Thanks voor de tip, het staat in de agendaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef n0a het volgende:
Je hebt ook Food Truck Festival Trek dat een aantal steden aandoet, waar onder Rotterdam. http://www.festival-trek.nl
Dat denk ik ook. Je moet klein beginnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat er grof geld betaald moet worden om met je truck daar te parkeren, dus dat dat voor TS + vriendin niet echt aan de orde is.
pinkpop is mega je hebt ook kleine lokale festivals. Ook daar moet gegeten worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat er grof geld betaald moet worden om met je truck daar te parkeren, dus dat dat voor TS + vriendin niet echt aan de orde is.
In de UK is men veel liberaler hiermee, en dus vind je ze overal in enorme variatie aan producten.quote:Op maandag 6 april 2015 18:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Jammer dat in veel steden die dingen alleen mogen staan met evenementen omdat anders de horeca gaat klagen.
Amsterdam is nu een proef begonnen met een aantal foodtrucks die op meerdere aangewezen lokaties mogen staan.quote:Op maandag 6 april 2015 18:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Jammer dat in veel steden die dingen alleen mogen staan met evenementen omdat anders de horeca gaat klagen.
Oeh, dit is HEUL interessant. Precies in ons straatjequote:
Dacht gelijk aan dit topic toen ik dat event voorbij zag komen!quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, dit is HEUL interessant. Precies in ons straatje
In ander nieuws: KvK inschrijving is geregeld, website, Facebook en Twitteraccounts geclaimd, font gevonden voor logo, dit weekend een foto voor de tijdelijke website. Zodra we live gaan, horen jullie het als eerstequote:Op vrijdag 17 april 2015 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dacht gelijk aan dit topic toen ik dat event voorbij zag komen!
Als ik nou een echte profiteur was, schreef ik ons ook nog in bij Hanos, Zegro en ISPC. Maar daar komen we toch nooitquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben bij Sligro helemaal niks cadeau gehad.
Dat klinkt leuk zeg! Had nog geen pinksterplannen, maar dit is wel een optie! Thanksquote:
Jammer dat ze wel vertellen wie er optredens doen, maar niet wat ze aan Cayun serverenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk zeg! Had nog geen pinksterplannen, maar dit is wel een optie! Thanks
Haha, nee we staan voorlopig nog niet op een foodtruck festival. De investering voor de aanschaf, verbouwing en decoratie van zo'n joekel gaan we niet snel bij elkaar schrapen. En dan praten we nog niet eens over het halen van het rijbewijs Cquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:29 schreef Xlarge het volgende:
RobDriessen, hoe is het met de vorderingen ?
Ik ga van het weekend naar Rotterdam, sta je er toevallig al ?
Ik heb trek in gumbo
http://www.festival-trek.nl/
http://bogue.nl/food-truc(...)its-af-in-rotterdam/
Veel plezierquote:Op zondag 24 mei 2015 15:08 schreef minilot het volgende:
Nu onderweg naar Klein New Orleans, dankzij dit topic
Zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |