Wat vind je lastig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga dit eens volgen. Ik probeer nu een aantal weken kh-arm te eten en ik vind het vrij lastig. Ik heb type 1 diabetes en werd op aanraden van mijn arts op dit 'dieet' gewezen. Aangezien ik toch nog wel wat koolhydraten moet eten, is het soms lastig alles te balanceren ook met de insuline. De ene dag gaat dus beter dan de andere.
Ik eet nu 's ochtends kwark met wat muesli en lijnzaad, in de middag kh arm brood (wat trouwens echt belachelijk duur is, maar dat terzijde) en 's avonds veel groente en dan vlees/vis/kip en de ene keer wel wat qua kh (rijst, aardappels, pasta oid), en dan niet veel. Maar soms ook helemaal niet, ligt dus ook weer aan de bloedglucosewaardes.
TROLLquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:22 schreef sandertjuh het volgende:
http://www.resetpersonalt(...)-het-lelijke-eendje/
AlsjeblieftFocus je nu niet teveel op zo'n kh arm dieet, als je straks weer 'normaal' gaat eten komen de kilo's er zo weer aan
Focus je nu gewoon op je dagelijkse kcal behoefte en ga daar 300-400 kcal onder zitten
Ik wil altijd zo eten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:22 schreef sandertjuh het volgende:
http://www.resetpersonalt(...)-het-lelijke-eendje/
AlsjeblieftFocus je nu niet teveel op zo'n kh arm dieet, als je straks weer 'normaal' gaat eten komen de kilo's er zo weer aan
Focus je nu gewoon op je dagelijkse kcal behoefte en ga daar 300-400 kcal onder zitten
Een goede balans vinden. Overdag gaat het wel goed qua ontbijt en lunch, maar met het avondeten vind ik veel groenten en vlees soms zo saai worden zegmaar. Ik heb dan het idee dat ik wat 'mis'. Ik eet dan bijvoorbeeld een schepje rijst erbij of een paar gebakken aardappeltjes of een klein gekookt aardappeltje. Ik moet gewoon wat meer variatie hebben, maar ik las hier iets over ei-muffins dus die ga ik eens maken straksquote:
Yep, story of my lifequote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Handig, maar omslachtig en oervervelend.
Ow maar ik eet met het avondeten wel koolhydraten hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een goede balans vinden. Overdag gaat het wel goed qua ontbijt en lunch, maar met het avondeten vind ik veel groenten en vlees soms zo saai worden zegmaar. Ik heb dan het idee dat ik wat 'mis'. Ik eet dan bijvoorbeeld een schepje rijst erbij of een paar gebakken aardappeltjes of een klein gekookt aardappeltje. Ik moet gewoon wat meer variatie hebben, maar ik las hier iets over ei-muffins dus die ga ik eens maken straks.
[..]
Yep, story of my life![]()
Maar dat maakt het dus ook wat lastiger voor mij, omdat ik toch die koolhydraten nodig heb. Niet heel veel maar wel wat. En die combinatie met lowcarb/insuline is dus ook weer belangrijk. Ik moet constant in balans zijn.
Ook geen moer te melden merk ik.quote:
In heb het je voorheen 9000 miljoen x uitgelegd. Moet ik het echt serieus nog eens doen? Al die fucking achterlijke dieten. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook geen moer te melden merk ik.
Ik kom niet onder de 1500 kcal of boven de 1700 kcal. Eet gezond en let op de koolhydraten.
Wat is daar jojo aan?
Dit is geen dieet? Ik probeer mijn levensstijl aan te passen door minder snelle koolhydraten tot mij te nemen. Ik heb geen topic geopend om dezelfde bullshit te horen die hier al eerder is gezegd. Heb het na 1000x verantwoorden inmiddels ook gehad. Wtf is er slecht aan streven naar 125 gram koolhydratenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
In heb het je voorheen 9000 miljoen x uitgelegd. Moet ik het echt serieus nog eens doen? Al die fucking achterlijke dieten. Kom op zeg.
Maar lekker doen waar jij zin in hebt. Over een poosje zie ik vast wel een topic verschijnen dat het niet werkt.
Even voor mijn beeldvorming dan he.. Wat zijn je macro's?
Hoe zwaar ben je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
Eiwit 85 gram
Vet 90 gram
Koolhydraten 125 gram.
93 ofzoquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
93 ofzo
Ben tussen de 1.80 en 1.83
Mijn bmr is de 1973 meen ik
Ik streef naar minimaal 1500 kcal
Dit dieet haalt mijn continu honger hebben weg.
Wat is het nou dan?quote:
Sport je nog?quote:Ik eet zeker niet te weinig, maar wel anders.
3 x per week eet ik sws haver want daarmee ren ik naar de wc.
![]()
Dit lijkt zo op het oog idd geen crashdieet. Besef je wel dat als je gaat hardlopen en je gaat lange afstanden lopen, of langere, je meer KH's nodig hebt.quote:Eet ook gewoon roggebrood, vlees, groenten en 1 stuks fruit per dag. Ik doe niet aan crashdieten. Ik moet om die 4 a 5 uur eten anders word ik ziek.
Ik snap dat jij t anders doet maar mensen doen alsof ik aan crashen doe. Hell no.
Ja ik heb eerst geprobeerd helemaal geen koolhydraten te eten bij het avondeten, maar daar werd ik niet echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow maar ik eet met het avondeten wel koolhydraten hoor
Die ei muffins zijn wel lekker trouwens.
Hahahahahahahaha hier ben ik gestopt met lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:23 schreef Loekie1 het volgende:
Rijst is in elk geval beter dan tarwe. Aan tarwe is in de loop der jaren veel gesleuteld, rijst is hetzelfde gebleven. Witte rijst is beter dan zilvervlies,
Lees dit maar eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha hier ben ik gestopt met lezen
Nee dank je, ik heb serieus betere dingen te doen met mijn tijd dan kul artikelen te lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Lees dit maar eens.
http://eerlijkoverbuikspieren.nl/witte-rijst-vs-bruine-rijst/
'Maar ieder kopje rijst bevat maar 3,5 gram vezels per 45 gram koolhydraten. Wil je dus aan je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vezels komen, dan zul je VIJF kopjes rijst moeten eten voor de HELFT van je ADH vezels! En dan heb ik het nog niet over de 1000 extra calorieën die je aan je dagelijkse inname mag toevoegen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb serieus betere dingen te doen met mijn tijd dan kul artikelen te lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |