quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:26 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ik iets té lekker heb geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
Klopt!
En het hartje klopt ook hihi![]()
En hoefde gelukkig geen inwendige echo
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:15 schreef Starbuck_ het volgende:
Yaaay, de uitslagen van mijn combinatietest zijn allemaal 1 op 5000
Jetlag is best okay. Terugweg is meestal erger inderdaad...quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Skoap het volgende:
Thnx Jagar! Hoe gaat het met de jetlag? Al vrees ik dat jij net zoals ik er ook meer last van gaat krijgen op de terug weg (qua tijdsverschil) of niet?
Oh ja, hotel ontbijt, mjam. Ik zit in best een goed hotel in Panama (volgens mij) Dus hopelijk ook met een lekker ontbijt.
Oh ik had dat toen wel, maar dronk alleen maar koffie die week.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef Jag�rtrut het volgende:
En in de US krijg je nooit ontbijt in het hotel, dit was in een café ergens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Skoap het volgende:
de blobHaha Flubber! Gefeliciteerd met de goede echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebber: volgende week gaat alle baby- en peuterkleding in de opruiming bij de Hema. Veel 1+1 enzo, volgens de mevrouw achter de kassa daar.
thnx voor de tipquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha Flubber! Gefeliciteerd met de goede echo
Voor de liefhebber: volgende week gaat alle baby- en peuterkleding in de opruiming bij de Hema. Veel 1+1 enzo, volgens de mevrouw achter de kassa daar.
Ik las 'de week van mijn uitstrijkje' en vroeg me zomaar af waarmee ze dat uitstrijkje dan maken.....quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lol. Ik ben ergens in de week/twee weken na m'n uitstrijkje zwanger geworden![]()
Gelukkig kon je er nog tussen Skoap!
Dat deden ze 2 keer geleden bij mij ook, om vervolgens mijn bloeddruk te meten en die te hoog te vinden. Tsja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:39 schreef Skoap het volgende:
Sta ik in het ziekenhuis krijg ik te horen dat ik de 17de een afspraak had. Gelukkig had ik een brief waarop duidelijk 19 februari om 14:30 stond en nu hebben ze me er gelukkig nog tussen gepropt. Nu wachten tot ik aan de beurt ben...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik las 'de week van mijn uitstrijkje' en vroeg me zomaar af waarmee ze dat uitstrijkje dan maken.....
Houd ik mezelf ook voor, maar lastig te geloven op dit moment.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
Het is een cliché JantinaGr, maar straks als je de twaalf weken voorbij bent, dan zit je zomaar ineens op de helft, op een half jaar zwanger en op de dag dat je nog maar 35 dagen hoeft (de 35 weken grens)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |