ja, maar dat kon dan weer wel blijkbaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar ben ik het serieus mee eens. niet om wat er net is gebeurd, maar om iets wat hij gisteren zei.
Als je deadprez heet is hij ook niet aardig als er geen Hermann in de buurt is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef Catkiller het volgende:
Jammer, hij is wel aardig wanneer je geen Hermann heet.
Was maar een grapje dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:15 schreef BozeHaas het volgende:
Hoop dat je een ban krijg hiervoor.
laten we zeggen dat hij nooit zo aardig isquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je deadprez heet is hij ook niet aardig als er geen Hermann in de buurt is.
Allemaal jouw schuld dikke kuthaas.quote:
en terechtquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sorry van net trouwens
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal jouw sculd dikke kuthaas.
Dat maak ik niet mee omdat hij hier zo belachelijk veel is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je deadprez heet is hij ook niet aardig als er geen Hermann in de buurt is.
bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag het k-woord niet gebruiken
ja heb ik af en toe ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef BozeHaas het volgende:
Soms zie ik een reactie niet en moet ik refreshen om alle reacties te laden, kutsite
jij durftquote:
ligt niet aan FOK! hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef BozeHaas het volgende:
Soms zie ik een reactie niet en moet ik refreshen om alle reacties te laden, kutsite
Hoop dat je een ban krijgt hiervoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld dikke kuthaas.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoop dat je een ban krijgt hiervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |