quote:Maar wel zo min mogelijk.
Op donderdag 7 november 2002 01:27 schreef shift het volgende:
Gilette Sensor Excel
voor het gemakt 2003 en 2004 maar even overgeslagen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:09 schreef Ender_W het volgende:
hmm 3 maanden topic-kick leuk...
Maak het eerder 2 jaa en 3 maandenquote:hmm 3 maanden topic-kick leuk
Verrek, goede 's morgens hequote:Op donderdag 6 januari 2005 14:13 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
voor het gemakt 2003 en 2004 maar even overgeslagen?![]()
ik vind die mesjes altijd veel te groot als ik weer is niet alles weg scheer heb ik liever iets met maar 2 mesjes ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:56 schreef TheDon1985 het volgende:
Eerst Gilette mach 3, toen Gilette mach 3 Turbo, nu Wilkinson Quatro.... maar ik zag dat Wilkinson nu weer een nieuwere versie op de markt is gebracht, dus daar stap ik binnenkort op over![]()
maar het mes blijft te groot en breedquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:57 schreef schatje het volgende:
Heren, na de Gilette Mach-3 Turbo komt Gilette dit jaar wederom met een nieuw product op de Nederlandse markt. Wel te weten een op een batterij lopend scheermesje.
[afbeelding]
check site
Dat wel maar dat spul wat erin moet kost ook geld. Vloeistof om hem mee te reinigen. Ik heb hem ook werkt perfect verderquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:29 schreef Tijn het volgende:
M'n Philishave was aan vervanging toe en ik heb even goed rondgekeken en ben uiteindelijk voor een Braun Activator gegaan.
[afbeelding]
Het geniaalste scheerapparaat op aarde, omdat er een reinigings- en oplaadstation bij zit. Na het scheren stop je 'em hierin, je drukt op de knop en de volgende keer dat je scheert, is je apparaat schoongemaakt en scheert 'ie weer als nieuw!
wat doet ie dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:57 schreef schatje het volgende:
Heren, na de Gilette Mach-3 Turbo komt Gilette dit jaar wederom met een nieuw product op de Nederlandse markt. Wel te weten een op een batterij lopend scheermesje.
[afbeelding]
check site
Grappig. Mijn phillishave ging ook kapot, en nu gebruik ik ook een mesje.quote:Op woensdag 6 november 2002 11:41 schreef Kogando het volgende:
Ziet er erg interessant uit op de site, ben benieuwd wanneer hij hier in de winkels komt want dan kunnen we nat NOG gladder scherenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
check site
Ja, het werkt inderdaad echt schitterend. Die navullingen zijn niet echt duur trouwens, 5 euro ofzo en je doet er maanden mee. Althans, ik heb de mijne nu een maand hij is nog lang niet leeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:45 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Dat wel maar dat spul wat erin moet kost ook geld. Vloeistof om hem mee te reinigen. Ik heb hem ook werkt perfect verder![]()
Om de dag moet het eigenlijk... (is het nodig) maar ik doe het meestal om de 3 dagen, en soms wat langer als ik geen belangrijke afspraken of werk hebquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:30 schreef Poerkie het volgende:
Ooit begonnen met een philips scheerapparaat, maar dat irriteerde me heel vaak na het scheren en de stoppels stonden er nog. Toen nat scheren geprobeerd en wil niks anders meer. 100x gladder met de Mach 3.
Extra vraagje: hoe vaak scheren jullie? Ik moet me eigenlijk elke dag scheren, gaat enorm hard. Als ik me 's ochtends scheer (ondanks goed glad scheren) heb ik 's avonds alweer stoppeltjes. Huisgenoot van me kan zich zo een week niet scheren en dan pas beginnen de stoppels te komen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:19 schreef Miguel het volgende:
NietIn 2005 nog niet geschoren... moet me eigenlijk schamen, maar ik denk dat ik er dit jaar maar gewoon niks om ga geven....
Je electrocuteerd eerst je haren voor je ze afscheert. Ach ze kunnen natuurlijk niet met 5 mesjes aan gaan komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
die nieuwe mach3 zend pulsen uit die zorgen dat je haartjes recht op gaan staan hierdoor scheer je de haartjes korter in minder bewegingen dus minder irritaties volgens hun
hangt er vanaf waarmee je scheertquote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
heb deze in oktober in USA gekocht en komt en februari in NL.
Een mach3 met een motortje erin, schijnt gladder te scheren (is ook wel zo denk ik !)
Verder heb ik een spiegeltje opgehangen in de douche, zodat ik me tijdens het douchen kan scheren, bevalt mij (en mijn huid) prima !
sta(l)kkerquote:
turbo vind k persoonlijk veel beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Zit er veel verschil tussen de normale mach3 en de mach3 turbo ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |