Ja van body en shitquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo, again. Gebruikt er iemand van jullie Cooking Spray?
Maar dat klopt toch niet. Je moet gewoon 300g rauwe kipfilet invullen, dat vocht wat eruit gaat is kcal loos.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom pak ik bv gisteren 300g rauwe kipfilet. Voer ik 250 in. Er bleef uiteindelijk 230 over. En de roomboter voer ik ook apart in. Dus dan heb je nog steeds 250kcal voor 250g kipfilet. Ex boter. Das 34kcal
Dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar dat klopt toch niet. Je moet gewoon 300g rauwe kipfilet invullen, dat vocht wat eruit gaat is kcal loos.
300 gr rauw is bijv 300 kcal. Als je het bakt gaat er vocht uit, bijv 25%. Dan is er dus 225 gr product over, maar nog steeds 300 kcal. Exclusief boter troep.
Ja hoor. Werkt prima. 1 a 2 spraytjes does the trick. Gebruik tegenwoordig gewoon roomboter maar had die bus gratis gekregen. Je proeft niks van de smaak ook.quote:
Maar denken jullie dat het uiteindelijk echt op dit soort nauwkeurigheden aankomt? Elke kipfilet zal toch een net andere samenstelling hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar dat klopt toch niet. Je moet gewoon 300g rauwe kipfilet invullen, dat vocht wat eruit gaat is kcal loos.
300 gr rauw is bijv 300 kcal. Als je het bakt gaat er vocht uit, bijv 25%. Dan is er dus 225 gr product over, maar nog steeds 300 kcal. Exclusief boter troep.
Maar als ik 300g kip afweeg en na het bakken erop knal heb ik toch geen 300g kip meer. Want het water is eruit dus is die 300g toch nooit 300g geweest? Of ben ik nou achterlijk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit.
Er verdwijnt vocht, maar geen voedingswaardes.
Maar om nou je rauw product lager te gaan invullen omdat je het vochtverlies wil compenseren lijkt me niet correct.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar denken jullie dat het uiteindelijk echt op dit soort nauwkeurigheden aankomt? Elke kipfilet zal toch een net andere samenstelling hebben.
Aha jij redeneert ff anders.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als ik 300g kip afweeg en na het bakken erop knal heb ik toch geen 300g kip meer. Want het water is eruit dus is die 300g toch nooit 300g geweest? Of ben ik nou achterlijk?
Maak je er niet zo druk over. Je vult gewoon 300 gram rauwe kipfilet in. Klaar. Of 230 gram gebakken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als ik 300g kip afweeg en na het bakken erop knal heb ik toch geen 300g kip meer. Want het water is eruit dus is die 300g toch nooit 300g geweest? Of ben ik nou achterlijk?
Ik weet wel wat ik weggeefquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja, die vanille whey ga ik dus niet opdrinken.
Geef maar aan mij, die van mij is nu echt op. En heb nog steeds geen nieuwe besteldquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja, die vanille whey ga ik dus niet opdrinken.
Dat je dat echt lekker vind zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, die van mij is nu echt op. En heb nog steeds geen nieuwe besteld
Je kunt in MFP kiezen voor gebakken of ongebakken kipfilet bv.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
I know, I know.quote:
Ah daar bent u weerquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt in MFP kiezen voor gebakken of ongebakken kipfilet bv.
Ik zou rauw wegen en die aantikken. Dat lijkt mij het nauwkeurigste (en meest praktisch).
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know, I know.
Zit er wel over te denken om een samplepack te bestellen.
Ja, alleen betaald Q daar 4 euro minder voor dan ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Ja dat had idee had ik ook, dat ding wat Q heeft besteld
Huh? Serieus?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, alleen betaald Q daar 4 euro minder voor dan ik
Whut?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zit je in de bulk? Het heeft wat meer shizzle dan crea o.a bcaa's. Vindt trouwens dat er achterlijk veel suiker in zit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:05 schreef sandertjuh het volgende:
Q zou dit wat zijn? Of is dit gewoon te vergelijken met creatine?
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/mega-grow
Ooh! Verzendkosten beneden de 20 euro idd!quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dude wat? for realz?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:36 schreef Qwea het volgende:
Ooh lol. Niet. Geen verzendkosten. Hij is net duurder gemaakt. Lol
Dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Q kun jij je order niet aanpassen naar drie
Gaat niet. Order is al ingepakt en al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ok. Dan neem ik het 7 maart wel mee.
Mijn vorige ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef sanger het volgende:
Zijn erg snel daar heMijn bestelling was een dag later al binnen
Die zwart rode beker? Die heb ik ook als goodie genomenquote:
Mijn vetpercentage nog nietquote:Heeft je vrouw je al gemeten?
Dat is dan 1 roze koekquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo, net alles ingevoerd en met al mijn eten exclusief roze koeken o.i.d. wat ik bij de voedselbank krijg zit ik op 1700 kcal. Mag ik dus nog zo'n 300 kcal aan lekkers wegsnoepen daar
230 kcal vind ik hier.. Ach er kan dan heus ook nog wel een chocomel of een soepje bij, liever wat kcal teveel dan helemaal duizelig terugfietsen zoals de vorige keerquote:
Lol. Dextro werkt nog beterquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
230 kcal vind ik hier.. Ach er kan dan heus ook nog wel een chocomel of een soepje bij, liever wat kcal teveel dan helemaal duizelig terugfietsen zoals de vorige keer
Hoezo rare kcal?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Dextro werkt nog beterIk geef geen bloed. Moet je rare kcal voor eten
Ik maakte een garpjequote:
Die homo's willen mijn bloed nietquote:Dit is plasma trouwens, dus als het goed is heeft het geen effect op je. Alleen de vorige keer was ik nogal duizelig, ik denk even tijdelijk een te lage bloeddruk. Iets met veel suiker en zout eten en het gaat weer prima.
wat is er mis met jouw bloed.. in een gek land geweest? Of te laag HB?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maakte een garpje
[..]
Die homo's willen mijn bloed niet![]()
Duizelig fietsen is niet slim btw
Shitload aan medicatie / pijnstillers. En als je wel heen bent gefietst voor de kat zijn kut heb je iig de beweging gehadquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
wat is er mis met jouw bloed.. in een gek land geweest? Of te laag HB?
Nee klopt, ik overweeg ook om de bus te nemen maar dat is weer zo'n gedoe. Gewoon wat meer eten en drinken zou moeten werken.
Ik ben stiekem wel een beetje bang dat ik daar helemaal heen gefietst ben en mijn HB is te laag of zo, maar vorige keer was hij vet hoog dus ik denk het nietAlle havermout en broccoli is toch ergens goed voor!
Ik wil haar guide ook denk ik. De veranderingen van alle vrouwen die het gebruiken zijn echt prachtig soms. Soms vind ik het wel iets té afgetraind, maar dat is een keuze. En soms zien mensen al supermooie resultaten binnen twee weken, dan vraag ik me af: serieus?! Maar het is echt serieus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Artoo het volgende:
Ik heb de Kayla Itsines bikini body guide weer opgepakt. Dag 1 van week 2 vandaag. Mijn benen branden
Maar alle mensen bij wie het minder goed werkt posten natuurlijk geen progressieshots op instagramquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik wil haar guide ook denk ik. De veranderingen van alle vrouwen die het gebruiken zijn echt prachtig soms. Soms vind ik het wel iets té afgetraind, maar dat is een keuze. En soms zien mensen al supermooie resultaten binnen twee weken, dan vraag ik me af: serieus?! Maar het is echt serieus.Kan je de oefeningen eigenlijk thuis doen of heb je materialen nodig?
Maar het werkt bij heel veel mensen in ieder geval heel goed. Alleen ik denk soms wel eens dat het enigszins onrealistisch is ofzo, maar ik weet het niet. Ja, ze heeft ook voedingsschema's bij die guide volgens mij, maar volgens mij komt het gewoon neer op gezond, gevarieerd en normaal eten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar alle mensen bij wie het minder goed werkt posten natuurlijk geen progressieshots op instagramDus neem het ook maar met een korreltje zout.
Plus bij dat soort programma's maken de oefeningen 5% verschil en wat je in je hoofd stopt qua voeding de andere 95% verschil. Als je hetzelfde blijft eten zul je echt niet 'toned' worden.
En minder, als je je vetpercentage wilt verlagen. Mwah goed misschien ben ik te skeptisch aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb maar ik geloof er niet zo in. Het zijn vooral al dunne meisjes die dat gaan doen, een paar minuten per dag heen en weer hupsen en opdrukken maar dus vooral minder eten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:47 schreef Nammie het volgende:
bij heel veel mensen in ieder geval heel goed. Alleen ik denk soms wel eens dat het enigszins onrealistisch is ofzo, maar ik weet het niet. Ja, ze heeft ook voedingsschema's bij die guide volgens mij, maar volgens mij komt het gewoon neer op gezond, gevarieerd en normaal eten.
Ik ben benieuwd hoeveel minder, ik ben niet van plan om te weinig te gaan eten, maar ik ga het zien! Ja, maar het is toch ook niet geschikt echt voor mensen met (extreem) overgewicht lijkt mij. Je wordt er strakker van (als het goed is) dus ik ga het maar eens proberen. Ik geloof erin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En minder, als je je vetpercentage wilt verlagen. Mwah goed misschien ben ik te skeptisch aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb maar ik geloof er niet zo in. Het zijn vooral al dunne meisjes die dat gaan doen, een paar minuten per dag heen en weer hupsen en opdrukken maar dus vooral minder eten.
Oké, nou ik ben benieuwd. Vergeet niet de 'voor' foto te maken danquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel minder, ik ben niet van plan om te weinig te gaan eten, maar ik ga het zien! Ja, maar het is toch ook niet geschikt echt voor mensen met (extreem) overgewicht lijkt mij. Je wordt er strakker van (als het goed is) dus ik ga het maar eens proberen. Ik geloof erin.![]()
Hahaha ik volg haar daarom ook idd
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:54 schreef Lonaa het volgende:
En ik maakte een progressie foto vandaag en die was ook awesome
Ik volg de guide vooral omdat het een makkelijk programma is dat ik kan implementeren zonder dat ik zelf diep na moet denken over welke oefeningen ik wanneer moet/wil doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik wil haar guide ook denk ik. De veranderingen van alle vrouwen die het gebruiken zijn echt prachtig soms. Soms vind ik het wel iets té afgetraind, maar dat is een keuze. En soms zien mensen al supermooie resultaten binnen twee weken, dan vraag ik me af: serieus?! Maar het is echt serieus.Kan je de oefeningen eigenlijk thuis doen of heb je materialen nodig?
Precies. Wil je snel vet verliezen dan met je crashen op een hoogeiwit dieet. En dat moet je niet willen, voor de lol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En minder, als je je vetpercentage wilt verlagen. Mwah goed misschien ben ik te skeptisch aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb maar ik geloof er niet zo in. Het zijn vooral al dunne meisjes die dat gaan doen, een paar minuten per dag heen en weer hupsen en opdrukken maar dus vooral minder eten.
Q! Als ik whey isolaat in de smaak 'neutraal' meng met melk, smaakt het dan gewoon naar melk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Wil je snel vet verliezen dan met je crashen op een hoogeiwit dieet. En dat moet je niet willen, voor de lol.
Ja!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Q! Als ik whey isolaat in de smaak 'neutraal' meng met melk, smaakt het dan gewoon naar melk?
HO! Eiwitpasta!? Link??? Want ik heb me kapot gezocht en niet gevonden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Bestelling gedaan bij XXL. Sample pack van 15 smaken whey, wat verschillende proteine bars, eiwitpasta en pannenkoekenproefzakje.
Dank.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
Want ik meng het met yoghurt en dat smaakt naar yoghurt. Alleen dikkere structuur. Meng het alsjeblieft niet met water![]()
![]()
![]()
Volgens mij promoot ze juist weinig eiwitten.. Vooral groente en fruit. Verder verveel ik me aan de plasmamachine, vermaak mij!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Wil je snel vet verliezen dan met je crashen op een hoogeiwit dieet. En dat moet je niet willen, voor de lol.
Ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank.
Ik ben benieuwd of ik na mn samples iets tof gevonden heb of toch over ga op Neutraal
Ja, dus schiet het niet op. Dan verlies je juist ook spieren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij promoot ze juist weinig eiwitten.. Vooral groente en fruit. Verder verveel ik me aan de plasmamachine, vermaak mij!
Haha, ja! En dan iedere dag dezelfde proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookIk heb mijn samples genomen omdat ik a) havermout niet wegkrijg, b) melk ook niet en dus een probleem heb als ik daar 2 scoops isolaat neutraal bij moet flikkeren. Dus ik mag lijen dat er iets bijzit wat een beetje te doen is.
Gaan we sample reviewen?
Ik morgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, ja! En dan iedere dag dezelfde proberen.
Ik krijg ze vrijdag binnen, vrijdagavond. Dus ik neem zaterdagochtend denk ik m'n eerste.
https://xxlnutrition.com/(...)elicious-sample-packquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef Artoo het volgende:
Ik zit nu ook te overwegen om zo'n sample pack te bestellen.
Ja, die link had ik al gefeestboekt geloof ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
https://xxlnutrition.com/(...)elicious-sample-pack
Aapquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was te laat. Zeg maar net iets na 6 uur
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij promoot ze juist weinig eiwitten.. Vooral groente en fruit. Verder verveel ik me aan de plasmamachine, vermaak mij!
Drinken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff whey wat moet je drmee.. Dat rijmt, of spreek ik het verkeerd uit?
Ik heb nog wel eens moeite om aan m'n eiwitten te komen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff whey wat moet je drmee.. Dat rijmt, of spreek ik het verkeerd uit?
Ik zeg ook whei.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Drinken.
De 1 zegt whee ik zeg altijd whei
*op handen gaat zitten*quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens moeite om aan m'n eiwitten te komen.
Dan is het wel zeer ernstig gesteld.quote:
*proest*quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kom ik misschien weer wat hoger in eiwitten.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kom ik misschien weer wat hoger in eiwitten.
Ik ook volgens die richtlijnen dat het 30% moet zijn. Maar ik zit er niet minder lekker door in mijn vel. Dan eet ik maar relatief veel koolhydraten, zolang ik mijn calorie inname beperk is dat prima. Het laatste wat ik iig ga doen is vieze shakes weghakken, als ik toch al minder mag eten wil ik wel dat dat allemaal echt en lekker eten isquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens moeite om aan m'n eiwitten te komen.
Hahaha ja ben ik het wel mee eens. Eten is leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook volgens die richtlijnen dat het 30% moet zijn. Maar ik zit er niet minder lekker door in mijn vel. Dan eet ik maar relatief veel koolhydraten, zolang ik mijn calorie inname beperk is dat prima. Het laatste wat ik iig ga doen is vieze shakes weghakken, als ik toch al minder mag eten wil ik wel dat dat allemaal echt en lekker eten is
Nou ja, ik wil ook alleen maar lekkere dingen eten, maar wel bewust wat minder koolhydraten eten want daar eet ik snel te veel van. Dus als ik nu brood eet, eet ik een lekker broodje bijv.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook volgens die richtlijnen dat het 30% moet zijn. Maar ik zit er niet minder lekker door in mijn vel. Dan eet ik maar relatief veel koolhydraten, zolang ik mijn calorie inname beperk is dat prima. Het laatste wat ik iig ga doen is vieze shakes weghakken, als ik toch al minder mag eten wil ik wel dat dat allemaal echt en lekker eten is
Hoe verwerk je dat in vredesnaam in Myfitnesspal?quote:
Die neutraal kun je ook door je smoothies flikkeren!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook alleen maar lekkere dingen eten, maar wel bewust wat minder koolhydraten eten want daar eet ik snel te veel van. Dus als ik nu brood eet, eet ik een lekker broodje bijv.
Ik ga ook kijken of ik een lekkere whey kan vinden, want ik wil toch vloeibaar ontbijten.
Ik heb het wel eens opgezocht maar kon het niet vindenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe verwerk je dat in vredesnaam in Myfitnesspal?
Nou precies!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die neutraal kun je ook door je smoothies flikkeren!
Doe ik al jaren. Sinds kort enkel door yoghurt maar normaal flikker ik er diepvriesfruit bij. Proef je niks van. Structuur is alleen dikker.quote:
Wat zoek je?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben het kwijt, moet ik nou hier zijn?
En yoghurt, kwark en zo vind je niks? Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik probeer nu ook niet meer hersenloos 6 boterhammen meer weg te werken maar liever een broodje met een gekookt ei bij wijZe van spreken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook alleen maar lekkere dingen eten, maar wel bewust wat minder koolhydraten eten want daar eet ik snel te veel van. Dus als ik nu brood eet, eet ik een lekker broodje bijv.
Ik ga ook kijken of ik een lekkere whey kan vinden, want ik wil toch vloeibaar ontbijten.
Dan zit je hier goedquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een plek om veel kilo's te dumpen
Volgens mij bevatte het juist weinig eiwitten en moet je er gallons van drinken voordat het wat uitmaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik google op sperma en kcal en toen kwam ik op een site met vreemde dieeten.
http://mens-en-gezondheid(...)-bizarre-dieten.html
Is er hier niet ergens een vuilcontainer waar ze in mogen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed
Maar wij hoeven je kilo's niet
..quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er hier niet ergens een vuilcontainer waar ze in mogen?
Yoghurt en kwark vind ik 'meh'. Ik ontbijt met 150 gram kwark, 150 gram fruit en 300 ml water, want zo kwark vind ik 'meh'.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En yoghurt, kwark en zo vind je niks? Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik probeer nu ook niet meer hersenloos 6 boterhammen meer weg te werken maar liever een broodje met een gekookt ei bij wijZe van spreken.
Ik schijn trouwens te koud te zijn en daardoor niet goed door te stromen, lig al meer dan een uur aan die machine..
Teveel nog, er zijn er 25 af, en door sporten en toch maar eens beter op mijn eten letten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]In het hoekje
Maar hoeveel wil je kwijt? hoe ga je het doen?
M'n vent ziet me aankomen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Als je wat hebt meegelezen dan weet je dat te weinig eten ook niet goed isquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teveel nog, er zijn er 25 af, en door sporten en toch maar eens beter op mijn eten letten.
En oh, de stress nu helpt wel, ik ga dan echt veel minder eten
Dat te weinig komt wel weer goed. Zie het als een balansweekjequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je wat hebt meegelezen dan weet je dat te weinig eten ook niet goed is
Maar 25kg is een goed begin. Zou zeggen post lijstjes en je krijgt hier vanzelf feedback
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat te weinig komt wel weer goed. Zie het als een balansweekje
Hmmm, lijstjes ben ik heel slecht in eigenlijk
Zoek hier meer tips, door meelezen vooral.
Hoe ben je slecht in lijstjes? Opschrijven wat je gegeten hebt vandaag is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat te weinig komt wel weer goed. Zie het als een balansweekje
Hmmm, lijstjes ben ik heel slecht in eigenlijk
Zoek hier meer tips, door meelezen vooral.
Wat de neukquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Dat dus. Dan realiseer je je pas echt hoeveel je echt eet. Belangrijkste is .. wees eerlijk. Daar heb je het meeste aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hoe ben je slecht in lijstjes? Opschrijven wat je gegeten hebt vandaag is toch niet zo moeilijk?Aan de hand daarvan kun je hier dan tips krijgen.
Eerlijk ben ik naar mezelf, weet prima waar het fout gaatquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hoe ben je slecht in lijstjes? Opschrijven wat je gegeten hebt vandaag is toch niet zo moeilijk?Aan de hand daarvan kun je hier dan tips krijgen.
Lol. Dan heb je ook geen tips nodigquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerlijk ben ik naar mezelf, weet prima waar het fout gaat
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Dan heb je ook geen tips nodig
Dus wat kwam je dan ook al weer doen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerlijk ben ik naar mezelf, weet prima waar het fout gaat
Juist wel voor de variatie. Het standaard brood overdag begint te vervelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik in 'zo'n soort bui' ben was ik wel benieuwd naar de oorsprong van die uitdrukking:quote:
De fockquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat ik in 'zo'n soort bui' ben was ik wel benieuwd naar de oorsprong van die uitdrukking:
"Vermoedelijk heeft het te maken met het gekkengetal elf. De genoemde spuit wordt genoemd in een oud brandweerliedenkrantje. Er zou slechts water zijn voor tien spuiten, de elfde spuit zou modder oppompen."
Het is een stille hint om te gaan schransenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Artoo het volgende:
Mijn MFP doet raar.Als ik een product invoer om te zoeken, dan geeft ie geen resultaten weer. Wat is deze. Hoezo geen resultaten voor aardappel
Aardappel is geen bestaand eten, je weetz.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Artoo het volgende:
Mijn MFP doet raar.Als ik een product invoer om te zoeken, dan geeft ie geen resultaten weer. Wat is deze. Hoezo geen resultaten voor aardappel
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Daarom wilde ik het ook graag met jullie delen.
Lol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Snap ik. Salades, soep, gezonde variant van pannekoekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist wel voor de variatie. Het standaard brood overdag begint te vervelen
Doe hem de groetjes!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:48 schreef CrunchySelf het volgende:
Zal mijn whey ff gaan wakker schudden
Salade en soep als ontbijt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
Snap ik. Salades, soep, gezonde variant van pannekoeken
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik snap dat verdomme nog niet
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je nieuwe whey bij xxl bestellen?
Nee, hij zegt overdag dus ik doel op lunch.quote:
Ahquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, hij zegt overdag dus ik doel op lunch.Maar goed: ik ken mensen die warm eten als ontbijt nemen, dus het is een mogelijkheid!
Ei 's ochtendsquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
AhHeb mij er ook wel eens in verdiept, maar krijg het niet voor elkaar om 's morgens warm te eten.. dat moet zo snel en simpel mogelijk
Lunch + avondeten mag wel wat uitgebreider
Ik kan geen andere plaatjes gebruiken omdat me dat ongetwijfeld een ban oplevert.quote:
Klaar, dan leg je me het niet uitquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan geen andere plaatjes gebruiken omdat me dat ongetwijfeld een ban oplevert.
Nou ja, dat valt niet onder 'warm eten' bij mijquote:
Zelf aanmakenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens opgezocht maar kon het niet vinden
Ja, jonge. *kras is een handeling, www.google.nl is je vriendquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klaar, dan leg je me het niet uit
Fixed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n vent ziet me aankomenafvallen.
Kom alleen maar op reisbureaus uitquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, jonge. *kras is een handeling, www.google.nl is je vriend
quote:
Dan zit je alleen nog met de hoeveelhedenquote:
You will never know.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kom alleen maar op reisbureaus uitLaat maar, ik ben te onnozel voor dit
175 x 2 + 34quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt niet onder 'warm eten' bij mij![]()
Had trouwens laatst een broodje ei x2 gemaakt en dat ingevoerd bij MFP.. holy crap, dat tikt aardig aan
Hoe weet ik de eiwitten dan! Lonaa, sanger, check je foonquote:
Hoe kom ik dan aan 550?quote:
Weet ik veelquote:
Per keer 1 theelepeltje, ca 15 kcal vond ik terug in het Man Juice Dietquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zit je alleen nog met de hoeveelheden
Ik app via web, bijna niet meer via foonquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe weet ik de eiwitten dan! Lonaa, sanger, check je foon
het ging om de eiwittenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Per keer 1 theelepeltje, ca 15 kcal vond ik terug in het Man Juice Diet
Dus tel uit je kcal per avond
Moet je nagaan bij Q haar 5000 kcal schemaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Per keer 1 theelepeltje, ca 15 kcal vond ik terug in het Man Juice Diet
Dus tel uit je kcal per avond
Kan nergens vindenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef CrunchySelf het volgende:
Dat zijn 333 theelepels
MikeyMo heeft het maar druk per dag
Bukkake party, all day every dayquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moet je nagaan bij Q haar 5000 kcal schema
Ik kan de eiwitten ook niet vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Kan nergens vinden![]()
Mijn vrouw zit trouwens met een raar gezicht mee te kijken waarom ik het wil weten
Twee tarwe bolletjes: 274quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
100kcal brood x 2. 75kcal voor ei (gekookt) x2. 1x 2g roomboter 34kcal
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef CrunchySelf het volgende:
Dat zijn 333 theelepels
MikeyMo heeft het maar druk per dag
The horror.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja heb je wel nodig. 1 eetlepel is 15 ml, keer 333 = 5 liter
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:30 schreef sanger het volgende:
Hoeveel is een gallon ook alweer? 3,7 liter ofzo?
Ik moest heel heel heel hard lachenquote:
Dat klopt niet hoor. Want 2 eieren is never 276quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Twee tarwe bolletjes: 274
Twee (M) gebakken eieren: 276
En ben ik de boter nog vergeten ook
Goed voor de lachspieren, en dus verbrandingquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest heel heel heel hard lachen
Een lang gewilde fantasie waar nu eindelijk een goed excuus voor is om te laten uitkomen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest heel heel heel hard lachen
Ik heb ook 75 kcal. Maar er staan veel verschillende eieren in mfpquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
83 volgens mfp.
Ei - Heel, 1 stuk 83
Ja, I knowquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb ook 75 kcal. Maar er staan veel verschillende eieren in mfp
Die van de ah.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, I know
Welk ei klik je aan dan?
Liet me verleiden door het woordje 'voedingscentrum' in de commentsquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor. Want 2 eieren is never 276
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga zo een broodje ei maken..het is nu een stuk verantwoorder
Sporten op nuchtere maagquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo cardio doen op nuchtere maag Ik heb ontzettend honger. Kijken of mijn lichaam een beetje uit verkramp modus wil komen ook
Ik neem ook mooi mijn ontbijt mee naar daar hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sporten op nuchtere maagZou het niet kunnen.
Ja snap ik. Kost beroerd kun je er van worden door niet te etenquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem ook mooi mijn ontbijt mee naar daar hoorEn gewoon lekker rustig aan want alles doet zeer
eten kan ik wel zonder..... Maar koffiequote:Op donderdag 19 februari 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Chocola
Als ik niet binnen 30 min eet nadat ik heb opsta word ik kots beroerd
Koffiequote:Op donderdag 19 februari 2015 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
eten kan ik wel zonder..... Maar koffie
Ik sterf vd hongerquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:43 schreef sanger het volgende:
Inmiddels ook al paar keer gedaan, zo op lege maag sporten. In begin leeg gevoel, honger eigenlijk. Na kwartier ofzo verdween dat wel.
Heb om het te vieren gelijk maar een handjevol ui meegebakkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo cardio doen op nuchtere maagIk heb ontzettend honger. Kijken of mijn lichaam een beetje uit verkramp modus wil komen ook
Waarom eet je dan niet even een banaan voordat je gaat sporten?quote:
Ja, er is niet echt een reden waarom je lichaam binnen een halfuur zou protesteren tegen geen ontbijt toch? Je hebt genoeg reserves om zelfs wel een paar dagen zonder eten te moeten als het echt moetquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Zou dat het zijn?
Niet dat ik ambities heb om te sporten zonder ontbijt
Ei opzetten als je onder de douche gaatquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:45 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil ook een broodje ei eten als ontbijtHeb er alleen nooit tijd voor om te maken want ik blijf natuurlijk altijd weer te lang liggen in bed.
Dus nu zit ik weer aan een bakje yoghurt met muesli![]()
![]()
Heerlijk, mits goede koffie uiteraard.quote:
Dan zou ik kanonskogels krijgenquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ei opzetten als je onder de douche gaatDoe ik altijd en dan is hij precies op tijd gekookt
Het voor- en nadeel van een buitendienstfunctiequote:Op donderdag 19 februari 2015 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Heerlijk, mits goede koffie uiteraard.
Dan ei meenemen onder de douchequote:
Ik neem elke ochtend braaf m'n cappuchino mee van thuis naar werk, heb nog nooit zulke ranzige koffie gehad als hier. En dan is het nog eens een bonenmachine ook!quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het voor- en nadeel van een buitendienstfunctieHeb klanten waarbij de koffie echt goddelijk is.. en klanten waarbij je je afvraagt of dat apparaat niet direct is aangesloten op de riolering
En ik mag mijn klanten niet selecteren op basis van hun koffie, volgens mijn baas
Maar werk nu al een half jaar vanuit huis, dus constant lekkere koffie
Dat gaat bij mij fout denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ei opzetten als je onder de douche gaatDoe ik altijd en dan is hij precies op tijd gekookt
Kan niet. Fasted cardio ivm vetverbrandingquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet even een banaan voordat je gaat sporten?
Heb een heel dure en goede mok. Smaakt heerlijk en blijft goed warmquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Cappuccino in een meeneembeker lijkt mij ook niet echt iets.. Dan wordt het toch gewoon lauwe koffie met melk?
Godver, jij hebt lefquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb om het te vieren gelijk maar een handjevol ui meegebakken#yolo
hij moet toch wel gekookt worden, het laten schrikken moet wel goedkomen though.quote:
Lattequote:Op donderdag 19 februari 2015 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Heerlijk, mits goede koffie uiteraard.
Het is waarschijnlijk gewoon een dipje in je suikerspiegel, als het goed is reguleert je lichaam dat vanzelf weer als je je rustig houdt. Succes iig! Cardio-rennen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan niet. Fasted cardio ivm vetverbranding
Ik ga zaterdag naar mijn ouders en dan kom ik langs de Starbucks. Heerlijk om tijdens een rit van 1,5 uur gewoon even koffie te drinkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb een heel dure en goede mok. Smaakt heerlijk en blijft goed warmStraks als ik weer reistijd heb met de auto vind ik het heerlijk om een bakje koffie te drinken ook!
Nope fietsen vandaag. Zaterdag weer hardlopen. En dan vanaf maandag 3x pw proberen (ma, woe, vrij)quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk gewoon een dipje in je suikerspiegel, als het goed is reguleert je lichaam dat vanzelf weer als je je rustig houdt. Succes iig! Cardio-rennen?
Wel lekker inderdaad. Maar espresso, ristretto of goede sterkte gewone koffiequote:
Dat krijg ik dus niet weg he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Wel lekker inderdaad. Maar espresso, ristretto of goede sterkte gewone koffie
Zwart uiteraard, als er suiker in had gehoord had het wel inclusief zo in de bonen gegroeid.
Wat de neuk? Met slagroom ofzo?quote:
Heerlijk ja! Langere autoritten + koffie =quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar mijn ouders en dan kom ik langs de Starbucks. Heerlijk om tijdens een rit van 1,5 uur gewoon even koffie te drinken
Alleen heb ik dat nog nooit gedaan icm MFP dus misschien wel even slim om te kijken wat de schade is als ik dat doeanders gaat het thee worden
Een halve literquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
390?? hoe groot is dat glas wel niet??
quote:
Zie toevoeging: het is een Caffè Mochaquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
Maar komt dat uit op 390 kcal? Ik vind dit op internet:
Cappuccino bereid met 100 ml volle melk: 64 kcal
Ah ja.. dan tikken de kcals wel aanquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie toevoeging: het is een Caffè Mocha
Post ook niet voor niks mee in dit topicquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ah ja.. dan tikken de kcals wel aan
Of minder prutje maken voor 2 dagen? Knal je het een dag in de koeling?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijstje:
O: 250g kwark met bosbessen, havermout, muesli, lijnzaad. En een gekookt eitje
T: wat chocola (ja heb een 50g pure Tony gekocht), appel
L: kip met rijst en broccoli, sinaasappel
T: papaya, babybel, nog wat chocola, sultana
S: 1.5 uur atletiektraining
D: 4 boterhammen, 2 met kokosbrood en 2 met bietenhummus maar ik weet niet of die bietenhummus nog goed is dus kan ook dat het bij 2 blijft.
Ik heb echt geen zin meer in mijn kipbroccoliprutje eigenlijk.. wel een nadeel van die foodprep, dat je dan 3 dagen hetzelfde moet eten. Was leuk voor een keertje maar toch niet alles voor mij. Maar als ik straks weer in mijn eigen huis zit heb ik weer een vriezer en kan ik gewoon af en toe een lekker restje meenemen als lunch.
Eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin in brood vandaag. Ik weet niet waar ik zin in heb behalve chocolaRare dag..
Je drinkt je koffie dan wel met een zoetje toch? Of zonder?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Post ook niet voor niks mee in dit topic
Ja kwam nu toevallig zo uit omdat ik meer dan 400 g kip hadquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of minder prutje maken voor 2 dagen? Knal je het een dag in de koeling?
Geen zoetje en ook geen suiker. Wel altijd gedaan, maar vorig jaar bewust een maand suikervrij gegeten, dus ook geen suiker in de koffie (en ik dronk véél koffie). Was in het begin even wennen (en kreeg nog barstende hoofdpijn ook van het afkicken), maar sindsdien vind ik suiker in koffie ranzigquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Je drinkt je koffie dan wel met een zoetje toch? Of zonder?
Toch wel tof dat je het hebt geprobeerdquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja kwam nu toevallig zo uit omdat ik meer dan 400 g kip had
Heb het nu ook 2 dagen in de koelkast bewaard maar heel lekker is dat toch niet, wordt toch een beetje klef. Misschien was het ook de verkeerde combi of zo.
Ik heb zin in een beetje warmer weer, dan kan ik weer lekker veel salades maken! Vind ik nu in de winter toch niet helemaal de juiste verzadiging geven..
Herkenbaar hoor haha, ik vond in het begin koffie met een zoetje te ranzig voor worden maar ben er nu wel aan gewend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen zoetje en ook geen suiker. Wel altijd gedaan, maar vorig jaar bewust een maand suikervrij gegeten, dus ook geen suiker in de koffie (en ik dronk véél koffie). Was in het begin even wennen (en kreeg nog barstende hoofdpijn ook van het afkicken), maar sindsdien vind ik suiker in koffie ranzig![]()
Jaaaaaaaaa salade, watermeloen, aardbeien, kersen, nectarines. Godverquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja kwam nu toevallig zo uit omdat ik meer dan 400 g kip had
Heb het nu ook 2 dagen in de koelkast bewaard maar heel lekker is dat toch niet, wordt toch een beetje klef. Misschien was het ook de verkeerde combi of zo.
Ik heb zin in een beetje warmer weer, dan kan ik weer lekker veel salades maken! Vind ik nu in de winter toch niet helemaal de juiste verzadiging geven..
Dat is wel erg jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor haha, ik vond in het begin koffie met een zoetje te ranzig voor worden maar ben er nu wel aan gewend.
De koffie hier op werk is niet eens te drinken mét suiker en mét een scheutje melk. Dat zegt wel genoeg denk ik. En al m'n collega's drinken het gewoon zwart en 5-10 bakken op een dag
Het kan ook aan mij liggen aangezien de rest wel gewoon koffie drinktquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel erg jameestal is de cappuccino nog wel te drinken, maar als zelfs dat ranzig is
Ach, de Senseo is ook volgens veel mensen een goed koffiezetapparaatquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het kan ook aan mij liggen aangezien de rest wel gewoon koffie drinktMaar nee deze prut hoef ik echt niet blegh
Dan neem ik liever gewoon een warme chocolademelkquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:14 schreef Qwea het volgende:
Toffie koffiemet opgeschuimde melk en hazelnootsiroop en blokjes fudge
Oi dat is ook awesome ja. Sowieso chocomelkquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan neem ik liever gewoon een warme chocolademelk
Op zich heb je daar wel een punt jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, er is niet echt een reden waarom je lichaam binnen een halfuur zou protesteren tegen geen ontbijt toch? Je hebt genoeg reserves om zelfs wel een paar dagen zonder eten te moeten als het echt moet
Maar goed, als je geen reden hebt om het te veranderen, moet je dat ook vooral niet doen!
Ja ik voor wedstrijden. Vooral omdat ik dan ook zeker weet dat ik voor de wedstrijd kan poepenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:26 schreef Artoo het volgende:
Ik drink altijd koffie voor het hardlopen.
Starbucksquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar mijn ouders en dan kom ik langs de Starbucks. Heerlijk om tijdens een rit van 1,5 uur gewoon even koffie te drinken
Alleen heb ik dat nog nooit gedaan icm MFP dus misschien wel even slim om te kijken wat de schade is als ik dat doeanders gaat het thee worden
Yep. +1quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik voor wedstrijden. Vooral omdat ik dan ook zeker weet dat ik voor de wedstrijd kan poepen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:17 schreef Maraca het volgende:
nseo is ook volgens veel mensen een goed koffiezetapparaat De mening van anderen ten aanzien van koffie neem ik nooit zo heel e
Als Dolce Gusto eigenaar zeg ik Nespressoquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken omdat ik over mijn bonenapparaat niet tevreden ben. Dolce gusto of Nespresso denk ik.
Dus alleen uit kostenoverweging? Ken beiden nog niet echt goed qua smaak etc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als Dolce Gusto eigenaar zeg ik NespressoMaar dat heeft voornamelijk ermee te maken dat het patent voor de Nespresso cupjes is afgelopen en je daar dus B-merken voor kunt krijgen. Bij Dolce is dat (voorlopig nog) niet het geval.
Ik ken alleen de Dolce Gusto qua smaakquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus alleen uit kostenoverweging? Ken beiden nog niet echt goed qua smaak etc.
Wij hebben een nespresso.. neem alsjeblieft niet degene met geintegreerde melkschuimer. Dat ding is nu al 3x kapot gegaan bij ons. Kijk ook maar een beetje rond op internet, ze gaan om de haverklap kapot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken omdat ik over mijn bonenapparaat niet tevreden ben. Dolce gusto of Nespresso denk ik.
Ik krijg hem voor mijn verjaardag, over een kleine 3 weken. Maar op zich goede tipquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Dolce Gusto qua smaakMaar als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik voor een Nespresso gaan. De kosten zitten hem echt in de cupjes. Ga anders even naar de MediaMarkt. Daar hebben ze machines staan waarbij je de koffie kunt proberen
Mocht je toch voor een Dolce gaan. Wacht dan eventjes tot ze weer een 50 euro retour actie hebben. Dan is de machine bij sommige modellen nagenoeg gratis.
Oh, ik bedoelde niet dat je hem bij de MediaMarkt moest kopen .. alleen proeven, zeggen dat je erover na gaat denken en dan ergens anders kopen. De 50 euro retour actie is van Dolce zelf en het maakt daarbij niet uit waar je hem koopt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:50 schreef sanger het volgende:
Overigens koop ik hem sowieso bij mijn oom (of mijn vrouw dan, maar goed). Die heeft eigen winkel etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |