ik ben gewoon te gevoelig, ik care te veelquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt omdat je beetje gek bent
Dat schaaft wel weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben gewoon te gevoelig, ik care te veel
ik hoop dat je fijn droomt en morgen misschien iets aardiger tegen mij bent zodat ik minder grijze haren krijgquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al ga ik ook naar bed. Welterusten alle fatsoenlijke mensen en hermann.
dus je kan al 2 uur lang niet slapen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:03 schreef Remqo het volgende:
Kan niet slapen, en heb maar uit verveling die hele fittie met fylax terug gelezen
Nog steeds niet en over een uur gaat de wekker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je kan al 2 uur lang niet slapen?
Betekent dit een terugkomst van ons ochtendpraatjequote:
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft een Braddietje gepulled, puur omdat we een beetje zaten te stoken.
Niks mis mee, maar doe het dan wel goed. Met pics in S&G bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
Wordt dan een duur entreekaartje.. ;D ;pquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:45 schreef Chai het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)ijgen-eigen-festival
?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:59 schreef remi1986 het volgende:
Chai, sprak gisteravond je grote vriend nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |