quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek zo'n goed idee, dit topic, maar ik denk dat er een slotje op kanquote:
I.d.d. ja, het meeste wordt toch in het andere topic overlegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leek zo'n goed idee, dit topic, maar ik denk dat er een slotje op kan
Ze zijn gewoon te autistisch om meerdere posts buiten de sc te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d. ja, het meeste wordt toch in het andere topic overlegd.
Niet zo snel opgeven Juup. Komt allemaal goed.quote:
Be my guest.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven Juup. Komt allemaal goed.![]()
Gewoon even een poll erbij zetten in de OP ofzo met data. Dan heb je al een eerste stap gezet.
Ik denk niet dat Kingstown daar tijd en energie in wilt steken als hij niet eens van plan is te komen.quote:
Nee, eerst de plek.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
maar data voorstellen lijkt me stap 1.
Nee joh. Waar moeten ze staan als ze de locatie niet weten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
datum moet per PM anders staat heel Fok daar toch...
40+ / [40+ SC #587] Ik heb mijn wagen volgeladen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh. Waar moeten ze staan als ze de locatie niet weten?
Ik laat hem gewoon nog even open hoor. Er zijn zo vaak topics over meets in andere forums dus waarom hier niet. Als je de OP wil aanpassen stuur me maar een DM dan zet ik hem open zodat je kunt wijzigen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d. ja, het meeste wordt toch in het andere topic overlegd.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik laat hem gewoon nog even open hoor.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |