Het is hier nu veel leuker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
Als jullie allemaal ban krijgen wordt dit topic weer zoals vroeger
hou je kkbek rigide oldfagquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
Als jullie allemaal ban krijgen wordt dit topic weer zoals vroeger
Ik eerst ook wel een beetje denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef BozeHaas het volgende:
Als deadprez nu ineens gebanned is ga ik srs lachen
doe nou niet hothquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hou je kkbek rigide oldfag
Een booswichter pleit voor een ban op ene Remco, in de FBquote:
trquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je blijven plies?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is wel een gemenerik jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een booswichter pleit voor een ban op ene Remco, in de FB
Nee ik had nu ook wel eens kut willen hebben hahahjajahquote:
Ga ik iedere kutuser bannen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik eerst ook wel een beetje denk ik.Daarna wel huilen en ragen en vervolgens slijmmailtjes sturen.
is ie toch nog ergens goed voor hahahah ;s;pquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik had nu ook wel eens kut willen hebben hahahjajah
laat je ombouwenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik had nu ook wel eens kut willen hebben hahahjajah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |