Als je vooruit kijkt, gaan de eerste twaalf weken zo ontzettend traag! Althans, dat vond ik. En nu ik 13 weken ben en terug kijk, dan vlogen de afgelopen weken voorbijquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Houd ik mezelf ook voor, maar lastig te geloven op dit moment.![]()
Maar iedereen heeft 't, dat weet ik ook wel. En als het wat "normaler" word kan ik het misschien wat meer opzij zetten. Voor nu![]()
35 weken is nog 5 weken tot de 40... 5 x 7 dagen = 35 dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hun? Hoef je met 35 weken nog maar 35 dagen? Meer toch?
Als ik Ludan neem als voorbeeld (Ja ik ben de oorzaak van haar buikquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Als je vooruit kijkt, gaan de eerste twaalf weken zo ontzettend traag! Althans, dat vond ik. En nu ik 13 weken ben en terug kijk, dan vlogen de afgelopen weken voorbij![]()
Envoor de blobknipper van skoap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vader van mijn kind.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als ik Ludan neem als voorbeeld (Ja ik ben de oorzaak van haar buik) dan gingen die eerste 12 weken traag (en zij ook
) vooral omdat ze 20 uur per dag sliep.
De huidige weken gaan snel omdat ze lijkt te worden gesponserd door Red Bull, ze heeft energie voor 20!
Maar gelukkig blijft ze wel heel lief...Iemand nog wat Red Bull voor mij?
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als ik Ludan neem als voorbeeld (Ja ik ben de oorzaak van haar buik) dan gingen die eerste 12 weken traag (en zij ook
) vooral omdat ze 20 uur per dag sliep.
De huidige weken gaan snel omdat ze lijkt te worden gesponserd door Red Bull, ze heeft energie voor 20!
Maar gelukkig blijft ze wel heel lief...Iemand nog wat Red Bull voor mij?
![]()
Ach, ook draakjes hebben een lieve kantquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
De vader van mijn kind.![]()
![]()
Zou niet helemaal geloven over dat ik zo lief ben hoor, ik kan best een draak zijn af en toe.
Ik had het niet verwacht maar ik ben nu de geen die vraagt of er af en toe ook een rust dag tussen mag zittenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]Hallo aanstaande papa
![]()
Gelukkig en fijn dat ze weer meer energie heeft. Ook al was het natuurlijk wel even lekker rustig toen ze zoveel sliep
Laat haar maar als een mama ninja de kastplanken uitsoppen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ach, ook draakjes hebben een lieve kant
[..]
Ik had het niet verwacht maar ik ben nu de geen die vraagt of er af en toe ook een rust dag tussen mag zitten
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:59 schreef pessie het volgende:
Skoap een plaatje
Jager, flink ontbijtzeg!
Twist, haha plopnavel! Heb dat zelf nog nooit gehad![]()
Dana, dat is wel een nadeel van strippen, dat je flinke harde buiken kunt krijgen maar nog geen baby. Ik hoop voor je dat je kindje wel gewoon vlot komt!
Zelf net terug van fysiotherapie. Heb ook even besproken wat zij aanraad voor de bevalling. Kunnen we er alvast even over nadenken en het met de verloskundige bespreken.Op handen en knieën is zeer perineumvriendelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3x woordwaarde)
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Skoap het volgende:
de blobOh! Wat groot al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:48 schreef Stippelrientje het volgende:
zo een tiet-make-over dat hij haar zelfs naar hier volgt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 03:10 schreef Gevalletje het volgende:
Pff waarom slaap ik nog niet.. Had even terug wat last van m'n buik, wat druk en oncomfortabel gevoel, is nu weer weg. Dacht nog even m'n mail te lezen en dan écht te gaan liggenJeetje! Wat heftig! Oneerlijk en pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er gebeurt met haar baby?
Makkelijk gezegd maar jij en jouw baby kunnen er niets aan doen dat zij met lege handen staan, geniet wel extra van jouw baby's gewiebel!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 03:24 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jeetje! Wat heftig! Oneerlijk en pijnlijk.
Wat is er gebeurt met haar baby?
Makkelijk gezegd maar jij en jouw baby kunnen er niets aan doen dat zij met lege handen staan, geniet wel extra van jouw baby's gewiebel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dat weet ik ook, voelt even erg raar nu.. Voelde hem net eventjes bewegen en voelde me extra dankbaar daarvoor.
Ze zullen even niet reageren, maar vraag me af hoe ik haar daarna kan troosten, lijkt me voor haar heel confronterend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |