ik ben gewoon te gevoelig, ik care te veelquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt omdat je beetje gek bent
Dat schaaft wel weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben gewoon te gevoelig, ik care te veel
ik hoop dat je fijn droomt en morgen misschien iets aardiger tegen mij bent zodat ik minder grijze haren krijgquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al ga ik ook naar bed. Welterusten alle fatsoenlijke mensen en hermann.
dus je kan al 2 uur lang niet slapen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:03 schreef Remqo het volgende:
Kan niet slapen, en heb maar uit verveling die hele fittie met fylax terug gelezen
Nog steeds niet en over een uur gaat de wekker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je kan al 2 uur lang niet slapen?
Betekent dit een terugkomst van ons ochtendpraatjequote:
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft een Braddietje gepulled, puur omdat we een beetje zaten te stoken.
Niks mis mee, maar doe het dan wel goed. Met pics in S&G bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
Wordt dan een duur entreekaartje.. ;D ;pquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:45 schreef Chai het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)ijgen-eigen-festival
?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:59 schreef remi1986 het volgende:
Chai, sprak gisteravond je grote vriend nog
Wickedmen in de chat bij haxball. Heb hem ff verteld hoe ik erover dacht dat hij je die smsjes stuurdequote:
dat is wel makkelijk he om iemand te smsenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:04 schreef Matip het volgende:
Heeft wickedmen serieus jouw nummer Chai?
Lol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Wickedmen in de chat bij haxball. Heb hem ff verteld hoe ik erover dacht dat hij je die smsjes stuurde
Ja door een meet/groepsapp. Jij mag mijn nummer ook wel hebben hoor, als je vervelend bent blokkeer ik je gewoon, want ik neem aan dat je me niet gaat bellen en smsen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:04 schreef Matip het volgende:
Heeft wickedmen serieus jouw nummer Chai?
Ik bedoelde het meer zo van; "wow, hoe dan, hoe komt hij aan jouw nummer" :pquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk he om iemand te smsen
Haha, die KLB meet van vorig jaar?quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.
[..]
Ja door een meet/groepsapp. Jij mag mijn nummer ook wel hebben hoor, als je vervelend bent blokkeer ik je gewoon, want ik neem aan dat je me niet gaat bellen en smsen.
Augustus 2013, maar kwam er pas later in, november of zo voor het eerst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha, die KLB meet van vorig jaar?![]()
Dat was mijn bedoeling inderdaad, ik zie 'm wel in de DM dan.
Ik vond de eerste aflevering echt tegenvallen, schijnt daarna wel beter te worden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:24 schreef remi1986 het volgende:
goeie aflevering trouwens van Better Call Saul gisteren
nee ik zat gisteren in amersfeurtquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij gisteren iemand aangereden in Wijchen?
ja daarna wordt wel beter. Gewoon kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering echt tegenvallen, schijnt daarna wel beter te worden?
Eerst House of Cardsquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja daarna wordt wel beter. Gewoon kijken
Was maar een beetje aan het dollen, gelijk helemaal boos. Kkboosquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:48 schreef Chai het volgende:
Als aandachtshoer door hoink, maar dat dat was discriminatie.
de dinsdag is voor mij ook altijd een mooie dag qua series. Vandaag een nieuwe Pretty Little Liars, The Flash en Agent Carterquote:
ja vind je het gek? Jullie moesten haar al de hele dag hebben. Eerst met haar leeftijd en daarna dat dus. En jullie blijven er ook over doorgaan. Zou ik ook gek van wordenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was maar een beetje aan het dollen, gelijk helemaal boos. Kkboos
maar dat is dan ook fucking terecht, kk snitchquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:35 schreef remi1986 het volgende:
zelfde als dat met Fylax...dat duurde ook gvd bijna de hele middag/avond
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:34 schreef remi1986 het volgende:
ja vind je het gek? Jullie moesten haar al de hele dag hebben. Eerst met haar leeftijd en daarna dat dus. En jullie blijven er ook over doorgaan. Zou ik ook gek van worden
Snitches be getting stitches.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:35 schreef remi1986 het volgende:
zelfde als dat met Fylax...dat duurde ook gvd bijna de hele middag/avond
watskeburt met djedje dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |