valt mee: http://www.mamamea.nl/quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:15 schreef Mariposas het volgende:
Je hebt van die meegroei-bh's volgens mij, LuDann. Lelijker dan dat kunnen ze niet worden.![]()
Hoop dat het strippen de bevalling in hang zet, danaa!
Ik lachte hieromquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:39 schreef Mariposas het volgende:
Het pronken begint nu al bij mijn moeder. Ze vraagt mij om een recente buikfoto zodat ze die van het weekend op een verjaardag kan laten zien aan iedereen.![]()
Kan straks als de baby er is beter een webcam in het kamertje installeren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alles geregeld toen ik ongeveer 19 weken was, begon met 25. Ik was nog ruim op tijd, maar het ligt er natuurlijk aan hoe snel de groepen vol zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:16 schreef Starbuck_ het volgende:
Moet je een zwangerschapscursus ook al zo vroeg regelen? Daar moet ik me nog helemaal in verdiepen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:26 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ik iets té lekker heb geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik iets té lekker heb geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar, ik vond er ooit een pak beschuiten en later nog een keer een schaar.
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh oke! Dan heb ik nog wel evenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:30 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik heb alles geregeld toen ik ongeveer 19 weken was, begon met 25. Ik was nog ruim op tijd, maar het ligt er natuurlijk aan hoe snel de groepen vol zitten.
Semper frakkin fi!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:32 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
RIP aan de nabestaanden.
![]()
Ik denk dat ik iets té lekker heb geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
Starbuck zong hij dan ook van 'baby, baby, baby oooooh' ?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:38 schreef Cholula het volgende:
[..]Nice!
Starbuck zong hij dan ook van 'baby, baby, baby oooooh' ?
Ik denk dat ik iets té lekker heb geslapen.Ik moest 3x kijken want ik zag niets raars... Maar nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |