Goeie oplossing inderdaad, zal die jongens die wel eens vuil in mijn tuin gooien morgen ook gelijk maar het ziekenhuis in meppen, dan laten ze dat voorlopig wel uit hun hoofd!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Actie/ reactie. Of is dat te hoog gegrepen voor je?
[..]
Jawel, zie de OP. Die twee (nb oudere jongens) laten het voorlopig wel ff uit hun hoofd.
Boehoe, mensen zijn gemeen tegen je. Dat is zo'n typisch iets van mensen die gepest worden/zijn, dat negatieve huilie gedrag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als dag in, dag uit je leven geruïneerd wordt, word je nu eenmaal gek/psychopaat.
Een beetje plagen hoort bij de jeugd, zolang het geen lichamelijke/materiële schade aanricht. Dat jij dit feit zwaarder telt dan een poging tot moord zegt genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan gewoon gebeuren?? Nee, natuurlijk gebeurd dat niet 'gewoon'.....tjongejonge. Daar is het wel het een en ander aan voorafgegaan qua asociaal pestgedrag.
Wel fijn dat je pesters ook niet vind sporen......
Het is dus te hoog gegrepen, geeft verder niets hoor, dan laten we het hierbij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Goeie oplossing inderdaad, zal die jongens die wel eens vuil in mijn tuin gooien morgen ook gelijk maar het ziekenhuis in meppen, dan laten ze dat voorlopig wel uit hun hoofd!
Jezelf beter voelen dan anderen omdat jij in jouw ogen de 'juiste' mening hebtquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is dus te hoog gegrepen, geeft verder niets hoor, dan laten we het hierbij.
Het verschil niet zien tussen structureel pesten en "wel eens vuil" in je tuin hebben...quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jezelf beter voelen dan anderen omdat jij in jouw ogen de 'juiste' mening hebt
Wat de een structureel pesten vind ervaart de ander als plagen/uittesten. Echter houden ze bij de laatste groep meestal wel op dat vaak te doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het verschil niet zien tussen structureel pesten en "wel eens vuil" in je tuin hebben niet begrijpen...![]()
Nu even niet, oorzaak gevolg, jammer dan. Next.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat de een structureel pesten vind ervaart de ander als plagen/uittesten. Echter houden ze bij de laatste groep meestal wel op dat vaak te doen
Nee dat is gewoon de slachtoffers rol die gepeste mensen zo snel aannemen dat het bijna triest wordt. Laat me raden, jij bent zeker vroeger ook gepest?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu even niet, oorzaak gevolg, jammer dan. Next.
Ja, joh, bagatelliseer het pestgedrag maar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Een beetje plagen hoort bij de jeugd, zolang het geen lichamelijke/materiële schade aanricht. Dat jij dit feit zwaarder telt dan een poging tot moord zegt genoeg.
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan mensen die altijd maar doen alsof iedereen maar medelijden met ze moet hebben. Om dan iemand om een, in vele gevallen onschadelijk, pesterijtje bijna dood te steken gaat veel te ver. Mensen die zo snel naar wapens grijpen zijn in mijn ogen gewoon een ongeleid projectiel die niet in de samenleving thuis horenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ja, joh, bagatelliseer het pestgedrag maar.
Je komt me over als iemand die zijn eigen peststraatje aan het schoonpraten is. Schuldgevoel much?
Ja daarom zeg ik inderdaad dat de reactie van de 11 jarige overdreven isquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
MadJack is zelf vroeger vreselijk gepest met zijn ebolahoofd en is nu geweldig aan het projecteren.
Haha, onverbeterlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan mensen die altijd maar doen alsof iedereen maar medelijden met ze moet hebben. Om dan iemand om een, in vele gevallen onschadelijk, pesterijtje bijna dood te steken gaat veel te ver. Mensen die zo snel naar wapens grijpen zijn in mijn ogen gewoon een ongeleid projectiel die niet in de samenleving thuis horen
Neen. Jij wel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon de slachtoffers rol die gepeste mensen zo snel aannemen dat het bijna triest wordt. Laat me raden, jij bent zeker vroeger ook gepest?
Goede repliek dit welquote:
Niet in zozeer dat ik het zelf zo heb ervaren, wel dat er opmerkingen over/tegen me werden gemaakt die sommige andere mensen wel zouden omschrijven als pesten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |