abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149789959
Ik vroeg me af of tussen al deze kookgoden en -godinnen er ook mensen zijn die met hun gerechten de stap naar een culinair evenement hebben gemaakt. Hoe is het gegaan? Viel het mee of tegen? Had je te veel of te weinig gemaakt? Zou je het nog een keer doen? Was het veel geregel? Moest je dingen registreren (HACCP/omzetbelasting/BTW)?

Waarom vraag ik dit? Omdat mijn vriendin het serieus aan het overwegen is. We hebben verschillende kleine marktjes in de omgeving (010) op het oog om het eens uit te proberen, maar aangezien we geen van beiden ervaring hebben met het 'op een markt/evenement staan', probeer ik wat meer inzicht te krijgen van wat ons te wachten staat. Ik denk dat ik de logistiek redelijk in de smiezen heb (qua apparatuur, bereiding, warmhouden) al snap ik dat er altijd een groot gat zit tussen theorie en praktijk...
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_149795220
met wat ga je er staan dan
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_149817923
Wij hebben met broodproducten gestaan op de polderdag Rhoon en een workshop gegeven op de R'damse Oogstmarkt. Hoeveel mensen op de Polderdag kwamen was voor iedereen een gok, omdat dat nogal weersafhankelijk is. Weer was gunstig, opkomst enorm, om half drie waren we uitverkocht. Oogstmarkt was met inschrijving vooraf, en daar waren meer inschrijvingen dan we als max hadden opgegeven.

Qua regelgeving; als het voor af en toe is, zou ik mij daar -afhankelijk van je product, vlees is natuurlijk een ander verhaal- niet al te veel zorgen over maken. Als het grootschaliger wordt, kan je kijken of er een branchevereniging is met een hygienehandboek, daar staat vaak in wat raadzaam is, maar ook wat verplicht is.

HACCP is niet in alle gevallen verplicht om te hebben. Belastingaangifte laten wij doen, maar tenzij je een BV opricht en je jezelf een salaris geeft, is verkoop minus inkoop je winst, en die wordt bij je overige inkomen opgeteld en daar betaal je belasting over.

Omzetbelasting en BTW zijn hetzelfde. Ook dit hebben we uitbesteed, maar daar moet je per kwartaal aangifte van doen. Bij weinig omzet kan je ook aanvragen dit per jaar te doen.

Het ligt er dus allemaal vooral aan:
Wat voor product ga je verkopen/bereiden?
Hoe vaak en op welke schaal?
pi_149819414
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 08:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
...
Het ligt er dus allemaal vooral aan:
Wat voor product ga je verkopen/bereiden?
Hoe vaak en op welke schaal?
Mijn vriendin komt uit Louisiana en kookt Cajun en Creole: Gumbo, jambalaya, etouffée, po'boys, etc. In de koude maanden zal het dus voornamelijk warme pot zijn (soep of stoofschotel met brood of in een bread bowl) en in de warme maanden meer po'boys, zoetigheid en Sweet Tea.
Dit jaar is puur ter verkenning, twee of drie kleinschalige culinaire marktjes proberen, een keertje bij Fenix. Mocht het aanslaan, dan kunnen we verder gaan investeren, grotere markten en misschien zelfs richting catering en over een paar jaar zelfs een kleine foodtruck. Maar dat uiteraard alleen bij gebleken succes. Het is een hobby, de extra inkomsten zijn altijd welkom, maar ons bestaan hangt er niet van af.
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:43:53 #5
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_149820391
Ik heb smoothies verkocht met mijn blenderfiets op twee evenementen vorig jaar. Inkoop was erg moeilijk in te schatten omdat ik nogal afhankelijk was van het weer. Ik heb dat best wel willekeurig gegokt op het verwacht aantal bezoekers, percentage wat ik daarvan dacht dat wel een smoothie zou kopen.... ik had het in ieder geval totaal mis :D Zelf dacht ik liever te veel dan te weinig, maar als je je te veel inkoop niet kunt veroorloven kan je juist misschien beter te weinig kopen, om eerst te kijken hoe het gaat. Dan heb je immers ook niets te verliezen.
Ik deed alles zwart en zonder HACCP papieren overigens. Maar ik ben ermee bezig het iets serieuzer aan te pakken, ook met een busje erbij want ik kan niet overal heen fietsen natuurlijk, dus dat veranderd dan wellicht in de toekomst. Als ik jou was zou ik me nog niet te druk maken om alles volgens de regeltjes te doen totdat je wat meer zicht hebt op hoe het gaat lopen en als je het vaker gaat doen.

Succes ermee. Het is in ieder geval origineel en volgens mij nog relatief onbekend eten. :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_150058403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef -Mellow- het volgende:
ik ben ermee bezig het iets serieuzer aan te pakken, ook met een busje erbij want ik kan niet overal heen fietsen natuurlijk,
Busje/foodtruck is voor ons ook nog verre toekomstmuziek, maar ik ben wel benieuwd hoe je je zoektocht aanpakt. Wat heb je in gedachten? Een oude Citroën met je machine in de achterbak? Of een echte truck waar je in kan staan? En waar zoek je? Marktplaats?
pi_150058586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Mijn vriendin komt uit Louisiana en kookt Cajun en Creole: Gumbo, jambalaya, etouffée, po'boys, etc. In de koude maanden zal het dus voornamelijk warme pot zijn (soep of stoofschotel met brood of in een bread bowl) en in de warme maanden meer po'boys, zoetigheid en Sweet Tea.
Dit jaar is puur ter verkenning, twee of drie kleinschalige culinaire marktjes proberen, een keertje bij Fenix.
Ooo, laat het even weten als je bij Fenix staat!
Voor authentieke gumbo, jambalaya, etouffée en po'boys kun je me midden in de nacht wakker maken! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_150058701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Ooo, laat het even weten als je bij Fenix staat!
Voor authentieke gumbo, jambalaya, etouffée en po'boys kun je me midden in de nacht wakker maken! :9
Will do. Eerst een bedrijfs-WA verzekering afsluiten, staat in hun algemene voorwaarden ;(
pi_150058722
Nou, als jullie het binnenkort al ergens stiekem in een achterafstraatje staan te verkopen kun je me wel een DMmetje sturen. :)
pi_150059859
Oh, New Orleans food, nice!
pi_150060373
pi_150078391
Wat leuk! Hoop geheel uit eigen belang dat het jullie snel gaat lukken :).
pi_150118020
quote:
Dit jaar is puur ter verkenning, twee of drie kleinschalige culinaire marktjes proberen, een keertje bij Fenix. Mocht het aanslaan, dan kunnen we verder gaan investeren, grotere markten en misschien zelfs richting catering en over een paar jaar zelfs een kleine foodtruck. Maar dat uiteraard alleen bij gebleken succes. Het is een hobby, de extra inkomsten zijn altijd welkom, maar ons bestaan hangt er niet van af.
Ik zou bij jullie zeker al wat komen kopen, ik ben gek op de keuken uit de deep south, en maak graag zelf Gumbo, shrimp&grits, of gewoon popcorn chicken.Ook lange bbq sessies doe ik graag
Leuk dat jouw vriendin er vandaan komt, ik ben jaloers op de gerechten die jij op je bord krijgt.
Mocht je ergens gaan staan: laat maar weten, als het in de buurt is kom ik kijken :)
pi_150118051
Haha, hier dus bij voorbaat al een doelgroep die paraat staat! *)
pi_150118107
Grits! Met catfish! O+
pi_150137222
quote:

[..]

O god, TVP!!

Dit lijkt me een goede starter: ik zet em vast in m'n agenda :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_150137347
Geen ervaring met pure verkoop, maar ik sta wel 1x per jaar in het openbaar mijn hobby uit te voeren, CUL / Paling à la Manni

Wel interessant om dit topic in de gaten te houden :)

Regels? Wij kregen een velletje papier met de spelregels, dat je schoon moet werken, dat er water en zeep aanwezig moet zijn, veiligheidsgeneuzel... Vraag het gewoon aan de marktmeester wat de regels zijn.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 14:52:28 #18
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_150144701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:12 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Busje/foodtruck is voor ons ook nog verre toekomstmuziek, maar ik ben wel benieuwd hoe je je zoektocht aanpakt. Wat heb je in gedachten? Een oude Citroën met je machine in de achterbak? Of een echte truck waar je in kan staan? En waar zoek je? Marktplaats?
Zo ver ben ik nog niet. De plannen zijn er al heel lang en ik heb nu net eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Ik ga binnen een paar weken eerst naar Australie om te werken en te sparen en dan hoop ik met een jaar een busje te kopen. Wat het dan precies wordt weet ik nu nog niet.
Het moet in ieder geval groot genoeg zijn om in te kunnen staan, er moet een bed in, en groot genoeg om vol te stouwen met benodigde apparatuur, een koelkast en evt. vriezer en mijn blenderfiets moet er in z'n geheel in kunnen. Een mercedes 508 zo mooi zijn omdat die supersterk zijn, zo heb ik mij laten vertellen. Maar ik weet niks van auto's verder en zal daar tegen die tijd ook zeker hulp bij vragen aan vrienden.
Deze week koop ik wel al een stel zonnepanelen die ik toevallig goedkoop op de kop kan tikken via een vriend :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 28 februari 2015 @ 16:33:05 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150147367
quote:

[..]

Jum
TVP om mee te krijgen waar jullie komen te staan.
Een foodtruck zou erg leuk zijn, maar vrees dat NL daar te regelzuchtig voor is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150148311
In de zomer staan er vlakbij ons huis op vrijdag allemaal foodtrucks, bij de Hofbogen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:24:02 #21
45206 Pietverdriet
pi_150149046
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:01 schreef Isegrim het volgende:
In de zomer staan er vlakbij ons huis op vrijdag allemaal foodtrucks, bij de Hofbogen.
Tof!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:33:05 #22
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_150149386
Hier in Twente staan er op de markt ook een paar. Niks bijzonders verder, een paar Vietnamezen en wat frietkramen, maar wel foodtrucks.
pi_150149581
De verschillende muziekfestivals in nederland zijn ook een goede staplaats. Pinkpop had vorig jaar een hele straat met alleen maar foodtrucks. Fijn als je de pinkpoppatat niet als maaltijd ziet.
pi_150152599
Je hebt ook Food Truck Festival Trek dat een aantal steden aandoet, waar onder Rotterdam. http://www.festival-trek.nl
pi_150152685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:39 schreef Oceanonix het volgende:
De verschillende muziekfestivals in nederland zijn ook een goede staplaats. Pinkpop had vorig jaar een hele straat met alleen maar foodtrucks. Fijn als je de pinkpoppatat niet als maaltijd ziet.
Ik denk dat er grof geld betaald moet worden om met je truck daar te parkeren, dus dat dat voor TS + vriendin niet echt aan de orde is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_150153337
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef n0a het volgende:
Je hebt ook Food Truck Festival Trek dat een aantal steden aandoet, waar onder Rotterdam. http://www.festival-trek.nl
Thanks voor de tip, het staat in de agenda :Y)
Spoilers!
pi_150153460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat er grof geld betaald moet worden om met je truck daar te parkeren, dus dat dat voor TS + vriendin niet echt aan de orde is.
Dat denk ik ook. Je moet klein beginnen. :Y
pi_150158431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

pinkpop is mega je hebt ook kleine lokale festivals. Ook daar moet gegeten worden.
  zondag 1 maart 2015 @ 10:27:55 #29
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150171637
Ik was eens een paar foodtruck festivals in mijn agenda aan het zetten en kwam deze cursus foodtruck runnen tegen. Misschien iets voor de vriendin van TS?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 01-03-2015 10:48:34 ]
Spoilers!
  maandag 2 maart 2015 @ 14:43:48 #30
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_150214518
Wauw, even een weekendje niet op FOK! en het topic loopt vol :D Dank voor alle aanmoedigingen en tips! We zullen de foodtruck cursus zeker eens bestuderen. Eerst maar eens wat ervaring opdoen, er zijn gelukkig genoeg ook mogelijkheden in de buurt als je nog geen truck hebt, zoals Fenix, Oogstmarkt, Culinaire Markt Schiedam, Djemaa El Fna, etc.
  maandag 6 april 2015 @ 18:10:06 #31
45206 Pietverdriet
pi_151424068
pi_151424604
Jammer dat in veel steden die dingen alleen mogen staan met evenementen omdat anders de horeca gaat klagen.
  maandag 6 april 2015 @ 19:51:35 #33
45206 Pietverdriet
pi_151427672
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 18:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Jammer dat in veel steden die dingen alleen mogen staan met evenementen omdat anders de horeca gaat klagen.
In de UK is men veel liberaler hiermee, en dus vind je ze overal in enorme variatie aan producten.
  maandag 6 april 2015 @ 20:28:35 #34
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_151429019
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 18:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Amsterdam is nu een proef begonnen met een aantal foodtrucks die op meerdere aangewezen lokaties mogen staan.
pi_151429234
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:57:16 #36
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_151782473
quote:
Oeh, dit is HEUL interessant. Precies in ons straatje :D
pi_151782495
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:57 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Oeh, dit is HEUL interessant. Precies in ons straatje :D
Dacht gelijk aan dit topic toen ik dat event voorbij zag komen!
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:00:57 #38
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_151782595
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dacht gelijk aan dit topic toen ik dat event voorbij zag komen!
In ander nieuws: KvK inschrijving is geregeld, website, Facebook en Twitteraccounts geclaimd, font gevonden voor logo, dit weekend een foto voor de tijdelijke website. Zodra we live gaan, horen jullie het als eerste ;)
pi_151782659
Leuk! *O*
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:13:28 #40
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_151783008
Mailtje gestuurd naar Klein New Orleans. Niet geschoten is altijd mis. En als er geen plek meer is, dan hebben we er alvast eentje voor 2016 besteld.

Binnenkort eerst maar eens op onderzoek, ervaringen opsnuiven als bezoeker van Rollend Leiden. En morgen lekker slenteren over de Oogstmarkt op het Heemraadsplein in Rotterdam.

En de eerste klus staat al in de agenda, een flinke ketel Gumbo voor de collega's van mijn daytime job. *O*

Ook lachen: "Welkom bij de Sligro! Hier een gratis professioneel koksmes als kado!" versus "Welkom bij de Makro! Wij trakteren u op koffie met appelgebak in ons restaurant. En een pak printpapier!" _O-
pi_151783049
Wij hebben bij Sligro helemaal niks cadeau gehad. ;(
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:16:31 #42
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_151783121
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben bij Sligro helemaal niks cadeau gehad. ;(
Als ik nou een echte profiteur was, schreef ik ons ook nog in bij Hanos, Zegro en ISPC. Maar daar komen we toch nooit :+
pi_151783137
Wij hebben vorige week ook een gratis Sligro mes gescoord. Best een goed mes trouwens, had veel slechter verwacht.

Het beste kado van Makro zijn trouwens de betere aanbiedingen ;)
Spoilers!
pi_151855236
Bij ons in het dorp is dit jaar voor het eerst een "foodtruckfestival"

http://www.barrelfoodtruckfest.nl/

Misschien is dat iets?
pi_152557188
RobDriessen, hoe is het met de vorderingen ?
Ik ga van het weekend naar Rotterdam, sta je er toevallig al ?
Ik heb trek in gumbo :)

http://www.festival-trek.nl/
http://bogue.nl/food-truc(...)its-af-in-rotterdam/
pi_152557585
quote:
Dat klinkt leuk zeg! Had nog geen pinksterplannen, maar dit is wel een optie! Thanks ^O^
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:24:30 #47
45206 Pietverdriet
pi_152564788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk zeg! Had nog geen pinksterplannen, maar dit is wel een optie! Thanks ^O^
Jammer dat ze wel vertellen wie er optredens doen, maar niet wat ze aan Cayun serveren
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:19:32 #48
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_152616447
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:29 schreef Xlarge het volgende:
RobDriessen, hoe is het met de vorderingen ?
Ik ga van het weekend naar Rotterdam, sta je er toevallig al ?
Ik heb trek in gumbo :)

http://www.festival-trek.nl/
http://bogue.nl/food-truc(...)its-af-in-rotterdam/
Haha, nee we staan voorlopig nog niet op een foodtruck festival. De investering voor de aanschaf, verbouwing en decoratie van zo'n joekel gaan we niet snel bij elkaar schrapen. En dan praten we nog niet eens over het halen van het rijbewijs C ;( Misschien een crowdfund volgend jaar?....

We zijn gisteren inderdaad naar Trek geweest, leuke opzet, veel trucks en gerechten bestudeerd. We kwamen allebei tot de conclusie dat 'onze waren' hier zeker niet zouden misstaan. Maar wat een klus zou dat zijn. De vaste kern van die trucks reist mee alsof het een circus is: 8 festivals van twee tot vier dagen door heel nederland. Per dag minimaal 800 porties erdoor heen jagen... ga er maar aan staan!

In de tussentijd hebben we wel onze eerste opdracht succesvol volbracht! De gumbo, peach cobbler en sweet tea waren zeer goed ontvangen bij mijn collega's, met zelfs een lovende recensie in de wekelijkse nieuwsbrief. Hopelijk hebben we hiermee de deur opengezet voor meer klussen bij mijn werkgever.

Misschien een idee om in navolging van het bakkerstopic een eigen topic te beginnen over twee mensen die vol goede moed en goede ideeën, maar zonder enig benul een cateringbedrijfje starten? :P

P.S. We gaan absoluut als bezoeker naar Klein New Orleans op eerste pinksterdag. En de organisatie heeft ons al op de 'te contacteren' lijst gezet als er volgend jaar een tweede editie komt *O*
  zondag 24 mei 2015 @ 15:08:24 #49
221912 minilot
Nancy boy
pi_152916101
Nu onderweg naar Klein New Orleans, dankzij dit topic O+
Zin in!
pi_152916668
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:08 schreef minilot het volgende:
Zin in!
Veel plezier *O*
pi_152920913
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:24 schreef emil23 het volgende:
Bij ons in het dorp is dit jaar voor het eerst een "foodtruckfestival"

http://www.barrelfoodtruckfest.nl/

Misschien is dat iets?
Bedankt! _O_ Dit wist ik nog niet. Gelijk in de agenda gezet. Eindelijk iets leuks in Emmen. Nu alleen nog iets van een lobster truck, of zijn die er niet in Nederland? -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door gargamelnl op 24-05-2015 18:16:36 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:38:51 #52
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_152981432
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:08 schreef minilot het volgende:
Zin in!
Hoe vond je het? Wij hebben in ieder geval veel zin om volgend jaar mee te doen
pi_153545485
Robdriessen, misschien heb jij ze al lang, maar ik zag bij de Makro bevroren Lousiana Crawlfish liggen.
ik heb voor mijzelf wat meegenomen, omdat ik altijd al nieuwsgierig was hoe dat zou proeven.

Misschien iets voor op jouw menukaart :)

dinsdag 21 juli 2015 @ 10:50:49 #54
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_154508316
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:17 schreef Xlarge het volgende:
Robdriessen, misschien heb jij ze al lang, maar ik zag bij de Makro bevroren Lousiana Crawlfish liggen.
ik heb voor mijzelf wat meegenomen, omdat ik altijd al nieuwsgierig was hoe dat zou proeven.

Misschien iets voor op jouw menukaart :)

[ afbeelding ]
Hey, wat grappig :) Nog niet gezien. Misschien maar eens een keer een vergelijking doen met de 'algemene' rivierkreeftjes die hier vers verkrijgbaar zijn.

In ander nieuws: 12 september staan we naar alle waarschijnlijkheid voor het eerst op een markt. ENG! Gelukkig is het maar een kleintje in Schiedam.
In ander ander nieuws: we hebben een aanbod gekregen om zomer 2016 een food stand op een festival te gaan bestieren. Een festival dat vorig jaar 70.000 man trok in 3 dagen. Veeg me op.
pi_154508519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:50 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Hey, wat grappig :) Nog niet gezien. Misschien maar eens een keer een vergelijking doen met de 'algemene' rivierkreeftjes die hier vers verkrijgbaar zijn.

In ander nieuws: 12 september staan we naar alle waarschijnlijkheid voor het eerst op een markt. ENG! Gelukkig is het maar een kleintje in Schiedam.
In ander ander nieuws: we hebben een aanbod gekregen om zomer 2016 een food stand op een festival te gaan bestieren. Een festival dat vorig jaar 70.000 man trok in 3 dagen. Veeg me op.
Tof! Succes :)
pi_154520485
quote:

12 september staan we naar alle waarschijnlijkheid voor het eerst op een markt. ENG! Gelukkig is het maar een kleintje in Schiedam.
Ik kom dan graag langs om eens wat te proeven en met name hoe jullie invulling geven aan een rasecht New Orleans Gumbo food danwel Southern gerechten.
pi_154520736
Laatst de Cajun-aflevering van No Reservations gekeken. Als jullie gaan maken wat ze daar allemaal maakten! _O_
pi_154733447
quote:

[..]

Laat mij ook even weten of het doorgaat, dan kom ik even kijken en wat eten, ik zit in de buurt :)
pi_155557636
Goffer, we worden nog profi. Schort met logo!

schort.jpg

[ Bericht 15% gewijzigd door robdriessen op 26-08-2015 13:57:56 ]
pi_155559521
Cool! :D
pi_155560754
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:50 schreef robdriessen het volgende:
Goffer, we worden nog profi. Schort met logo!

[ afbeelding ]
*O*
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:04:40 #62
45206 Pietverdriet
pi_155563295
Kun je nog zingen, zing dan mee!

Goodbye Joe, he gotta go, me oh my oh
He gotta go-pole the pirogue down the bayou
His Yvonne the sweetest one, mes chers amis-o
Son of a gun, we'll have big fun on the bayou

Thibodaux, fontaineaux the place is buzzin'
A kin-folk come to see Yvonne by the dozen
Dress in style the go hog wild, mes chers amis-o

Jambalaya, crawfish pie and fillet gumbo
For tonight, I'm a-gonna see my, my chre amigo
Pick guitar, fill fruit jar and be gay-oh

Settle down far from town get him a pirogue
And he'll catch all the fish in the bayou
Swap his mon to buy Yvonne what she need-oh

Jambalaya, crawfish pie and fillet gumbo
For tonight, I'm a-gonna see my, mes chers amis-o
Pick guitar, fill fruit jar and be gay-oh

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietverdriet op 26-08-2015 17:09:48 ]
pi_155627826
Nou, we zijn los met het nieuwe topic *O*

CUL / Cateringbedrijf beginnen!
pi_155628596
Hartstikke veel succes ermee! ^O^

Dit topic gooien we op verzoek van TS dicht, we gaan door in het nieuwe topic. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')