nesteldrangquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef ingee het volgende:
Ik ben aan de poets! Net met stofzuiger en al onder het bed gelegen om bij alle hoekjes te komen. Ik ga steeds meer ipv minder poetsen lijkt het wel. Dat soort dingen kunnen me normaal dus echt niets schelen.
En ik zit te twijfelen om vanmiddag nog even op visite te gaan op het werk. Ben ook al weer een maand thuis.
Wat leuk en fijn dat je er ook aan mee doet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Gevalletje wat een verdrietig berichtDe nachtmerrie voor elke (toekomstige) moeder denk ik
Haags kwartiertje een meisje
Ik begin wat uit mijn dip te raken. MvM is net geweest en ik had een mooie duidelijke streep. Dus ondanks weinig symptomen, toch echt wel zwanger
Haha dat doe ik ook! En ik betrap me erop dat ik alles zo schoon wil ivm kraamhulp en moeder/schoonmoeder die zich zullen bemoeien met huishouden!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef ingee het volgende:
Ik ben aan de poets! Net met stofzuiger en al onder het bed gelegen om bij alle hoekjes te komen. Ik ga steeds meer ipv minder poetsen lijkt het wel. Dat soort dingen kunnen me normaal dus echt niets schelen.
En ik zit te twijfelen om vanmiddag nog even op visite te gaan op het werk. Ben ook al weer een maand thuis.
Inleiden gebeurd alleen in uitzonderingsgevallen. Als alles goed gaat beval ik dus eigenlijk zonder poespas. Dus dan is alles hetzelfde als een gewone bevalling, alleen dan met gyn erbij en komt ze met de billen eerst ipv hoofd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:20 schreef ingee het volgende:
Risu, mag jij nog lang doorlopen of word je dan ingeleid ivm stuit?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We krijgen een meisje![]()
Ps. Kan iemand aanpassen in de OP. Wil er ook bij
Nou inderdaad. Ik wil gewoon ook niet dat ze mijn dingen doen. Doe maar gewoon leuk met de baby. Dan hoef ik me ook niet druk te maken om de kopjes in de verkeerde kast, de was anders opgevouwen of verkeerde (imo) opzetstukjes gebruiken van de stofzuiger.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:32 schreef Danaa het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook! En ik betrap me erop dat ik alles zo schoon wil ivm kraamhulp en moeder/schoonmoeder die zich zullen bemoeien met huishouden!
Die afspraken kun je maken met je kraam..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:32 schreef Danaa het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook! En ik betrap me erop dat ik alles zo schoon wil ivm kraamhulp en moeder/schoonmoeder die zich zullen bemoeien met huishouden!
Hahaha! Ja erg he...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Risu het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik wil gewoon ook niet dat ze mijn dingen doen. Doe maar gewoon leuk met de baby. Dan hoef ik me ook niet druk te maken om de kopjes in de verkeerde kast, de was anders opgevouwen of verkeerde (imo) opzetstukjes gebruiken van de stofzuiger.
Ik ga me ook even orienteren op ah.nl bezorgservice trouwens. Ik wil geen uitgebreide boodschappenlijst maken met 'blue band vloeibare boter grote verpakking' ipv 'boter' en dan nog met het verkeerde zitten. Lekker thuis laten bezorgen, kan ik zelf nog 'winkelen'. Toch nog een beetje de regie enzo.
Gewoon je kraam de simpele dingen laten halen zoals pak sap, koffie, thee, beschuit, boter en muisjes oid..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahaha! Ja erg he...
En toch is het heerlijk als ze de badkamer bijv even soppen. Maar het idee dat ze mijn vuile was moet wassen en dan wil ik persee dat wasje op dat programma!
Boodschappen... familie laten doen? En de dames van de kraamzorg zijn vast wel wat gewend wbt uitgekauwde boodschappenlijstjes.
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kraamverzorgster hoeft bij ons geen boodschappen te doen. Als het nog school is en man gaat nog wel naar zijn werk zal ze mijn zoon van school halen.
Rijstebuiltje dat zijn inderdaad ook dingen die mijn man doet als ik pas bevallen ben. Dan komen er allemaal heerlijke dingen langs!
En de verse fruit saladesmet slagroom
en ontbijtjes op bed
en iemand die zegt dat je beter even kunt gaan liggen
![]()
Listeria die héél "Mysteria" het bakje in zal sluipen aan het einde van de houdbaarheidsdatumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |