Zoek eerst eens uit of ze single is...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef Geerd het volgende:
Damn vandaag was ik beetje rond Utrecht aan het werk. Ik dacht nog misschien zie ik haar nog vandaag.
Wie komt er net na me toe zij dus helaas moest ze der trein halen.
Uiteraard wist ik haar naam nog!! Daar scoor je in het algemeen wel punten mee toch?
Waarom verspilde tijd? Gezien je 'struggles' een overwinning. Als je doel is om zo snel mogelijk iemand binnen te hengelen niet, maar dat is toch bijzaak uiteindelijk? Wat meer zelfvertrouwen en comfortabeler in gesprekken staan met vrouwen doe je voor jezelf toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zoek eerst eens uit of ze single is...Heb weleens contact gehad met een leuke dame, konden goed praten etc. tot ik erachter kwam dat ze al een relatie had, voelde ondanks de leuke gesprekken toch beetje als weggegooide tijd achteraf..
Ik doe juist de dingen (sporten, bios. shoppen, reizen) die ik leuk vindt, maar kom daar geen mensen tegen die op zoek zijn naar contact of een relatie.. Het enige wat ik nog zou kunnen doen is naar een club gaan, maar aangezien ik geen vrienden heb moet ik wel alleen gaan. Op zich geen probleem, want eenmaal binnen zijn er honderden mensen, maar je moet wel weten hoe je je niet wegsombert op zo'n avond. En een praktisch puntje is vervoer. Club is niet dichtbij en met OV vrijwel niet bereikbaar, laat staan de terugweg midden in de nacht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:15 schreef the85mc het volgende:
Deezertje, misschien moet je dingen gaan doen die je zelf echt leuk vindt.
Nu doe je alles geforceerd om maar in contact te komen met vrouwen. Komt wanhopig over / is wanhopig en dan ben je zeker niet aantrekkelijk. Probeer eerst zelf lekker in je vel te zitten en die dingen doen waarvan je lekker in je vel gaat zitten, dan komen de dames vanzelf wel.
En over smartphone, WA, oortjes etcetera, daar heeft iedereen last van als je in contact wil komen met anderen. Zoek dus een plek waar mensen wel makkelijker benaderbaar zijn. De sportschool is juist NIET zo'n plek. De supermarkt wel. Ik heb daar een paar weken geleden al eens een tip over gepost hoe je redelijk soepel met vrouwen in contact kunt komen in de supermarkt.
Ik zat zelf een jaar of 6 geleden niet zo lekker in mijn vel. Toen had ik ook weinig contacten met dames. Ik heb toen echt het roer omgegooid en ben dingen gaan doen die ik echt leuk vond. Ook meer gaan sporten trouwens. Ik zit nu al een paar jaar echt lekker in mijn vel en heb nu zeker geen tekort aan vrouwelijke aandacht. Met uitgaan spreken vrouwen mij aan als ik met ze flirt, een paar jaar geleden gebeurde dat echt nooit. Dus combi van dingen doen die je vrolijk / gelukkig maken, beetje erbij sporten zodat je er goed en verzorgd uitziet en het komt allemaal vanzelf wel. Maar vooral, kom niet zo geforceerd over.
Problemen, overal moeilijkheden zien. Je bent wel een rasoptimist he?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik doe juist de dingen (sporten, bios. shoppen, reizen) die ik leuk vindt, maar kom daar geen mensen tegen die op zoek zijn naar contact of een relatie.. Het enige wat ik nog zou kunnen doen is naar een club gaan, maar aangezien ik geen vrienden heb moet ik wel alleen gaan. Op zich geen probleem, want eenmaal binnen zijn er honderden mensen, maar je moet wel weten hoe je je niet wegsombert op zo'n avond. En een praktisch puntje is vervoer. Club is niet dichtbij en met OV vrijwel niet bereikbaar, laat staan de terugweg midden in de nacht.
Laatste nachtbus gaat al om 3u (einde feest 5u) en de eerste 's morgens pas om 9u terug en zou je zo'n 4 uur op moeten wachten lol maar dan moet je eerst op CS komen vanaf de club en daar rijdt juist geen OV naartoeIk zou op de fiets kunnen komen maar dat is 13km heen en 13 terug en dus ook midden in de nacht terug na een vermoeiend avondje uit.. niet echt slim. Taxi betaal je je scheel. In zo'n geval is het dus handiger als je mensen kent of tot je beschikking hebt
Ik zou ook naar wat simpelers als een kroeg kunnen gaan, maar daar voel ik me in me eentje echt kansloos. Als je dan ziet dat bijna iedereen samen is met een groepje o.i.d. is het erg lastig om met iemand een gesprek te beginnen of je ergens tussen te wurmen..
Best herkenbaar dit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik doe juist de dingen (sporten, bios. shoppen, reizen) die ik leuk vindt, maar kom daar geen mensen tegen die op zoek zijn naar contact of een relatie.. Het enige wat ik nog zou kunnen doen is naar een club gaan, maar aangezien ik geen vrienden heb moet ik wel alleen gaan. Op zich geen probleem, want eenmaal binnen zijn er honderden mensen, maar je moet wel weten hoe je je niet wegsombert op zo'n avond. En een praktisch puntje is vervoer. Club is niet dichtbij en met OV vrijwel niet bereikbaar, laat staan de terugweg midden in de nacht.
Laatste nachtbus gaat al om 3u (einde feest 5u) en de eerste 's morgens pas om 9u terug en zou je zo'n 4 uur op moeten wachten lol maar dan moet je eerst op CS komen vanaf de club en daar rijdt juist geen OV naartoeIk zou op de fiets kunnen komen maar dat is 13km heen en 13 terug en dus ook midden in de nacht terug na een vermoeiend avondje uit.. niet echt slim. Taxi betaal je je scheel. In zo'n geval is het dus handiger als je mensen kent of tot je beschikking hebt
Ik zou ook naar wat simpelers als een kroeg kunnen gaan, maar daar voel ik me in me eentje echt kansloos. Als je dan ziet dat bijna iedereen samen is met een groepje o.i.d. is het erg lastig om met iemand een gesprek te beginnen of je ergens tussen te wurmen..
Denk deels bang om afgewezen te worden, juist omdat dat al (te) vaak is gebeurd. Ben gewoon niet zo'n held in contact maken en als het dan lukt merk je gewoon dat de ander niet op een gesprek zit te wachten, het puur doet omdat diegene aardig is zonder bijbedoelingen of al een relatie heeft. En dan valt het dus elke keer tegen. Niet zo'n gesprek dat je een paar dagen later kan voorzetten als je dezelfde persoon weer tegenkomt dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Problemen, overal moeilijkheden zien. Je bent wel een rasoptimist he?
Waarom reageer je niet op mijn herhaaldelijke supermarkt tip? Werkt echt. Of heb je dan geen smoesjes meer om je achter te verschuilen? Naar mijn idee ben je veel te soft voor jezelf en schuif je het af op dingen zoals smartphone, te ver weg, ik ben te intelligent. Maar wat is nu de echte oorzaak? Wees eerlijk naar jezelf toe, je kunt dat pas veranderen als je de echte oorzaak erkent.
Ja sociaal contact, misschien een leuke date. Maar niet de kassameisjes maar gewoon de mensen die boodschappen aan het doen zijn. Lees anders even een paar pagina's terug. Heb toen heel verhaal geschreven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen aanspreken in de supermarkt... met wat voor doel? Sociaal contact? Kassameisjes moeten juist vriendelijk zijn dus behalve een leuk praatje moet je er dus niets achter zoeken.
Wtf.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen in dit topic zijn veel te cerebraal, logisch en feitelijk bezig. "Wat bedoeld ze hier mee? Wat wil ze nou eigenlijk"
Mensen, en dan vooral vrouwen, zijn emotionele wezens.
Ik had een keer een date met een meisje. Ze had haar vriendin meegenomen voor de veiligheid, die vertelde nog dat mijn date een beetje verlegen en onzeker was. Dus we hebben de hele nacht rongehangen, wat gedronken en op een terrasje mensen wezen kijken. Op het einde naar de Mac, en daar dacht ik dat er niets ging gebeuren. Ze was te normaal en nog helemaal niet dronken. Dus ik de meiden naar huis gebracht. Stond ik met mijn auto voor de deur van de moeder van mijn date en ik vroeg of ik nog een kusje mocht. Vanaf het moment dat mijn lippen die van haar raakten, was ze totaal weg. Ik heb na een minuutje de motor van de auto uitgezet want ik was bang dat haar moeder wakker werd en na een kwartier zijn we een eind verderop gaan staan. Daar heb ik haar verteld dat we een kwartier voor het huis van haar moeder hebben zitten vozen, want zij registreerde niets meer.
Uiteindelijk heb ik haar s' middags naar huis gebracht, ik kon alles met haar doen.
Cool story bro.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen in dit topic zijn veel te cerebraal, logisch en feitelijk bezig. "Wat bedoeld ze hier mee? Wat wil ze nou eigenlijk"
Ik had een keer een date met een meisje. Ze had haar vriendin meegenomen voor de veiligheid, die vertelde nog dat mijn date een beetje verlegen en onzeker was. Dus we hebben de hele nacht rongehangen, wat gedronken en op een terrasje mensen wezen kijken. Op het einde naar de Mac, en daar dacht ik dat er niets ging gebeuren. Ze was te normaal en nog helemaal niet dronken. Dus ik de meiden naar huis gebracht. Stond ik met mijn auto voor de deur van de moeder van mijn date en ik vroeg of ik nog een kusje mocht. Vanaf het moment dat mijn lippen die van haar raakten, was ze totaal weg. Ik heb na een minuutje de motor van de auto uitgezet want ik was bang dat haar moeder wakker werd en na een kwartier zijn we een eind verderop gaan staan. Daar heb ik haar verteld dat we een kwartier voor het huis van haar moeder hebben zitten vozen, want zij registreerde niets meer.
Uiteindelijk heb ik haar s' middags naar huis gebracht, ik kon alles met haar doen.
quote:VRIENDLOOS
“Heb je nog steeds geen vriendje?”. Ik zucht diep en rol met mijn ogen. Op dit soort momenten, vooral familiefeestjes of verjaardagen, zou ik mezelf het liefst bewapenen met een groot bord waarop met koeienletters NEE geschreven staat. In mijn omgeving is het namelijk sociaal geaccepteerd om vanaf je 20ste in een vaste relatie te zitten.
En daar schop ik met mijn jubileum van vijf jaar vrijgezel zijn lekker tegenaan. Al vijf jaar lang ga en sta ik waar ik wil. En daar geniet ik van. Ik kon op mijn 20ste dronken thuiskomen zonder de volgende dag vermoeide, boze blikken toegeworpen te krijgen. Ik hoefde niet om 5 uur ’s nachts te vertellen hoe leuk mijn avond was. Nee, ik kroop de trap op, nam een snoekduik naar mijn bed en lag als een zeester te slapen.
Mijn vriendinnen snappen het niet. “Ben je dan niet eenzaam?” Dat verwijt krijg ik vaak te horen. Wederom kan ik dan met mijn bordje zwaaien. Ik heb mijn werk, collega’s, vriendinnen, en borrelavonden. Ik verslind series op de bank en boeken op het terras. Ik heb een volle agenda die ik braaf onderhoud. Ondertussen is die agenda zelfs zo vol dat ik me-time in moet plannen. Vroeger walgde ik van dat woord, me-time. Ondertussen waardeer ik waar het voor staat. ‘Even geen gezeik aan je kop’ tijd! Dus eenzaam, nee dat ben ik zeker niet.
“Maar ik snap het niet. Je bent zo’n leuke meid!”. En daar zit hem nou net het probleem. Ik vind het gezellig met iedereen. Zo gezellig dat ik mannen onbewust meteen friendzone. Zodra er in de kroeg een gesprek ontstaat, ga ik op in dat gesprek. Om een half uur later te horen dat de desbetreffende persoon wanhopige versierpogingen deed. Ik lijk er blind voor te zijn, maar hé! Ik heb er wel weer een nieuwe vriend bij!
Als men vraagt of ik relaties niet mis, kan ik volmondig ja antwoorden. Natuurlijk mis ik thuiskomen en daadwerkelijk antwoord terug te krijgen zodra ik binnenkom. Mijn parkiet bleek toch niet zo spraakzaam als de verkoper bij de dierenwinkel me deed geloven. Natuurlijk mis ik de knuffels op een kutdag. En natuurlijk mis ik een straalkacheltje op een winterse dag.
Maar wat men niet snapt is dat ik ook gelukkig kan zijn als vrijgezel. Liever alleen op het terras, dan mijn leven samen met iemand die het net niet is.
OMGquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Veel drank om dronken te krijgen ( lukte niet )quote:
https://www.umcg.nl/NL/UM(...)g/Pages/default.aspxquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Weet trouwens waarom ik nog steeds alleen ben... vandaag in de Metro:
[..]
Post dan nietsquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef fathank het volgende:
Volgende posts van je zal ik steevast beantwoorden met een smiley.
nietsquote:
Zo las ik het ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Veel drank om dronken te krijgen ( lukte niet )
Toen naar de mac om vervolgens haar thuis te dumpen omdat ze te normaal is. Maar nee wacht! Ze was straal bezopen en had een black out wn hop hop hij kon alles met haar doen!
Ze was helemaal niet dronken. Ze raakte gewoon totaal de weg kwijt van een beetje aandacht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Veel drank om dronken te krijgen ( lukte niet )
Toen naar de mac om vervolgens haar thuis te dumpen omdat ze te normaal is. Maar nee wacht! Ze was straal bezopen en had een black out wn hop hop hij kon alles met haar doen!
Hoe dan ook, het leest als een daterape-verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze was helemaal niet dronken. Ze raakte gewoon totaal de weg kwijt van een beetje aandacht.
Zoals de waard is. Jij denkt zeker ook dat alle vrouwen precies weten wat ze doen en wat ze willen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het leest als een daterape-verhaal.
Nou, de persoon uit dit artikel heeft een druk sociaal leven. Volgens mij valt het met dat drukke sociale leven in jouw geval een beetje tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik denk dat d'n Deezert meer doelde op het friendzone-stukje. Als een vrouw een keer naar hem lacht of een vriendelijk praatje met hem maakt doet ze dat soms voor de gezelligheid terwijl het probleem is dat hij onmiddelijk trouwringen ziet en kerkklokken hoort. Zoiets. Verder eens hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nou, de persoon uit dit artikel heeft een druk sociaal leven. Volgens mij valt het met dat drukke sociale leven in jouw geval een beetje tegen.
Als jij dat sociale leven wat verbetert dan zal die wanhopige behoefte aan een vriendinnetje ook wat verminderen.
De vrouwen waar ik op val zijn volledig bij bewustzijn en registreren alles wanneer ik met ze ben. Nuchter zijn is voor mij ook geen afknapper.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals de waard is. Jij denkt zeker ook dat alle vrouwen precies weten wat ze doen en wat ze willen?
Wat is hier dan erg aan? Je geeft zelf eigenlijk al een beetje aan het jammer te vinden geen vrienden te hebben om bijvoorbeeld mee te kunnen stappen.... Dan is iemand die "gewoon" aardig is, gewoon omdat het een aardig persoon is, toch juist een goede opstap naar een vriendschap?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:45 schreef Deezertje het volgende:
het puur doet omdat diegene aardig is zonder bijbedoelingen
Wat je hier ook blijft beweren - je interesse is volgens mij gewoon totaal niet oprecht. Dat blijkt voor mij uit dit soort opmerkingen. Je bent niet geinteresseerd in de persoon die voor je staat - je bent geinteresseerd in het verkrijgen van een relatie met een willekeurig persoon. In andere woorden: vooral in jezelf, en je eigen doelstelling. De meeste mensen prikken daar inderdaad doorheen als het er zo dik bovenop ligt.quote:als ze al bezet is, want op de een of andere manier kan ik er dan ook niet meer normaal mee praten...
En jij maar denken dat je nog geen vriendje had omdat je hetero was. Blijk je het gewoon te druk te hebben voor een vriendje!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als iemand een relatie heeft denk ik al snel 'oh, dan zal de rest van haar leven ook wel voor elkaar hebben', dat ze dus geen vrienden meer zoekt. Maar dat is natuurlijk bullshit, maar voor mij werkt vrienden worden met vrouwen gewoon niet. Ben ook juist geen player, maar op de een of andere manier haak ik af als ze bezet is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wat is hier dan erg aan? Je geeft zelf eigenlijk al een beetje aan het jammer te vinden geen vrienden te hebben om bijvoorbeeld mee te kunnen stappen.... Dan is iemand die "gewoon" aardig is, gewoon omdat het een aardig persoon is, toch juist een goede opstap naar een vriendschap?![]()
En dan deze stelling:
[..]
Wat je hier ook blijft beweren - je interesse is volgens mij gewoon totaal niet oprecht. Dat blijkt voor mij uit dit soort opmerkingen. Je bent niet geinteresseerd in de persoon die voor je staat - je bent geinteresseerd in het verkrijgen van een relatie met een willekeurig persoon. In andere woorden: vooral in jezelf, en je eigen doelstelling. De meeste mensen prikken daar inderdaad doorheen als het er zo dik bovenop ligt.
Als ze geen zin heeft in een gesprek dan heb je geen gesprek met haar.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef Deezertje het volgende:
Zo de laatste dagen lekker relaxed en nu vastbesloten om gewoon met een positieve vibe het leven te benaderen. Te beginnen bij oprechte interesse tonen aan dames die me wel aanspreken. Iemand nog een tip hoe je kan herkennen als ze geen zin in een gesprek heeft of het gesprek moet omgooien als ze bezet blijkt te zijn?
Als ze met haar rug naar je toe blijft zitten/staan (zoals jou al eens is overkomen tijdens het sporten) terwijl jij tegen haar praat dan mag je aannemen dat ze geen zin heeft in een gesprek.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef Deezertje het volgende:
Zo de laatste dagen lekker relaxed en nu vastbesloten om gewoon met een positieve vibe het leven te benaderen. Te beginnen bij oprechte interesse tonen aan dames die me wel aanspreken. Iemand nog een tip hoe je kan herkennen als ze geen zin in een gesprek heeft of het gesprek moet omgooien als ze bezet blijkt te zijn?
Je maakt grote stappen man. Ga zo door.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef Deezertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |