Gegroet,quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden van mij!!!
Ettooooooooooo!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:15 schreef BozeHaas het volgende:
Hoop dat je een ban krijg hiervoor.
Etto, lulquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik weet het niet precies, maar BT is in ieder geval gesneuveld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Welke fitties heb ik vandaag allemaal gemist?
BlauweTijgerquote:
Eigenlijks geen en toch zijn er strijders verloren gegaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Welke fitties heb ik vandaag allemaal gemist?
?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef Catkiller het volgende:
Net dat terug naar school topic gelezen.
Zo'n mongooltjequote:
Tsja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef remi1986 het volgende:
vind het raar dat de één eerst een waarschuwing krijgt dat die niet zoveel met kk moet schelden en de ander meteen gebanned wordt
quote:
snitchquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef remi1986 het volgende:
vind het raar dat de één eerst een waarschuwing krijgt dat die niet zoveel met kk moet schelden en de ander meteen gebanned wordt
ik vind jou ook maar raarquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef remi1986 het volgende:
Hier in KLB, zit mobiel dus linken schiet niet op.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als BT een kut had gehad had ie gewon nog meegepost nu hoor
Je weet dat het waar is.quote:
Van Snakelady?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier in KLB, zit mobiel dus linken schiet niet op.
We zijn allemaal mongooltjes.quote:
Ja.quote:
Even lezen.quote:
ja die dubbele quote was niet de bedoeling. Excuses!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje kinderachtige reactie dit
rip hzawquote:
Ja maar sommigen steken er uit, toch Hermann?quote:
excuses aanvaardquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die dubbele quote was niet de bedoeling. Excuses!
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar sommigen steken er uit, toch Hermann?
[..]
VB zijn reacties gaat het dan om.quote:
[..]
dat klopt zeker Catkiller, remi is er uiteraard eentje en jij valt ook behoorlijk in die categoriequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die zag ik net ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
VB zijn reacties gaat het dan om.
hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hermann is een vieze flikkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
haha is de opmerking van mortaxx verwijderd
Ja dat had hij ook wel aan kunnen zien komen.quote:
tjaquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat had hij ook wel aan kunnen zien komen.
foboquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
Weer een strijder gesneuveld. Ik heb alleen geen plek meer in mijn ondertitel.
Dat heb ik niet eens volgens mij.quote:
daar ben ik het serieus mee eens. niet om wat er net is gebeurd, maar om iets wat hij gisteren zei.quote:
ja, maar dat kon dan weer wel blijkbaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar ben ik het serieus mee eens. niet om wat er net is gebeurd, maar om iets wat hij gisteren zei.
Als je deadprez heet is hij ook niet aardig als er geen Hermann in de buurt is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef Catkiller het volgende:
Jammer, hij is wel aardig wanneer je geen Hermann heet.
Was maar een grapje dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:15 schreef BozeHaas het volgende:
Hoop dat je een ban krijg hiervoor.
laten we zeggen dat hij nooit zo aardig isquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je deadprez heet is hij ook niet aardig als er geen Hermann in de buurt is.
Allemaal jouw schuld dikke kuthaas.quote:
en terechtquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sorry van net trouwens
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal jouw sculd dikke kuthaas.
Dat maak ik niet mee omdat hij hier zo belachelijk veel is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je deadprez heet is hij ook niet aardig als er geen Hermann in de buurt is.
bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag het k-woord niet gebruiken
ja heb ik af en toe ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef BozeHaas het volgende:
Soms zie ik een reactie niet en moet ik refreshen om alle reacties te laden, kutsite
jij durftquote:
ligt niet aan FOK! hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef BozeHaas het volgende:
Soms zie ik een reactie niet en moet ik refreshen om alle reacties te laden, kutsite
Hoop dat je een ban krijgt hiervoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld dikke kuthaas.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoop dat je een ban krijgt hiervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |