Hier.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:02 schreef Infection het volgende:
Waar zijn de uitslagen voor het waterschap te bekijken?
Dat het hier ook te vinden is weet ik inderdaad. Ik bedoelde meer of er niet een bepaalde pagina is waar deze te vinden zijn, net zoals met de Provinciale Statenverkiezingen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:05 schreef freako het volgende:
[..]
Hier.
Ik pluk de uitslagen van de websites van de afzonderlijke waterschappen, als ze een voorlopige uitslag geven, en (bijna) alles geteld is. Uitslagen per gemeente zijn nog niet bekend, en worden later geplubiceerd (volgende week denk ik).
Helaas niet. Ik had het ook graag gewild, scheelt mij een hoop gezoek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat het hier ook te vinden is weet ik inderdaad. Ik bedoelde meer of er niet een bepaalde pagina is waar deze te vinden zijn, net zoals met de Provinciale Statenverkiezingen.
Ach, bij de stemwijzer kwam ik uit op de CU. Waarschijnlijk vanwege het rentmeesterschap, dat kan ik wel waarderen i.t.t. het eigenaarschap.quote:
Oh, had ik dus toch succes!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:30 schreef freako het volgende:
Vallei en Veluwe (23 zetels)
PvdA 3 (+1)
ChristenUnie 3 (+1)
Water Natuurlijk 3 (-2)
SGP 3 (0)
CDA 3 (-1)
VVD 3 (+1)
AWP Vallei en Veluwe 2 (0)
Lokaal Waterbeheer 2 (nw)
50PLUS 1 (nw)
Veluws Water deed niet meer mee (-2)
Aantal zetels voor de ingezeten-categorie is verhoogd van 22 naar 23
Ik twijfelde uiteindelijk met Water Natuurlijk. Daar alsnog op gestemd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, bij de stemwijzer kwam ik uit op de CU. Waarschijnlijk vanwege het rentmeesterschap, dat kan ik wel waarderen i.t.t. het eigenaarschap.
Dus voor de Staten op de SP gestemd en voor het waterschap op de CU. Zal ik waarschijnlijk nooit meer doen!
Die waterbelangpartijen dat zijn toch die CDA partijen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:33 schreef freako het volgende:
Peel en Maasvallei (16 zetels)
Waterbelang Land van Weert en Leudal 4 (+1)
Waterbelang Venray en Maasduinen 3 (0)
Waterbelang Horst-Helden-Beesel 2 (-1)
Waterbelang Venlo 2 (0)
=========
Waterbelang 11 (0)
Water Natuurlijk 3 (0)
VVD 1 (0)
50PLUS 1 (nw)
De Maaslanders deed niet meer mee (-1)
Ja, dat is een frontorganisatie van het CDA.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Die waterbelangpartijen dat zijn toch die CDA partijen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |