Ik denk ook dat t er een beetje aan ligt wat je wilt doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:30 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb alles geregeld toen ik ongeveer 19 weken was, begon met 25. Ik was nog ruim op tijd, maar het ligt er natuurlijk aan hoe snel de groepen vol zitten.
in Almere he? Had ik afgelopen maand ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:39 schreef Skoap het volgende:
Sta ik in het ziekenhuis krijg ik te horen dat ik de 17de een afspraak had. Gelukkig had ik een brief waarop duidelijk 19 februari om 14:30 stond en nu hebben ze me er gelukkig nog tussen gepropt. Nu wachten tot ik aan de beurt ben...
Yes gebeld! Ze doen helemaal niet aan echo's bij onze praktijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Limone, vk al gebeld? Hoe ver denk je dat je bent? hee een tickerDoen ze aan vroege echo's bij je praktijk?
Lol. Ik ben ergens in de week/twee weken na m'n uitstrijkje zwanger gewordenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef pinquit het volgende:
Tsoee, mag ik eindelijk voor bevolkingsonderzoek, ben k zwanger en hoeft t niet
Goed dat je het zegt, ik kreeg die brief, maar er zat geen antwoordformulier bij dat ik zou moeten invullen. Dus kan ik weer achteraan bellen. Tevens ben ik nog niet eens 30 (en zo zie ik er ook niet uitquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef pinquit het volgende:
Tsoee, mag ik eindelijk voor bevolkingsonderzoek, ben k zwanger en hoeft t niet
Klopt!quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
in Almere he? Had ik afgelopen maand ooksucces!
Geweldig!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
Klopt!
En het hartje klopt ook hihi![]()
En hoefde gelukkig geen inwendige echo
Yay!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
Klopt!
En het hartje klopt ook hihi![]()
En hoefde gelukkig geen inwendige echo
Yeah!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:39 schreef Skoap het volgende:
[..]