aub, rot opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Lees dit maar eens.
http://eerlijkoverbuikspieren.nl/witte-rijst-vs-bruine-rijst/
Dat beetje vezel in zilvervliesrijst is maar een kleine pro tegen al de contra's, bijv. fytinezuur in de vliesjes.
Voedingsvezel kun je veel beter uit groenten halen.
doen joh, dag niet gelachen dag niet gefoktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Qwea het volgende:
Ik zie een hele post staan maar ik ga die onzin echt niet lezen. Zonde van mijn tijd. Dus bespaar je de moeite
Met dit soort mongolerij blijf ik er in ben ik bangquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
doen joh, dag niet gelachen dag niet gefokt
Waarom reageer je dan, toch? Als je wil trollen doe dat lekker elders.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Qwea het volgende:
Ik zie een hele post staan maar ik ga die onzin echt niet lezen. Zonde van mijn tijd. Dus bespaar je de moeite
open lekker een topic in onz/vivaforum over jouw magische voorstellingen over voeding, qwea weet nog wel ze het over heeft hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan, toch? Als je wil trollen doe dat lekker elders.
Een kilo broccoli?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Lees dit maar eens.
http://eerlijkoverbuikspieren.nl/witte-rijst-vs-bruine-rijst/
Dat beetje vezel in zilvervliesrijst is maar een kleine pro tegen al de contra's, bijv. fytinezuur in de vliesjes.
Voedingsvezel kun je veel beter uit groenten halen.
Hjm.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
open lekker een topic in onz/vivaforum over jouw magische voorstellingen over voeding, qwea weet nog wel ze het over heeft hoor
Broccoli is de meest vezelrijke groente: per portie van 150 gram bevat het 4,5 gram vezels. Bospeen, rodekool en sperziebonen staan op de tweede plaats met 3,8 gram vezels per portie.quote:
Das niet gek hoor. Ik vreet elke aaf bijna een kg groentequote:
Trollenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan, toch? Als je wil trollen doe dat lekker elders.
Komt vooral door de oppermachtige fs180 die hier zit te trollen. Vandaar dat ze de korte opmerking opvat als getroll.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trollenmens, doe eens je hersenen gebruiken en nadenken. Kom op zeg. Voor deze post wilde ik opzich nog wel meegaan in je lager KH eten, maar als je dit soort shit aanhangt ben je echt van de pot gerukt.
Als je alleen maar reacties wilt die je bevallen, open dan op een prive forum een topic ofzon:')
Ik zit 90% vd tijd op mijn mobiel waarbij ik geen heel epistel ga tikkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Komt vooral door de oppermachtige fs180 die hier zit te trollen. Vandaar dat ze de korte opmerking opvat als getroll.
Joe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trollenmens, doe eens je hersenen gebruiken en nadenken. Kom op zeg. Voor deze post wilde ik opzich nog wel meegaan in je lager KH eten, maar als je dit soort shit aanhangt ben je echt van de pot gerukt.
Als je alleen maar reacties wilt die je bevallen, open dan op een prive forum een topic ofzon:')
Heb je een link?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef DClab het volgende:
kijk de docu "cereal killers"
Gaat over de gevolgen van ketogeen dieet, de gevaren van fabrieksvoer en de onderzoeken die zijn gedaan naar de gevolgen van voedsel op de gezondheid (en de invloed van de grote fabrikanten, adviezen van voedingscentra zijn gebaseerd op onderzoeken die door de industrie zijn gesponsord....)
Mag niet dus zie DM voor linkje.quote:
Laat me raden, transvetten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef DClab het volgende:
kijk de docu "cereal killers"
Gaat over de gevolgen van ketogeen dieet, de gevaren van fabrieksvoer en de onderzoeken die zijn gedaan naar de gevolgen van voedsel op de gezondheid (en de invloed van de grote fabrikanten, adviezen van voedingscentra zijn gebaseerd op onderzoeken die door de industrie zijn gesponsord....)
http://www.reddit.com/r/P(...)tary_cereal_killers/ met wat notes van iemand die hem heeft gezien.quote:
Thanks!quote:
Geen idee, heb hem niet gezien nogquote:Op zondag 1 maart 2015 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks!
Maar dit soort docu's doen me ook denken aan die docu over het sapvasten. Is het zoiets?
Minder extreem (de docu over het sapvasten gaat over iemand die echt te zwaar is). De persoon in deze docu is gezond en fit, sport ook enz. Hij volgt 28 dagen een ketogeen dieet, hoog in vet. Tijdens de docu praat hij met verschillende mensen, o.a. een pro-sporter die ooit een boek uitbracht waarin hij verkondigde hoe belangrijk koolhydraten waren. Inmiddels heeft die sporter afstand genomen en is zich gaan verdiepen in de gezondheidsvoordelen van low carb high fat.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks!
Maar dit soort docu's doen me ook denken aan die docu over het sapvasten. Is het zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |