Ja van body en shitquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo, again. Gebruikt er iemand van jullie Cooking Spray?
Maar dat klopt toch niet. Je moet gewoon 300g rauwe kipfilet invullen, dat vocht wat eruit gaat is kcal loos.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom pak ik bv gisteren 300g rauwe kipfilet. Voer ik 250 in. Er bleef uiteindelijk 230 over. En de roomboter voer ik ook apart in. Dus dan heb je nog steeds 250kcal voor 250g kipfilet. Ex boter. Das 34kcal
Dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar dat klopt toch niet. Je moet gewoon 300g rauwe kipfilet invullen, dat vocht wat eruit gaat is kcal loos.
300 gr rauw is bijv 300 kcal. Als je het bakt gaat er vocht uit, bijv 25%. Dan is er dus 225 gr product over, maar nog steeds 300 kcal. Exclusief boter troep.
Ja hoor. Werkt prima. 1 a 2 spraytjes does the trick. Gebruik tegenwoordig gewoon roomboter maar had die bus gratis gekregen. Je proeft niks van de smaak ook.quote:
Maar denken jullie dat het uiteindelijk echt op dit soort nauwkeurigheden aankomt? Elke kipfilet zal toch een net andere samenstelling hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar dat klopt toch niet. Je moet gewoon 300g rauwe kipfilet invullen, dat vocht wat eruit gaat is kcal loos.
300 gr rauw is bijv 300 kcal. Als je het bakt gaat er vocht uit, bijv 25%. Dan is er dus 225 gr product over, maar nog steeds 300 kcal. Exclusief boter troep.
Maar als ik 300g kip afweeg en na het bakken erop knal heb ik toch geen 300g kip meer. Want het water is eruit dus is die 300g toch nooit 300g geweest? Of ben ik nou achterlijk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit.
Er verdwijnt vocht, maar geen voedingswaardes.
Maar om nou je rauw product lager te gaan invullen omdat je het vochtverlies wil compenseren lijkt me niet correct.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar denken jullie dat het uiteindelijk echt op dit soort nauwkeurigheden aankomt? Elke kipfilet zal toch een net andere samenstelling hebben.
Aha jij redeneert ff anders.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als ik 300g kip afweeg en na het bakken erop knal heb ik toch geen 300g kip meer. Want het water is eruit dus is die 300g toch nooit 300g geweest? Of ben ik nou achterlijk?
Maak je er niet zo druk over. Je vult gewoon 300 gram rauwe kipfilet in. Klaar. Of 230 gram gebakken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als ik 300g kip afweeg en na het bakken erop knal heb ik toch geen 300g kip meer. Want het water is eruit dus is die 300g toch nooit 300g geweest? Of ben ik nou achterlijk?
Ik weet wel wat ik weggeefquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja, die vanille whey ga ik dus niet opdrinken.
Geef maar aan mij, die van mij is nu echt op. En heb nog steeds geen nieuwe besteldquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja, die vanille whey ga ik dus niet opdrinken.
Dat je dat echt lekker vind zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, die van mij is nu echt op. En heb nog steeds geen nieuwe besteld
Je kunt in MFP kiezen voor gebakken of ongebakken kipfilet bv.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
I know, I know.quote:
Ah daar bent u weerquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt in MFP kiezen voor gebakken of ongebakken kipfilet bv.
Ik zou rauw wegen en die aantikken. Dat lijkt mij het nauwkeurigste (en meest praktisch).
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know, I know.
Zit er wel over te denken om een samplepack te bestellen.
Ja, alleen betaald Q daar 4 euro minder voor dan ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Ja dat had idee had ik ook, dat ding wat Q heeft besteld
Huh? Serieus?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, alleen betaald Q daar 4 euro minder voor dan ik
Whut?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zit je in de bulk? Het heeft wat meer shizzle dan crea o.a bcaa's. Vindt trouwens dat er achterlijk veel suiker in zit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:05 schreef sandertjuh het volgende:
Q zou dit wat zijn? Of is dit gewoon te vergelijken met creatine?
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/mega-grow
Ooh! Verzendkosten beneden de 20 euro idd!quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dude wat? for realz?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:36 schreef Qwea het volgende:
Ooh lol. Niet. Geen verzendkosten. Hij is net duurder gemaakt. Lol
Dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Q kun jij je order niet aanpassen naar drie
Gaat niet. Order is al ingepakt en al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ok. Dan neem ik het 7 maart wel mee.
Mijn vorige ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef sanger het volgende:
Zijn erg snel daar heMijn bestelling was een dag later al binnen
Die zwart rode beker? Die heb ik ook als goodie genomenquote:
Mijn vetpercentage nog nietquote:Heeft je vrouw je al gemeten?
Dat is dan 1 roze koekquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo, net alles ingevoerd en met al mijn eten exclusief roze koeken o.i.d. wat ik bij de voedselbank krijg zit ik op 1700 kcal. Mag ik dus nog zo'n 300 kcal aan lekkers wegsnoepen daar
230 kcal vind ik hier.. Ach er kan dan heus ook nog wel een chocomel of een soepje bij, liever wat kcal teveel dan helemaal duizelig terugfietsen zoals de vorige keerquote:
Lol. Dextro werkt nog beterquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
230 kcal vind ik hier.. Ach er kan dan heus ook nog wel een chocomel of een soepje bij, liever wat kcal teveel dan helemaal duizelig terugfietsen zoals de vorige keer
Hoezo rare kcal?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Dextro werkt nog beterIk geef geen bloed. Moet je rare kcal voor eten
Ik maakte een garpjequote:
Die homo's willen mijn bloed nietquote:Dit is plasma trouwens, dus als het goed is heeft het geen effect op je. Alleen de vorige keer was ik nogal duizelig, ik denk even tijdelijk een te lage bloeddruk. Iets met veel suiker en zout eten en het gaat weer prima.
wat is er mis met jouw bloed.. in een gek land geweest? Of te laag HB?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maakte een garpje
[..]
Die homo's willen mijn bloed niet![]()
Duizelig fietsen is niet slim btw
Shitload aan medicatie / pijnstillers. En als je wel heen bent gefietst voor de kat zijn kut heb je iig de beweging gehadquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
wat is er mis met jouw bloed.. in een gek land geweest? Of te laag HB?
Nee klopt, ik overweeg ook om de bus te nemen maar dat is weer zo'n gedoe. Gewoon wat meer eten en drinken zou moeten werken.
Ik ben stiekem wel een beetje bang dat ik daar helemaal heen gefietst ben en mijn HB is te laag of zo, maar vorige keer was hij vet hoog dus ik denk het nietAlle havermout en broccoli is toch ergens goed voor!
Ik wil haar guide ook denk ik. De veranderingen van alle vrouwen die het gebruiken zijn echt prachtig soms. Soms vind ik het wel iets té afgetraind, maar dat is een keuze. En soms zien mensen al supermooie resultaten binnen twee weken, dan vraag ik me af: serieus?! Maar het is echt serieus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Artoo het volgende:
Ik heb de Kayla Itsines bikini body guide weer opgepakt. Dag 1 van week 2 vandaag. Mijn benen branden
Maar alle mensen bij wie het minder goed werkt posten natuurlijk geen progressieshots op instagramquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik wil haar guide ook denk ik. De veranderingen van alle vrouwen die het gebruiken zijn echt prachtig soms. Soms vind ik het wel iets té afgetraind, maar dat is een keuze. En soms zien mensen al supermooie resultaten binnen twee weken, dan vraag ik me af: serieus?! Maar het is echt serieus.Kan je de oefeningen eigenlijk thuis doen of heb je materialen nodig?
Maar het werkt bij heel veel mensen in ieder geval heel goed. Alleen ik denk soms wel eens dat het enigszins onrealistisch is ofzo, maar ik weet het niet. Ja, ze heeft ook voedingsschema's bij die guide volgens mij, maar volgens mij komt het gewoon neer op gezond, gevarieerd en normaal eten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar alle mensen bij wie het minder goed werkt posten natuurlijk geen progressieshots op instagramDus neem het ook maar met een korreltje zout.
Plus bij dat soort programma's maken de oefeningen 5% verschil en wat je in je hoofd stopt qua voeding de andere 95% verschil. Als je hetzelfde blijft eten zul je echt niet 'toned' worden.
En minder, als je je vetpercentage wilt verlagen. Mwah goed misschien ben ik te skeptisch aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb maar ik geloof er niet zo in. Het zijn vooral al dunne meisjes die dat gaan doen, een paar minuten per dag heen en weer hupsen en opdrukken maar dus vooral minder eten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:47 schreef Nammie het volgende:
bij heel veel mensen in ieder geval heel goed. Alleen ik denk soms wel eens dat het enigszins onrealistisch is ofzo, maar ik weet het niet. Ja, ze heeft ook voedingsschema's bij die guide volgens mij, maar volgens mij komt het gewoon neer op gezond, gevarieerd en normaal eten.
Ik ben benieuwd hoeveel minder, ik ben niet van plan om te weinig te gaan eten, maar ik ga het zien! Ja, maar het is toch ook niet geschikt echt voor mensen met (extreem) overgewicht lijkt mij. Je wordt er strakker van (als het goed is) dus ik ga het maar eens proberen. Ik geloof erin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En minder, als je je vetpercentage wilt verlagen. Mwah goed misschien ben ik te skeptisch aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb maar ik geloof er niet zo in. Het zijn vooral al dunne meisjes die dat gaan doen, een paar minuten per dag heen en weer hupsen en opdrukken maar dus vooral minder eten.
Oké, nou ik ben benieuwd. Vergeet niet de 'voor' foto te maken danquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel minder, ik ben niet van plan om te weinig te gaan eten, maar ik ga het zien! Ja, maar het is toch ook niet geschikt echt voor mensen met (extreem) overgewicht lijkt mij. Je wordt er strakker van (als het goed is) dus ik ga het maar eens proberen. Ik geloof erin.![]()
Hahaha ik volg haar daarom ook idd
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:54 schreef Lonaa het volgende:
En ik maakte een progressie foto vandaag en die was ook awesome
Ik volg de guide vooral omdat het een makkelijk programma is dat ik kan implementeren zonder dat ik zelf diep na moet denken over welke oefeningen ik wanneer moet/wil doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik wil haar guide ook denk ik. De veranderingen van alle vrouwen die het gebruiken zijn echt prachtig soms. Soms vind ik het wel iets té afgetraind, maar dat is een keuze. En soms zien mensen al supermooie resultaten binnen twee weken, dan vraag ik me af: serieus?! Maar het is echt serieus.Kan je de oefeningen eigenlijk thuis doen of heb je materialen nodig?
Precies. Wil je snel vet verliezen dan met je crashen op een hoogeiwit dieet. En dat moet je niet willen, voor de lol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En minder, als je je vetpercentage wilt verlagen. Mwah goed misschien ben ik te skeptisch aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb maar ik geloof er niet zo in. Het zijn vooral al dunne meisjes die dat gaan doen, een paar minuten per dag heen en weer hupsen en opdrukken maar dus vooral minder eten.
Q! Als ik whey isolaat in de smaak 'neutraal' meng met melk, smaakt het dan gewoon naar melk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Wil je snel vet verliezen dan met je crashen op een hoogeiwit dieet. En dat moet je niet willen, voor de lol.
Ja!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Q! Als ik whey isolaat in de smaak 'neutraal' meng met melk, smaakt het dan gewoon naar melk?
HO! Eiwitpasta!? Link??? Want ik heb me kapot gezocht en niet gevonden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Bestelling gedaan bij XXL. Sample pack van 15 smaken whey, wat verschillende proteine bars, eiwitpasta en pannenkoekenproefzakje.
Dank.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
Want ik meng het met yoghurt en dat smaakt naar yoghurt. Alleen dikkere structuur. Meng het alsjeblieft niet met water![]()
![]()
![]()
Volgens mij promoot ze juist weinig eiwitten.. Vooral groente en fruit. Verder verveel ik me aan de plasmamachine, vermaak mij!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Wil je snel vet verliezen dan met je crashen op een hoogeiwit dieet. En dat moet je niet willen, voor de lol.
Ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank.
Ik ben benieuwd of ik na mn samples iets tof gevonden heb of toch over ga op Neutraal
Ja, dus schiet het niet op. Dan verlies je juist ook spieren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij promoot ze juist weinig eiwitten.. Vooral groente en fruit. Verder verveel ik me aan de plasmamachine, vermaak mij!
Haha, ja! En dan iedere dag dezelfde proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookIk heb mijn samples genomen omdat ik a) havermout niet wegkrijg, b) melk ook niet en dus een probleem heb als ik daar 2 scoops isolaat neutraal bij moet flikkeren. Dus ik mag lijen dat er iets bijzit wat een beetje te doen is.
Gaan we sample reviewen?
Ik morgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, ja! En dan iedere dag dezelfde proberen.
Ik krijg ze vrijdag binnen, vrijdagavond. Dus ik neem zaterdagochtend denk ik m'n eerste.
https://xxlnutrition.com/(...)elicious-sample-packquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef Artoo het volgende:
Ik zit nu ook te overwegen om zo'n sample pack te bestellen.
Ja, die link had ik al gefeestboekt geloof ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
https://xxlnutrition.com/(...)elicious-sample-pack
Aapquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was te laat. Zeg maar net iets na 6 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |