Ik geniet ook altijd als simpele hardlopers hun ogen kunnen verliezen, omdat de overheid wat gare regeltjes heeft.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:58 schreef Twiitch het volgende:
Wat een gezeur. Schiet het beest gewoon overdag uit een boom. Beschermde diersoort ok, maar het moet wel van twee kanten komen hé
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geniet ook altijd als simpele hardlopers hun ogen kunnen verliezen, omdat de overheid wat gare regeltjes heeft.
Zo dat niet 4,3 kilo moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Frutsel het volgende:
Hoorde net op de radio dat hij een spanwijdte heeft van 1,80 meter en ik meende dat ze zeiden 43 kilo maar dat lijkt me wat veel?Of worden ze echt zo zwaar... ?
zou kunnen... dat had ik me ook al bedacht... maar dat "klinkt" zo anders als 43... en ik hoorde het op de radio. Maar goed ik ga maar van 4.3 uit danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo dat niet 4,3 kilo moeten zijn?
Kijk 'r nou zitten, de deugniet
Bij 43 zie ik eerder een fikse emoe of struistvogel voor me. Misschien vergisten ze zich.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou kunnen... dat had ik me ook al bedacht... maar dat "klinkt" zo anders als 43... en ik hoorde het op de radio. Maar goed ik ga maar van 4.3 uit dan
ik ook. Go uil!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geniet ook altijd als simpele hardlopers hun ogen kunnen verliezen, omdat de overheid wat gare regeltjes heeft.
De kommaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter... dan vraag ik me af wat ik miste qua gewicht...
Drieenveertig ons?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja maar drieenveertig klinkt op de radio toch heel anders als vierkommadrie
Harteloos.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bureaucratische ophef, met benodigde vergunningen en toestemming. Huur gewoon in het geheim een jager in, knal dat beest af en als er vragen over komen, weet niemand wie het beest heeft doodgeschoten. Het is niet alsof het om een complete populatie dieren gaat.
quote:''maar andersom is het ook zo dat mannelijke oehoe's het eerder gemunt hebben op mannen''
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harteloos.
Misschien spreekt dit je aan.
[..]
Ja, had ik pas nog met een groep van 5.000 olifanten. Beetje dreigen en zo, grote bek, dit-dat. Dus ik zo van: wat nou? Heb ik ze allemaal met de hand gewurgd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef hans1985 het volgende:
zo'n beest wel keer op 2 meter afstand tegen gekomen, beest heeft uiteindelijk verloren :p
Mooie beesten maar dit moeilijke gedoe, schot hagel en klaar.
landelijk wonen en dit soort beesten zijn geen "zeldzaamheid" meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, had ik pas nog met een groep van 5.000 olifanten. Beetje dreigen en zo, grote bek, dit-dat. Dus ik zo van: wat nou? Heb ik ze allemaal met de hand gewurgd.
Rambo Hans hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef hans1985 het volgende:
zo'n beest wel keer op 2 meter afstand tegen gekomen, beest heeft uiteindelijk verloren :p
Mooie beesten maar dit moeilijke gedoe, schot hagel en klaar.
Neuh,maar als dat soort dieren hebben geleerd om mensen aan te vallen dan is hek van de dam.quote:
Vind ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, had ik pas nog met een groep van 5.000 olifanten. Beetje dreigen en zo, grote bek, dit-dat. Dus ik zo van: wat nou? Heb ik ze allemaal met de hand gewurgd.
wowquote:
Werkt hij daar of is hij client?quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
Haha, m'n broertje werkt daar![]()
Zal eens vragen of het echt zo erg is.
Lees die quote nog eens goed.quote:
Maar hij vliegt OEhoeOEhOErend hard!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
'Wolf' is wat ik...rOEHOEp rOEHOEp.
Die wolf weet wel wat hij dOEHOE OEHOEtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar hij vliegt OEhoeOEhOErend hard!
En huilde... BOEhoe BOEhoe?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar hij vliegt OEhoeOEhOErend hard!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |