Lolquote:
De man met de fluit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand een seintje geven wanneer alle broekjes naar beneden moeten?
scouting wegsturen en vervangen voor capabele mensen , met een voorkeur voor Zuid Amerikaquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met 80 miljoen?
Hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met 80 miljoen?
Ik wacht nog altijd op een terugkeer van de McDeluxequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
OOK HUNTELAAR IS DOL OP DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Schalke met 5 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders, ze zijn er klaar voor. Op naar de meer dan terechte 0-0.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Atletico heeft Real kapot gemaakt dus ik sluit het niet uit dat dit geen monsterscore gaat worden.
CBOquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op een terugkeer van de McDeluxe
Dus wij gaan nu samen juichen voor Schalke?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Schalke met 5 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders, ze zijn er klaar voor. Op naar de meer dan terechte 0-0.
Sjikken, Beeken, Onjon.quote:
Dan moeten ze wel opschietenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zal Real wel over een minuut scoren.
Thuisquote:
Sowieso, alles of nichts ole ole.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus wij gaan nu samen juichen voor Schalke?
Die kan er geen houtje touwtje vanquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kijk al uit naar de blunders van Casillas.
Het blijft vrijwillig, maar we moeten als SC even onze stempel drukken in VBL.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat Kapiteintje ons dwingt om hierheen te gaan...
Godverdomme! Ik ook!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn, Lange_Lans en ik kijken nu ook.
Bij deze!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft vrijwillig, maar we moeten als SC even onze stempel drukken in VBL.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn, Lange_Lans en ik kijken nu ook.
Haags_kwartiertje en ik kijken nu ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godverdomme! Ik ook!
SARS!!
Casillas kon er veel van.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Als Schalke scoort wil ik geen mensen zien die meteen Casillas kan er geen houtje touwtje meer van roepen. Dat begint een beetje oud te worden maar bluf we zien wel
Kip sweet chili met snijbonen en wat knapperige broodtoastjes met knoflook, peterselie en olijfoliequote:
En zaterdag gelijk spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje en ik kijken nu ook.
Reactievoetbal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je wel een eens sugarsnaps en waarom niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kip sweet chili met snijbonen en wat knapperige broodtoastjes met knoflook, peterselie en olijfolie
Ik heb een dealtje met Wang.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En zaterdag gelijk spelen. Scheelt mij geld
Ik heb een zak sugersnaps liggen, Lekker spulquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eet je wel een eens sugarsnaps en waarom niet?
Ik ben beter dan Wangquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb een dealtje met Wang.
Ik heb gehoord dat jij gi-gan-tisch op je bek bent gegaan bij een haxbalspelletje tegen Buitendam.quote:
Sugarsnaps wel, waarom niet nog nooit op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eet je wel een eens sugarsnaps en waarom niet?
Wat moet ik me daarbij voorstellen, roze met uitzaaiingen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag gerust het woord 'kankergay' gebruiken in dit geval.
Martin Bosma heeft genoeg goede ideeën.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef Sked het volgende:
Ooit opperde Martin Bosma dat Nederland in roze zou moeten speen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, roze met uitzaaiingen?
Dit was er geen vanquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Martin Bosma heeft genoeg goede ideeën.
Wie Benzemoeder?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
De Bezema grap mogen jullie achterwege laten. Die komt elke topic weer voorbij.
Inderdaad. In plaats van 1 zijn het er 11 geworden. Ze hebben Pepe zo te zien al proberen te bestralen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, roze met uitzaaiingen?
39 hoor ik netquote:
inderdaadquote:
Rood Blauw, beetje barca stijl.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Nober het volgende:
Heb een stream voor Basel v Porto, weten jullie in welke kleur tenue Basel speelt?
Veel gepest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn de meeste krullenbollen in het voetbal vervelende spelers? Hebben jullie hier een diepgaande verklaring voor?
Vandaag spelen ze in het witquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rood Blauw, beetje barca stijl.
Bij Adames blijven eten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Brammess het volgende:
Goedenavond jongens, ik heb net een bakkie chinees op
Ik lasagne.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Brammess het volgende:
Aha, weer 1 die ado adoreertquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Brammess het volgende:
Wit of donkerblauw zijn de opties vanavond.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rood Blauw, beetje barca stijl.
is dat een speciale bevolkingsgroep?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Brammess het volgende:
Ja, was hartstikke gezelligquote:
Altijdquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha, weer 1 die ado adoreert
Dan wit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Wit of donkerblauw zijn de opties vanavond.
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja, was hartstikke gezellig
[..]
Altijd
Dat is irl gewoon ook zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn de meeste krullenbollen in het voetbal vervelende spelers? Hebben jullie hier een diepgaande verklaring voor?
Eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het zonde dat Kroos naar Real Madrid is vertrokken.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebroken witquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koninklijk wit? maagdelijk wit?
Had gewoon in Beieren moeten blijven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
As we speak zijn er kleine relletjes in Rome uitgebroken.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gelezen dat alle terrassen gesloten zijn op het plein der pleinen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Rens was al een tijdje afwezig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
JAAAAAAAAAA, mooi man. Die Feyenoorders krijgen eindelijk tegenstand op hooligangebied.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nooit een terras gezien op het Sint Pietersplein.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat alle terrassen gesloten zijn op het plein der pleinen.
Het lollige is dat ze bij AS Roma gewoon gaan schieten en stekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA, mooi man. Die Feyenoorders krijgen eindelijk tegenstand op hooligangebied.
Zit in Australiequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rens was al een tijdje afwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMF is op de stoel van de paus gaanzitten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:56 schreef sneakydesert het volgende:
Wie heeft er gescoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:56 schreef Nober het volgende:
Is die wel aan te gluren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
GGMM, kan je een reactie geven op de volgende post?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij gi-gan-tisch op je bek bent gegaan bij een haxbalspelletje tegen Buitendam.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Dat is inderdaad lollig, zijn er live beelden van deze executie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lollige is dat ze bij AS Roma gewoon gaan schieten en steken
Nee morgen en vrijdag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef tralalala het volgende:
Zijn de rest van de cl-wedstrijden volgende week?
Nee, het hele toernooi wordt deze week gespeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef tralalala het volgende:
Zijn de rest van de cl-wedstrijden volgende week?
quote:
Okequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het hele toernooi wordt deze week gespeeld.
Goed zo, Stijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, kan je een reactie geven op de volgende post?
[..]
Zondag is de finale.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het hele toernooi wordt deze week gespeeld.
Helaas niet. Vorig jaar hebben ze nog wel zitten schieten e.d. op Napoli supporters tijdens de bekerfinale waar AS Roma niet eens meedeed. Dat was om te huilenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lollig, zijn er live beelden van deze executie?
Absoluut ja. Kan een elftalletje met U20 spelers noemen die niet zouden misstaan bij menig topclub.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland heeft ziek veel talent jezus christus man
Wijnaldum en Guardadoquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Dit Real vraagt om een type Pelle.
Toen ik een potje besloot 1 op 1 de schiteknop niet te gebruiken en het enkel met lopen te proberen verloor ik met 4-5, daar waar ik het potje er voor binnen 1 minuut en 20 seconde met 5-0 won.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, kan je een reactie geven op de volgende post?
[..]
We wachten op je elftalquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut ja. Kan een elftalletje met U20 spelers noemen die niet zouden misstaan bij menig topclub.
Luxe probleemquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut ja. Kan een elftalletje met U20 spelers noemen die niet zouden misstaan bij menig topclub.
Sterf liever in Rome dan op een weiland.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas niet. Vorig jaar hebben ze nog wel zitten schieten e.d. op Napoli supporters tijdens de bekerfinale waar AS Roma niet eens meedeed. Dat was om te huilen
In de SC hadden we al verwacht dat jij je op slinkse wijze onder de pijnlijke waarheid probeerde uit te komen. We hebben je wel doorquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik een potje besloot 1 op 1 de schiteknop niet te gebruiken en het enkel met lopen te proberen verloor ik met 4-5, daar waar ik het potje er voor binnen 1 minuut en 20 seconde met 5-0 won.
Wat apart dat hij daar mee te koop durft te klopen.
Laat je niet misleiden, Stijn. Eerste potje moest ik inkomen, vraag dat maar aan Bas Dost want samen versloegen we Rene. Daarna kwam ie gewoon niet tot schieten toe. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik een potje besloot 1 op 1 de schiteknop niet te gebruiken en het enkel met lopen te proberen verloor ik met 4-5, daar waar ik het potje er voor binnen 1 minuut en 20 seconde met 5-0 won.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH BRRRAAA BRRRAAA POWPOWPOWPOW!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sterf liever in Rome dan in een weiland.
GGMM probeert overduidelijk zijn hachje te reddenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden, Stijn. Eerste potje moest ik inkomen, vraag dat maar aan Bas Dost want samen versloegen we Rene. Daarna kwam ie gewoon niet tot schieten toe. Dat is iets anders.
Wat een dom varken.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sterf liever in Rome dan op een weiland.
Had je lag? Of was je toevallig in Groningen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Europa League heeft doorgaans de wat meer entertainende wedstrijden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
Kijken we weken uit naar de CL, valt het weer zo tegen
Klopt. Moeten we naar terug.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Kaartvragen is zelf kaart krijgen, was dit niet ooit een ding.
nee dat was met meisje plagen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Kaartvragen is zelf kaart krijgen, was dit niet ooit een ding.
Het zijn ook vaak heel vervelende mensen die ik graag kaarten zie krijgen die het doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Moeten we naar terug.
Meisje plagen, blowtje vragen toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee dat was met meisje plagen.
Meestal Real Madrilenen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak heel vervelende mensen die ik graag kaarten zie krijgen die het doen.
Een blowtje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Meisje plagen, blowtje vragen toch?
Lekker Wolfsburg - Sporting kijken morgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Europa League heeft doorgaans de wat meer entertainende wedstrijden.
Leno, Smiedenbach, Sule, Rudiger, Meyer, Goretzka, Ayaan, Draxler, Gaudino, Kurt, Leckie, Werner.quote:
Morgen kies ik voor PSV v Zenit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker Wolfsburg - Sporting kijken morgen.
Je hebt waanbaleden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
bale wordt ook met de dag lelijker foi foi
Ongeduldige piemel. Ik moest mijn dochter naar boven sturen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
Nou Lange Lans, waar blijft je elftal dan topscout?
Ik ook, maar ga wel beetje zappen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen kies ik voor PSV v Zenit.
Pics van je dochter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongeduldige piemel. Ik moest mijn dochter naar boven sturen.
Die is 5. Dat weet je. Pedo.quote:
Niet doen alsof het niet zo is...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.
Net alsof ik zoveel interesse heb in jouw persoonlijke leven.
Boorgeluid is doorgaans interessanter dan het stemgeluid van Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef sneakydesert het volgende:
De buurman begint weer met klussen hoor. Mijn tv staat al zo hard.
Nu doe je zo. Pedo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.
Net alsof ik zoveel interesse heb in jouw persoonlijke leven.
Zo, die zit!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boorgeluid is doorgaans interessanter dan het stemgeluid van Jeroen Grueter.
Ik heb mijn lijst net aangeleverd maar mis je commentaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet doen alsof het niet zo is...
Dat is een feit!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Buitendam het volgende:
Messi gaat Ronaldo weer op alle punten overtreffen.
behalve op uitstralingquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Buitendam het volgende:
Nou..quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
behalve op uitstraling
want die heeft die kaolo dwerg niet
Komt babi pangang bezorgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
wie is die sjing sjang nou weer dan?
Ronaldo is over the hill.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Buitendam het volgende:
De sport heet gelukkig ook niet uitstralingbal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
behalve op uitstraling
want die heeft die kaolo dwerg niet
Nee een Engelsman..quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dit een schot of een voorzet?
Nee, dat is een Madrid adept van formaat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat inZanity jouw mening deelt.
Doe nou niet alsof ik deze info vreemd ben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is een Madrid adept van formaat.
Wat wou je er tegen doen dan conquer boef?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ik deze info vreemd ben.
Ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond hopelijk van bale met m'n meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |