Ik was wel van plan de eerste dag in bed door te brengen, en misschien wel meer ook indien nodig. Maar ik heb dan ook een relaxed electrische bodem en tv voor me neus, dus erg vind ik dat niet. Echter, ben niet van plan dat lang te doen. Als er visite is zit ik beneden erbij als het even kan.
In ieder geval heb ik toevallig vandaag nog de hoeslakens allemaal gewassen dus voorlopig verschoning genoeg in huis. En ze mag best de was doen hoor. Alleen om haar nou meteen de eerste dag al de onderbroekenwas te laten doen vind ik ook weer zo sneu. (En mijn inlegkruisje is soms net iets te weinig met al die viezigheid die de zwangerschap meebrengt ondanks 3 keer verschonen per dag

dat hoeft ze niet te zien hoor)
En eten mag ze bij ons ook, alleen van mijn pakje rosbief blijf je even af (9 maanden gewacht ja). De rest is fair game. Wel even melden, dan kunnen we weer nieuw halen als het op is.
Als ze alleen komt theeleuten vraag ik me ook af waarom ze er is.
Douchen wil ik ook graag doen, maar ik heb wel een krukje in de douche, dus ik ga er dan bij zitten. Man blijft best bij me als ik dat vraag.