abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149835328
Oh nee wacht...
|:(
pi_149835588
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Houd ik mezelf ook voor, maar lastig te geloven op dit moment. o|O
Maar iedereen heeft 't, dat weet ik ook wel. En als het wat "normaler" word kan ik het misschien wat meer opzij zetten. Voor nu 8)7 |:(
Als je vooruit kijkt, gaan de eerste twaalf weken zo ontzettend traag! Althans, dat vond ik. En nu ik 13 weken ben en terug kijk, dan vlogen de afgelopen weken voorbij :D

En *O* voor de blobknipper van skoap!
pi_149835809
...

[ Bericht 99% gewijzigd door mousemicky op 19-02-2015 19:29:21 (Mosterd, iPad ververste niet :() ]
pi_149836174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hun? Hoef je met 35 weken nog maar 35 dagen? Meer toch? :?
35 weken is nog 5 weken tot de 40... 5 x 7 dagen = 35 dagen.

Edit: oh wacht, dat had je zelf ook al door, er was al een nieuwe pagina. :')
pi_149836384
Ben er zo klaar voor en dat mede omdat ze natuurlijk aan de gang zijn geweest.
Laatste twee uur ontzettende harde buiken en daarbij een hele drukke baby!

Nu met mn Hot Choco op de bank, mmjmmmm!

Nog een juich voor Starbuck!
pi_149836429
*O* voor de goede uitslagen van Starbuck!

*O* voor de goede echo van Skoap!

Danaa, spannend! Ben benieuwd wanneer je je kleintje hebt! O+

Jantina inderdaad erg herkenbaar, maar daarmee gaat de tijd voor jou natuurlijk nog niet sneller :* Proberen veel afleiding te zoeken, misschien helpt dat een beetje?

MevrCactus goeie tip! ^O^ Wij moeten echt dringend flink wat kleertjes gaan kopen O-)

Zojuist definitief afscheid genomen van m'n navel ;( die plopte af en toe al als ik moest hoesten, maar nu plopt-ie dus niet meer terug :') Ook een soort mijlpaal toch? :P

En ik hoef gewoon nog maar maximaal 25 dagen te werken, dat is echt heel weinig! :o *O*
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:58:47 #157
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_149837006
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Als je vooruit kijkt, gaan de eerste twaalf weken zo ontzettend traag! Althans, dat vond ik. En nu ik 13 weken ben en terug kijk, dan vlogen de afgelopen weken voorbij :D

En *O* voor de blobknipper van skoap!
Als ik Ludan neem als voorbeeld (Ja ik ben de oorzaak van haar buik :P ) dan gingen die eerste 12 weken traag (en zij ook :P ) vooral omdat ze 20 uur per dag sliep.

De huidige weken gaan snel omdat ze lijkt te worden gesponserd door Red Bull, ze heeft energie voor 20!

Maar gelukkig blijft ze wel heel lief... *; Iemand nog wat Red Bull voor mij? :'(
Domo Arigato!
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:59:53 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149837051
Skoap een plaatje O+

Jager, flink ontbijtzeg!

Twist, haha plopnavel! Heb dat zelf nog nooit gehad :@

Dana, dat is wel een nadeel van strippen, dat je flinke harde buiken kunt krijgen maar nog geen baby -O- . Ik hoop voor je dat je kindje wel gewoon vlot komt!

Zelf net terug van fysiotherapie. Heb ook even besproken wat zij aanraad voor de bevalling. Kunnen we er alvast even over nadenken en het met de verloskundige bespreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149837321
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Als ik Ludan neem als voorbeeld (Ja ik ben de oorzaak van haar buik :P ) dan gingen die eerste 12 weken traag (en zij ook :P ) vooral omdat ze 20 uur per dag sliep.

De huidige weken gaan snel omdat ze lijkt te worden gesponserd door Red Bull, ze heeft energie voor 20!

Maar gelukkig blijft ze wel heel lief... *; Iemand nog wat Red Bull voor mij? :'(
De vader van mijn kind. O+ ^)

Zou niet helemaal geloven over dat ik zo lief ben hoor, ik kan best een draak zijn af en toe. :@
pi_149839404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

:W Hallo aanstaande papa :*

Gelukkig en fijn dat ze weer meer energie heeft. Ook al was het natuurlijk wel even lekker rustig toen ze zoveel sliep ;)
Schudden voor gebruik
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:37:09 #161
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_149841846
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef LuDann het volgende:

[..]

De vader van mijn kind. O+ ^)

Zou niet helemaal geloven over dat ik zo lief ben hoor, ik kan best een draak zijn af en toe. :@
Ach, ook draakjes hebben een lieve kant :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:W Hallo aanstaande papa :*

Gelukkig en fijn dat ze weer meer energie heeft. Ook al was het natuurlijk wel even lekker rustig toen ze zoveel sliep ;)
Ik had het niet verwacht maar ik ben nu de geen die vraagt of er af en toe ook een rust dag tussen mag zitten :P
Domo Arigato!
pi_149842293
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ach, ook draakjes hebben een lieve kant :*

[..]

Ik had het niet verwacht maar ik ben nu de geen die vraagt of er af en toe ook een rust dag tussen mag zitten :P
Laat haar maar als een mama ninja de kastplanken uitsoppen hoor :*
Schudden voor gebruik
pi_149842777
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:59 schreef pessie het volgende:
Skoap een plaatje O+

Jager, flink ontbijtzeg!

Twist, haha plopnavel! Heb dat zelf nog nooit gehad :@

Dana, dat is wel een nadeel van strippen, dat je flinke harde buiken kunt krijgen maar nog geen baby -O- . Ik hoop voor je dat je kindje wel gewoon vlot komt!

Zelf net terug van fysiotherapie. Heb ook even besproken wat zij aanraad voor de bevalling. Kunnen we er alvast even over nadenken en het met de verloskundige bespreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op handen en knieën is zeer perineumvriendelijk :) (3x woordwaarde)
pi_149843760
Op z'n hondjes vond ik inderdaad erg prettig! Ik kan het iedereen aanraden. :D
pi_149843953
Skoap, hij heeft t flink te pakken. Sterkte!

Mariposa, wat lief van je moeder :) wacht maar tot de baby er is. Mijn moeder gad een kleine fotoalbum die ze overs mee naartoe nam!

LuDann, zo dat is nou een echte tiet "make over" zeg! :o

En goede uitslagen en echos *O* ^O^

[ Bericht 22% gewijzigd door gestreeptestoel op 19-02-2015 22:37:28 ]
pi_149844020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Skoap het volgende:
de blob ;)

SPOILER
Oh! Wat groot al! O+
pi_149844977
zo een tiet-make-over dat hij haar zelfs naar hier volgt :9 _O-
Schudden voor gebruik
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:04:16 #168
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_149845573
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:48 schreef Stippelrientje het volgende:
zo een tiet-make-over dat hij haar zelfs naar hier volgt :9 _O-
B-) *) })
Domo Arigato!
pi_149845612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:04 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

B-) *) })
Lekker als kussentje tijdens het slapen hè. :+
pi_149846997
_O-

pi_149848197
Pff waarom slaap ik nog niet.. Had even terug wat last van m'n buik, wat druk en oncomfortabel gevoel, is nu weer weg. Dacht nog even m'n mail te lezen en dan écht te gaan liggen

SPOILER
pi_149848216
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 03:10 schreef Gevalletje het volgende:
Pff waarom slaap ik nog niet.. Had even terug wat last van m'n buik, wat druk en oncomfortabel gevoel, is nu weer weg. Dacht nog even m'n mail te lezen en dan écht te gaan liggen

SPOILER
Jeetje! Wat heftig! Oneerlijk en pijnlijk.
Wat is er gebeurt met haar baby?
Makkelijk gezegd maar jij en jouw baby kunnen er niets aan doen dat zij met lege handen staan, geniet wel extra van jouw baby's gewiebel!
pi_149848242
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 03:24 schreef Danaa het volgende:

[..]

Jeetje! Wat heftig! Oneerlijk en pijnlijk.
Wat is er gebeurt met haar baby?
Makkelijk gezegd maar jij en jouw baby kunnen er niets aan doen dat zij met lege handen staan, geniet wel extra van jouw baby's gewiebel!
SPOILER
Nee dat weet ik ook, voelt even erg raar nu.. Voelde hem net eventjes bewegen en voelde me extra dankbaar daarvoor.
Ze zullen even niet reageren, maar vraag me af hoe ik haar daarna kan troosten, lijkt me voor haar heel confronterend..
pi_149848269
Oh dat is echt mijn grootste nachtmerrie! :'( Wat afschuwelijk! Wat zullen zij intens verdrietig zijn ;(
pi_149848302
Lag nog wakker en bedenk me ineens dat Danaa net reageerde en die gister gestript is! Spannend hoor, hoop dat het doorzet, succes!

En nu weer een poging tot slapen wagen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')