Maakt een modje er even een reeks van?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef Shirley het volgende:
Beste oldschool FOK!kers geregistreerd vóór 2010.... (de rest hoeft niet te reageren..)
Wie van jullie die mij kent van hier is er nog?
Jaren heb ik hier flamend, trollend en gezellig ouwehoerend gespendeerd met leuke en minder leuke mensen en ben benieuwd anno 2014 (11 jaar na registratie) hier nog zit?
Soort reünietje hier....
Faka swa, tuulk gek.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:49 schreef ZixS het volgende:
[..]
Maakt een modje er even een reeks van?
Ik en bezopen? Was het niet waus? Of bedoel je die ene onz meet waar ik gedronken had en geblowt en toen op de wc had gezeten de rest van de avond?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:55 schreef ZixS het volgende:
Jij hebt nog een keer straalbezopen staan hakken op utrecht centraal
Hopelijk niet, eindelijk van die zooi af.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit het nieuwe Oldbies topic (RIP)?
Zou zomaar PUB kunnen zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
Shit hoe heette die kneuzenreeks di altijd kotsend eindigden op een meet
Die rozepaashaas zat er in.
GPD?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
Shit hoe heette die kneuzenreeks di altijd kotsend eindigden op een meet
Die rozepaashaas zat er in.
daar zat purple peeshees toch niet in manquote:
die was het jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
GPD?
[..]
daar zat purple peeshees toch niet in man
Ik kan me ook nog zo'n avond herinneren in de Gieterquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:33 schreef yvonne het volgende:
GPDkotsen en.in slaap vallen
en dan door lorddreamer aan de kapstok gehangen worden. was in dat café van Heetwijf
Hoi fan!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:45 schreef GoLLeM het volgende:
Rotschop. Nog ouwe rotten in de buurt?
quote:
Jonkie!quote:Geregistreerd opzondag 22 maart 2009 @ 20:09
Jij altijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |