Ik ga toch niet terug kijken voor die onzin ... Ik had wel macht vroegerquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, vorig topic te vinden.
Zou ik ook niet doen voor onzin. En wat bedoel je nou weer met macht?quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga toch niet terug kijken voor die onzin ... Ik had wel macht vroeger
quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen voor onzin. En wat bedoel je nou weer met macht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het gedaan heb, maar het kon en meer
Er zijn mensen die denken dat ze andere kunnen besturen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen voor onzin. En wat bedoel je nou weer met macht?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]Probeer je nu een beetje indruk op mij te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het gedaan heb, maar het kon en meer![]()
Dat is wel een heel aparte gave.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken dat ze andere kunnen besturen.
Ik misbruik 'm niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel een heel aparte gave.
Nee . want dat was vroegerquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Probeer je nu een beetje indruk op mij te maken?
Die is goed, was in mijn puberteit man.quote:
Vet PP Manquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is goed, was in mijn puberteit man.
Doe ik ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgende keer moet je echt keer meegaan naar zo'n Ruigoord feest.
grrrrrrrr stomach grrrrrrquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok dan.
Ik ga even een tosti maken nu.
Tot zo heren.![]()
Komt helemaal goedquote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
Choco, zie je later wel weer ... Kiss
Ik geloof het wel ja. Doeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nog niet is het beste wat je wilt horen
Ik snap werkelijk waar niets van deze zin?quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nog niet is het beste wat je wilt horen
Gewoon steeds de bovenste pakken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb het actieve forum link dingus gevonden![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon steeds de bovenste pakken.
Dit durf ik niet aan...quote:
Hij is hier illegaalquote:
Ik en iets moeten? Ben je serieus?quote:
Dood moet iequote:
Zeg, het is -voor jullie dan- aswoensdag, een tijd van bezinning en vrede breekt aan.quote:
Johnny Cash en Manu Chao, mijn zondagmuziek.quote:
Inderdaad de oorsprong is het vasten nu.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg, het is -voor jullie dan- aswoensdag, een tijd van bezinning en vrede breekt aan.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Johnny Cash en Manu Chao, mijn zondagmuziek.
Ja, vast.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inderdaad de oorsprong is het vasten nu.
Ik wil zon duik Cammosuit hebbenquote:
Lukt nu ff niet, maar zal es luisteren.quote:
Na ons de zondvloed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er is genoeg maar niet voor heel lang meer
Korte termijn denken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op dat is toch droevig
Nee Piet, dat is het niet.quote:
Ok, je snapt het.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee Piet, dat is het niet.
Ik begon zelf over aswoensdag, denk je dat ik de betekenis dan niet ken?
Heb mijn best gedaan maar verder dan dwarsliggen ben ik ook niet gekomen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom hebben een handvol verschrikenlijk volk alles en waarom doet niemand daar wat tegen
Tis hard werken, maar dan kan je ook wat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat moet je nou met 100 miljard dollar als 1 persoon dat is toch raar en hoe verzinnen ze het kan niet anders dat dit deze eeuw nog veranderd
quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat moet je nou met 100 miljard dollar als 1 persoon dat is toch raar en hoe verzinnen ze het kan niet anders dat dit deze eeuw nog veranderd
Je bent ook al binnen en aan het rentenieren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tis hard werken, maar dan kan je ook wat.
Wat dacht je ervan om met zijn alle niet meer mee te doen dan zijn ze snel klaar binnen een maandquote:Op woensdag 18 februari 2015 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tis hard werken, maar dan kan je ook wat.
Wat wilde je doen, zo iemand bestelen?
Dat is lastig, wil toch wel graag met mijn stuk blik rondrijden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om met zijn alle niet meer mee te doen dan zijn ze snel klaar binnen een maand
Nog niet, over een jaar of 5-8.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent ook al binnen en aan het rentenieren?
Wat moet je ermee?quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:27 schreef El_Matador het volgende:
Normaal verdien ik zo'n 12 miljoen per maand. Nu bijna 15.
Als je dat niet weet, leef je niet echt.quote:
Over 6 jaar krijg ik pensioen, denk dat ik het ga opschuiven totdat ik nog AOW erbij krijg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet, over een jaar of 5-8.
Nogmaals als dat echt zo is ik gun het je van harte maar brobeer ook iets positief optebouwen met je geldquote:Op woensdag 18 februari 2015 04:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet, over een jaar of 5-8.
Ik denk eerder omgekeerd, geld maakt niet gelukkig het is alleen handig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, leef je niet echt.
Oh, dat doe ik zeer zeker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nogmaals als dat echt zo is ik gun het je van harte maar brobeer ook iets positief optebouwen met je geld
Dat is niet omgekeerd, want zo denk ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk eerder omgekeerd, geld maakt niet gelukkig het is alleen handig.
Je hebt wel bepaalde kijk op dingen maar wanneer denk je genoeg poen binnen geharkt te hebben?quote:
14 miljoen is iets van 5000 euro.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
14 miljoen is tegenwoordig ook niks meer waar ze die cijfers vandaan halen is ook fantasieland
Geld is slechts een cijfertje digitaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
14 miljoen is tegenwoordig ook niks meer waar ze die cijfers vandaan halen is ook fantasieland
quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
14 miljoen is iets van 5000 euro.
Dat komt goed uit, ben ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is allemaal knetter gestoord laten we het daarop ff houden
Als ik zou willen harken, zat ik wel in Saudi-Arabie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt wel bepaalde kijk op dingen maar wanneer denk je genoeg poen binnen geharkt te hebben?
Je wilt poen verdienen bij die kut arabieren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zou willen harken, zat ik wel in Saudi-Arabie.
Zodra mijn plan in werking treedt, rustig afbouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben 2 keer gevraagd om te solliciteren (wat een eer is, als boerenlul kom je niet binnen daar), maar nee, idd, moreel kan ik dat niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt poen verdienen bij die kut arabieren?
Ok, je hebt dus nog wel enig principe overgehouden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer gevraagd om te solliciteren (wat een eer is, als boerenlul kom je niet binnen daar), maar nee, idd, moreel kan ik dat niet.
Mijn posts op FOK! geven dat niet aan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, je hebt dus nog wel enig principe overgehouden.
Soedan was anders erg interessant.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
No way dat ik ooit in een land ga werken dat me niet bevalt maar die luxe heeft niet iedereen.
Aangeven is iets anders dan ook toepassen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn posts op FOK! geven dat niet aan?
Werk jij veel in het buitenland dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aangeven is iets anders dan ook toepassen.
Ik vind zelf Duitsland wel tof, hoef ik niet te vliegen en die mensen daar bevallen me wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Soedan was anders erg interessant.
Maar idd, liever Peru.
Ja, Duitsland is wel geinig. Beetje saai, dat wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind zelf Duitsland wel tof, hoef ik niet te vliegen en die mensen daar bevallen me wel.
Werken doe ik nog als hobby en veel verder dan paar landen om NL kom ik eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werk jij veel in het buitenland dan?
Goed plan, al zou ik een camping niet doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier in zeeland ligt binnekort een groot stuk land tekoop dat wilt mijn Aikido leraar kopen en "camping van neerzetten
Ik begrijp je.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werken doe ik nog als hobby en veel verder dan paar landen om NL kom ik eerlijk gezegd niet.
Heb daar leuk stukkie grond en kan het prima vinden met de boeren in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Duitsland is wel geinig. Beetje saai, dat wel.
We gaan daar trainingen geven enzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan, al zou ik een camping niet doen.
Zeeuwse meisjes daarentegen...
Greavelingen? (ja, sorry, dat Zeeuws heb ik nooit opgepikt)quote:
IS-strijders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We gaan daar trainingen geven enzo
veerse meer in zeelandquote:Op woensdag 18 februari 2015 04:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Greavelingen? (ja, sorry, dat Zeeuws heb ik nooit opgepikt)
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje kwam uit Brouwershaven, tof Zeeuws boerengezin.
Terecht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die boeren introduceert het ook geen reet wat die Merkel uitvreet.
We gaan echt iets broberen temaken maar gemeentes werken tegen en is duurquote:Op woensdag 18 februari 2015 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan, al zou ik een camping niet doen.
Zeeuwse meisjes daarentegen...
Daarom; anarchisme.quote:
Die ken ik niet, ben alleen wat Europeanen gewend.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:55 schreef El_Matador het volgende:
Ik mis alleen de spice van latino's.
Haha, Colombianen zijn erg rustig en weinig macho voor latino's. Een heel prettig volk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ben alleen wat Europeanen gewend.
Je doet je user name eer aan.quote:
Dan moet ik gaan vliegen en dan schiet ik in de stress.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:58 schreef El_Matador het volgende:
Buiten Europa is nog zoveel, geen zin om wat meer te zien van de wereld?
Ah, joh, niks aan. Gaat vrijwel altijd goed. En de beloning is er naar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan vliegen en dan schiet ik in de stress.
Wanneer er dingen in mijn hoofd zitten dan zijn ze er niet zo snel weer uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 05:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, joh, niks aan. Gaat vrijwel altijd goed. En de beloning is er naar.
Nu vlieg ik niet zoveel meer, eerste jaar dat ik hier zat (en nog belangrijk was) 54 vluchten. Dat was echt te gek.
Beter niet aan LSD beginnen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 05:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer er dingen in mijn hoofd zitten dan zijn ze er niet zo snel weer uit.
Te laat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 05:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter niet aan LSD beginnen dan.
Ah ok, dat moet mij nog vinden.quote:
Mijn eerste luchtreis gaat naar Jamaica.quote:Op woensdag 18 februari 2015 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok, dat moet mij nog vinden.
Wellicht op een Centraal-Amerikaanse Caribische locatie, dit jaar tijdens mijn sabbatical.
truste Heilige Boon.quote:
Haha, ik rol er ook net eentje...quote:Op woensdag 18 februari 2015 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn eerste luchtreis gaat naar Jamaica.
Hehe, die dance hall muziek... in Trinidad, op een pre-carnavalsparty. Mijn collega en ik als enige blanken. Enige! En meebubbelen. In een donker bos. Machtig feest.quote:
Het begin is al kut.quote:Op woensdag 18 februari 2015 05:20 schreef El_Matador het volgende:
Sorry Piet, hier ga ik me het komende uur mee vermaken...
Heb deze ook als mp3, bedenk ik me net.
Mag jij vinden.quote:
Iedereen in paniek.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:45 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Mogguh.
Hoe is het afgelopen met het brandalarm?
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:50 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Jammer dat running with the devil niet doorgezet wordt
Dank, maar Allez Allez wat ik je in het andere topic zag posten, daar deed je me een groter plezier mee.quote:
Deze moet je wat vaker horen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank, maar Allez Allez wat ik je in het andere topic zag posten, daar deed je me een groter plezier mee.
Sorry.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga de muziekketting maar eens repareren, want die heb je gesloopt.
wel zachtjes want mijn kleindochter slaaptquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo, zal ik nog een muziekje draaien?
iedereen op tijd de deur uit en geen enkele grasjas had zich verstoptquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:45 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Mogguh.
Hoe is het afgelopen met het brandalarm?
grasjas.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
wel zachtjes want mijn kleindochter slaapt
[..]
iedereen op tijd de deur uit en geen enkele grasjas had zich verstopt
bij brandcontrole moet je ook kijken of iedereen echt weg is, en soms laat een collega bewust een kind achter om te kijken of alles goed wordt nagekekenquote:
Had jij die oefening? Ik dacht dat Juup dat was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
bij brandcontrole moet je ook kijken of iedereen echt weg is, en soms laat een collega bewust een kind achter om te kijken of alles goed wordt nagekeken
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had jij die oefening? Ik dacht dat Juup dat was.
aanname Moquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had jij die oefening? Ik dacht dat Juup dat was.
hier gooien ze 500 ponders naar benedenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:26 schreef JuupĐ het volgende:
Ik vond het al zo rustig buiten: Geen vliegverkeer Eindhoven Airport door mist
Nee, ik weet het nog vaag, die wilde een nep alarm doen of zoiets, of ben ik nu abuis Juup?quote:
Toch geen shit, mag ik hopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef sacha het volgende:
[..]
hier gooien ze 500 ponders naar beneden
Teruggooienquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik had me verslapen vanmorgen Piet, ik had gewoon wakker moeten blijven, aan de andere kant, ik was niet de enige die te laat was en het was maar 10 minuten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga ff dutje doen en daarna rondje maken over de hei.
Piet die slaapt nu wrs als ik zijn leefritme een beetje juist inschat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had me verslapen vanmorgen Piet, ik had gewoon wakker moeten blijven, aan de andere kant, ik was niet de enige die te laat was en het was maar 10 minuten.
Geeft niet, daarom quote ik, kan ie het later teruglezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet die slaapt nu wrs als ik zijn leefritme een beetje juist inschat.
Neuh, hij wandelt nu op de hei.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet die slaapt nu wrs als ik zijn leefritme een beetje juist inschat.
Mij hebben ze ooit bij een echte bommelding laten zitten .....quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
bij brandcontrole moet je ook kijken of iedereen echt weg is, en soms laat een collega bewust een kind achter om te kijken of alles goed wordt nagekeken
Ze dachten dat jij de kapitein was, denk ik, of het was een manier om van overbodig personeel af te komen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij hebben ze ooit bij een echte bommelding laten zitten .....
We zaten in een cursus lokaal en dat waren vergeten te ontruimen... Tegen lunchtijd kwamen we in de kantine en alles bleek leeg en zagen we buiten afzettingen en politie... Toen zijn we ook maar naar buiten gegaan.... Was gelukkig vals alarm... Maar daarna zijn ze begonnen met het opzetten van de BHV.....quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze dachten dat jij de kapitein was, denk ik, of het was een manier om van overbodig personeel af te komen.
Is mijn schoonmoeder in je achtertuin neergestort?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is mijn schoonmoeder in je achtertuin neergestort?
En hier komen die 500 ponders vandaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef sacha het volgende:
[..]
Waar is hier?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef drakin het volgende:
[..]
En hier komen die 500 ponders vandaan
De vliegbasis waarvandaan ze op het eiland van Sas 500 ponders meenemen om daar te droppen.quote:
Ahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:21 schreef drakin het volgende:
[..]
De vliegbasis waarvandaan ze op het eiland van Sas 500 ponders meenemen om daar te droppen.
best raar zoietsquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
We zaten in een cursus lokaal en dat waren vergeten te ontruimen... Tegen lunchtijd kwamen we in de kantine en alles bleek leeg en zagen we buiten afzettingen en politie... Toen zijn we ook maar naar buiten gegaan.... Was gelukkig vals alarm... Maar daarna zijn ze begonnen met het opzetten van de BHV.....
Ja dat was in 94 of zo .... Ik had n.a.v. dit voorval een brief naar de directeur geschreven, kreeg ik op de kop van mn baas dat ik de brief op companypaper had verstuurd ..... Ik kreeg wel een brief terug met de excuses en dat ze daar iets aan zouden gaan doen... Binnen 3 weken werd de BHV opgestart...quote:
Niet bij dat bedrijf, wel bij dat erna, maar ook alleen daar... Uiteindelijk is mn ehbo verlopen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:
KT toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet open doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat fann dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Snap je nu waarom FANN niet wil dat er pics gemaakt worden op de meet?
Komt zij zo gekleed naar een meeting dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Snap je nu waarom FANN niet wil dat er pics gemaakt worden op de meet?
Nee, die komt in een sexy nurse outfitje ....quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Komt zij zo gekleed naar een meeting dan?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, die komt in een sexy nurse outfitje ....
Kort en pittig kapsel, 40+, kleine tieten en zwarte laarzen. Ik denk het wel.quote:
gelukkig kan ze wel heel lief lachen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kort en pittig kapsel, 40+, kleine tieten en zwarte laarzen. Ik denk het wel.
Of het is 1 van haar 9 zussen. Dat kan ook nog.
Ik zou vragen waarom ze die stomme post-Its op zich geplakt heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hemel, je zou toch meteen de politie bellen als zoiets voor je deur stond?
mijn kleindochter kijkt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Heeft ze al een account? Dan zouden er 3 generaties een FOK!-account hebben. Dat lijkt me redelijk uniek.quote:
Heb even overlegd met haar moeder maar dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft ze al een account? Dan zouden er 3 generaties een FOK!-account hebben. Dat lijkt me redelijk uniek.
De politie bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wat een saaie dochter heb jij zeg. Zeker een OUD-poster?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef just me het volgende:
Heb even overlegd met haar moeder maar dat gaat niet gebeuren
dat is verplicht en hoort bij het lidmaatschapquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bekijk het maar, ik kijk niet.
Ik mag toch hopen dat jij knapper bent dan het volk dat bij KT voor de deur staat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:12 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is verplicht en hoort bij het lidmaatschap
Wijs besluit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
Heb even overlegd met haar moeder maar dat gaat niet gebeuren
En bijgewerktquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:12 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is verplicht en hoort bij het lidmaatschap
ik heb zojuist KT ontslagen als mijn woordvoerder omdat hij mijn foto zomaar op FOK neerpleurtquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij knapper bent dan het volk dat bij KT voor de deur staat.
Groot gelijk.... Ook al heb je een Pimp abo blokkeren lukt niet bij KT .....quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb zojuist KT ontslagen als mijn woordvoerder omdat hij mijn foto zomaar op FOK neerpleurt
Ik wilde juist reclame voor je maken. Ik word ook altijd verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef sacha het volgende:
ik heb zojuist KT ontslagen als mijn woordvoerder omdat hij mijn foto zomaar op FOK neerpleurt
nou......... als je er zo uitziet is het niet stoer maar een beetje domquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het wel stoer gevonden hoor!
tja mijn moeder van 65 ziet er beter uit maar dat betekend niet dat we lelijke mensjes in hun naakie hatenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nou......... als je er zo uitziet is het niet stoer maar een beetje dom
Oh... Nee dat niet, maar ik denk dat zelf je moeder niet zo gaat aanbellen toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:01 schreef isax het volgende:
[..]
tja mijn moeder van 65 ziet er beter uit maar dat betekend niet dat we lelijke mensjes in hun naakie haten
naja mijn moeder is gek maar zo gek ook weer niet neequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... Nee dat niet, maar ik denk dat zelf je moeder niet zo gaat aanbellen toch?
toch?
oh... gelukkigquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig maar.. jad al eerder gezegd ..
Nee dat is Fann niet
Na de 65 worden ze wel weer gekker hoor die oudjes...quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
naja mijn moeder is gek maar zo gek ook weer niet nee
Het schijnt zelfs al bij 40+ te beginnen heb ik gehoord.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Na de 65 worden ze wel weer gekker hoor die oudjes...
als mijn kleindochter later groot is mag ze zelf beslissenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een saaie dochter heb jij zeg. Zeker een OUD-poster?
Zo is dat, die van Sas heeft dan nu al wel eens gepost, maar die is 1e generatie...quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
als mijn kleindochter later groot is mag ze zelf beslissen
Ik wandel niet zelf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, hij wandelt nu op de hei.![]()
Wel hopen dat je dat nog mag meemaken op FoKquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
als mijn kleindochter later groot is mag ze zelf beslissen
Wat doe je?!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
die is zó mooi.... die ga ik eerst helemaal luisteren....
nee ik zal nu een opvolgend plaatje gaan zoekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doe je?!
Je hebt de ketting verbroken!
Kut ben je me te snel af ....quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik zal nu een opvolgend plaatje gaan zoekensorry...
Ik moest eerst nog kijken en dan denken ... Ik vind die van mij mooier... Frankie from the Valley ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en ik moest eerst nog wel denken... slome
Nu keuze uit 2quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doe je?!
Je hebt de ketting verbroken!
Ik ben hem NU aan het luisterenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog kijken en dan denken ... Ik vind die van mij mooier... Frankie from the Valley ...
er is al weer een nieuwe bijgekomen, de meeste luisteren de plaatjes niet eens geloof ikquote:
Toch nog ff een stukje van de jouwe gehoord, maar die nieuwe nog niet ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
er is al weer een nieuwe bijgekomen, de meeste luisteren de plaatjes niet eens geloof ik![]()
ikke welbehalve als het een kloteplaat is nauurlijk
ik ben nog met die van jou bezig ah... nu is ie klaar...quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch nog ff een stukje van de jouwe gehoord, maar die nieuwe nog niet ...
oe... dat lijkt me best een leuk presentje voor MMquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef sacha het volgende:
MM? verzamel je dit soort dingen ook?
[ afbeelding ]
Nee, ik heb zometeen een bijeenkomst (meeting) met mede prettig gestoordenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat eten en denkt dat we het hier wel even vol posten?
Denk dat Johnny Walker niet op zn menu staatquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef sacha het volgende:
MM? verzamel je dit soort dingen ook?
[ afbeelding ]
Wat wil jij weten dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel dan eens iets leuks ofzo....
en ik ga mediteren zennnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:35 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Nee, ik heb zometeen een bijeenkomst (meeting) met mede prettig gestoorden
Zorg je wel dat je niet klemzittend in slaap valt!!?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
en ik ga mediteren zennnnnnnnnnnnnn
o nee, da's te min voor MM dat is ook zoquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Johnny Walker niet op zn menu staat
Ik vind hem leuk en mooi ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
een echte vintage van wade regicor london![]()
puntjegaaf
nee is ook een antwoord, geeft nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Johnny Walker niet op zn menu staat
Helaas Fann..quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee, da's te min voor MM dat is ook zo![]()
misschien ballen van staal?
[ afbeelding ]
Balls of Steel - Whiskey Drink Coolers
http://www.amazon.com/dp/B00AM3PMD0
past wel bij hem
oh... weet ik veelquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas Fann..
Single Malt drink je op temperatuur, dus zonder ijs of gekoelde ballen
Ik kan niet voor hem spreken dus doe ik slechts aannamesquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nee is ook een antwoord, geeft niet
Roy Lichtenstein heb je zeker niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef sacha het volgende:
verzamelt iemand nog iets hier?
ik ben mijn winkel aan het opruimen
Wat heb je in de aanbieding? Opklapkaravan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef sacha het volgende:
verzamelt iemand nog iets hier?
ik ben mijn winkel aan het opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |