quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:30 schreef HPLC het volgende:
Waarom staat er eigenlijk zowel nerveus als zenuwachtig? Bewust om te kijken of we goed opletten?
Super, heel erg bedankt! Hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:44 schreef smizy het volgende:
Ingevuld. Had wel meer potjes blackjack willen spelen.
Heb de mods van R&P gevraagd of hij daarnaartoe magquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
Het topic zou veel beter in R&P passen denk ik. Het was handig geweest als je dat gevraagd had aan de moderators van FHF...
Okay, dankjewel! Excuses, ik dacht dat hij hier als beste kon aangezien de enquete regels boven de topics in dit subforum stonden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb de mods van R&P gevraagd of hij daarnaartoe mag
Dat wil ik best doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:57 schreef Mark het volgende:
R&P mods vragen of je even contact met ze op wilt nemen: R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Niet alleen maar, ook over psychologie in het algemeen. En het past daar echt beter dan hierquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Dragonaut het volgende:
[..]
Dat wil ik best doenMaar het lijkt me niet dat dit topic binnen R&P past, aangezien het daar veelal over persoonlijke problemen gaat?
Okay, Ik zal even een mailtje sturen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Niet alleen maar, ook over psychologie in het algemeen. En het past daar echt beter dan hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |