken. Dus:" goh die jongen kijkt me wel de hele tijd met een gedachten blik aan.. laat ik er maar op aflopen waarom hij al 3 uur naar mij zit te staren en vragen of hij wat wil gaan drinken met me".

Nee... Iedereen weet dat het zo niet werkt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_150425883
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:17 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik denk nog altijd dat Deezertje iemand is die trollt... of mensen het nou geloven of niet.

iedereen heeft zo z'n gekke trekjes. Maar als er stiekem op hoopt dat een vrijgezele dame in dr up naar 50 shades komt om dan ook nog eens naast hem te gaan zitten.

Hij geeft mij het idee dat hij bij met zijn analyseren alle dames naar zich toe wil trekken. Dus:" goh die jongen kijkt me wel de hele tijd met een gedachten blik aan.. laat ik er maar op aflopen waarom hij al 3 uur naar mij zit te staren en vragen of hij wat wil gaan drinken met me".

Ik ben gewoon te hoog opgeleid.. Soms baal ik dat niet zo'n simpel jochie ben die het niks kan schelen.. Die hebben iedere maand een andere meid lijkt het. Ook niet ideaal, maar wel leuk vrouwelijke aandacht.
pi_150426184
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:17 schreef K44S het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat het een troll is. Anders geef ik het nog een jaar voor meneer zwaar gefrustreerd s' nachts meisjes van de fiets af gaat trekken en de bosjes insleurt.
pi_150427667
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat het een troll is. Anders geef ik het nog een jaar voor meneer zwaar gefrustreerd s' nachts meisjes van de fiets af gaat trekken en de bosjes insleurt.
nee man, dat durft ik niet :')
Laten we hopen dat ik hier over niet al te lange tijd post van: jaaaa, net op het moment dat ik er totaal klaar mee was kwam ik uit het niets iemand tegen.... ;)

Juist omdat iedereen altijd roept dat je dat éne leuke meisje tegenkomt wanneer je het niet verwacht/zoekt..
pi_150427774
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te hoog opgeleid..
Ja, mensen die een of meerdere masters hebben gedaan komen nu eenmaal moeilijk aan een vriendin.
pi_150428785
quote:

[..]

Ik ben gewoon te hoog opgeleid.. Soms baal ik dat niet zo'n simpel jochie ben die het niks kan schelen.. Die hebben iedere maand een andere meid lijkt het. Ook niet ideaal, maar wel leuk vrouwelijke aandacht.
_O-
  maandag 9 maart 2015 @ 11:24:00 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150453952
quote:

[..]

Hahaha hilarisch dit ja! Zo hoog opgeleid dat je te dom bent hele simpele dingen te begrijpen. Je bent gewoon contactueel gestoord en sociaal volslagen de weg kwijt. En dat heeft nul comma nul te maken met een opleiding. Je mist gewoon een stukje. Maar er is hoop, dat valt prima en snel te leren. Maar dat hoeft een. Iet opgeleide simpele jongen als ik een zeer hoog opgeleide knul niet te vertellen haha.

Pffffiehw toch wel een leuk begin van de week hoor dit! Dank je wel :D

Ps,
Ja serieus, het valt gewoon te leren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_150461042
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat hoeft een. Iet opgeleide simpele jongen als ik
:D
  maandag 9 maart 2015 @ 16:19:23 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150462805
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef Gray het volgende:

[..]

:D
Dislectie, dus ik mag het ;)
pi_150464125
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hahaha hilarisch dit ja! Zo hoog opgeleid dat je te dom bent hele simpele dingen te begrijpen. Je bent gewoon contactueel gestoord en sociaal volslagen de weg kwijt. En dat heeft nul comma nul te maken met een opleiding. Je mist gewoon een stukje. Maar er is hoop, dat valt prima en snel te leren. Maar dat hoeft een. Iet opgeleide simpele jongen als ik een zeer hoog opgeleide knul niet te vertellen haha.

Pffffiehw toch wel een leuk begin van de week hoor dit! Dank je wel :D

Ps,
Ja serieus, het valt gewoon te leren.
Zeker te leren. Ik kan vandaag iedereen die ik maar tegenkom aanspreken, morgen het bekende 'ken ik jou niet ergens van truc' uithalen in de trein (en dat ik ze dan ook echt niet ken :P) en overmorgen iedereen een compliment geven. Zal ik aan het eind van de week vast wel een gesprek met iemand hebben gehad als het goed is...
pi_150464425
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeker te leren. Ik kan vandaag iedereen die ik maar tegenkom aanspreken, morgen het bekende 'ken ik jou niet ergens van truc' uithalen in de trein (en dat ik ze dan ook echt niet ken :P) en overmorgen iedereen een compliment geven. Zal ik aan het eind van de week vast wel een gesprek met iemand hebben gehad als het goed is...
Dude wtf, probeer het eens niet zo systematisch aan te pakken. go with the flow en kijk hoe het loopt :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2015 17:04:54 ]
pi_150465021
Ik twijfelde al... maar nu toch 99% zeker een troll. Moet wel. :') 8)7
  maandag 9 maart 2015 @ 17:44:14 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150465795
Voor die pua technieken verwijs ik je graag naar t PUA topic ^O^
pi_150473181
Merk wel dat sinds vorige week die 2 meiden hebben laten weten geen interesse te hebben, ik me weer richt op het normale leven. :) Vandaag dus heerlijk gesport. Blijf het nog steeds raar vinden dat ik wekenlang dezelfde gezichten zie en zij mij ook maar gewoon niemand zijn of haar bek opentrekt, tegen niemand niet hoor, maar sta me niet meer blind te focussen op leuke koppies.

Mensen lijken wat dat betreft toch een stuk individualistischer tegenwoordig, ook al zijn ze zogenaamd allemaal socialer op internet etc. In het echte leven weten ze zich vaak niet te gedragen. Ik merk het overal: sportschool dat iemand minutenlang staat te turen of een apparaat vrijkomt ipv heel simpel vragen aan degene die er nu opstaat als ie een seintje wilt geven als ie klaar is. In de bus of trein dat mensen liever de hele reis staan dan naast een ander te zitten terwijl er soms plek genoeg is. Of dat ze de hele reis turen op hun schermpje met muziek in. Zien meer mensen dit?
  maandag 9 maart 2015 @ 20:51:01 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150473283
Je weet dat je nu al maanden hetzelfde zegt...?
We snappen je punt, blabla individualistische.. blabla meiden op sport zeggen niets.. blabla jij ook niet... blabla ook in de bus niet... blabla muziek in de oren..

En kom eens met wat nieuws of open je dagboek ergens anders.
pi_150473304
Dat is volgens mij altijd al zo geweest. Overigens kun je er zelf ook wat aan doen. Zeg eens "goedemorgen" tegen je buur.
pi_150473356
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
We snappen je punt, blabla individualistische.. blabla meiden op sport zeggen niets.. blabla jij ook niet... blabla ook in de bus niet... blabla muziek in de oren..

Ga dan op een teamsport. Een sportschool is toch juist bedoeld voor een individualistische sportbenadering.
pi_150473539
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
Merk wel dat sinds vorige week die 2 meiden hebben laten weten geen interesse te hebben, ik me weer richt op het normale leven. :) Vandaag dus heerlijk gesport. Blijf het nog steeds raar vinden dat ik wekenlang dezelfde gezichten zie en zij mij ook maar gewoon niemand zijn of haar bek opentrekt, tegen niemand niet hoor, maar sta me niet meer blind te focussen op leuke koppies.

Mensen lijken wat dat betreft toch een stuk individualistischer tegenwoordig, ook al zijn ze zogenaamd allemaal socialer op internet etc. In het echte leven weten ze zich vaak niet te gedragen. Ik merk het overal: sportschool dat iemand minutenlang staat te turen of een apparaat vrijkomt ipv heel simpel vragen aan degene die er nu opstaat als ie een seintje wilt geven als ie klaar is. In de bus of trein dat mensen liever de hele reis staan dan naast een ander te zitten terwijl er soms plek genoeg is. Of dat ze de hele reis turen op hun schermpje met muziek in. Zien meer mensen dit?
Ik ben laatst gewoon op een meisje afgestapt in de sportschool. Ze deed squats en ging achter gaat staan. Terwijl ze door haar knieën ging deed ik snel een stapje naar voren zodat ze met haar billen tegen me aanschuurde. Ze schrok en keek boos achterom. I lachte naar haar, zei "sorry" en vroeg of ik het goed kon maken met een kopje koffie na de work-out. Sindsdien is ze mijn vriendin. Nu al 2,5 dag.
  maandag 9 maart 2015 @ 21:00:36 #248
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150473858
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik ben laatst gewoon op een meisje afgestapt in de sportschool. Ze deed squats en ging achter gaat staan. Terwijl ze door haar knieën ging deed ik snel een stapje naar voren zodat ze met haar billen tegen me aanschuurde. Ze schrok en keek boos achterom. I lachte naar haar, zei "sorry" en vroeg of ik het goed kon maken met een kopje koffie na de work-out. Sindsdien is ze mijn vriendin. Nu al 2,5 dag.
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 9 maart 2015 @ 22:08:14 #249
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150478211
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die denkt dat jij jaar zo speciaal vind en van je "ik wil geen relatie" afstapt en voor haar gaat. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen en te bedenken?
Ben benieuwd waar ze die waanbeelden vandaan haalt, ik ben er toch elke keer vrij duidelijk in. Wat is het toch met vrouwen die denken mannen te kunnen veranderen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_150480964
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:

Ik dacht net hetzelfde. Het ligt aan oordoppen, smartphones, bioscoopstoelen, sportscholen, meisjes die een keer naar je glimlachen maar vervolgens helemaal niet bereid zijn je hele levensverhaal aan te horen, de hoeren :( , schermpjes, facebook, de hele wereld, behalve aan Deezertje. Want die is namelijk gewoon te hoog opgeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')