quote:die mag je dan welleens gaan gebruiken... ik heb em trouwens ook
Op woensdag 6 november 2002 11:59 schreef Marshall_2002 het volgende:
Gilette Mach3... Niet te overtreffen.... glad als een spiegeltje...

met zo'n klote apparaat kan je nooit de haren bij onder en in je neus goed weghalen dus daar ben je dan wel een tijdje mee bezig.

quote:Dan heb je 3 haren op je gezicht ofzo
Op woensdag 6 november 2002 14:22 schreef Jordy-B het volgende:[..]
waat?
Da's veel te vaak. Sensor Excel deed ik altijd iets van 14 beurten ofzo mee... Mach3 scheert trouwens prettiger dan Sensor Excel...
Mach3 doe'k ongeveer even lang mee.
 4-5 keer is eigenlijk wel het maximum ,dan haal ik mijn hele gezicht open omdat het ding bot is (mach 3)
 4-5 keer is eigenlijk wel het maximum ,dan haal ik mijn hele gezicht open omdat het ding bot is (mach 3)

quote:Hm, ik doe nu al iets van 2 maanden met 1 scheermesje, en ik scheer me eens in de twee dagen.. (en als ik dat niet doe heb ik echt wel een baard). Kan wel merken dat hij nu behoorlijk wat botter is, maar dan ga ik er gewoon wat vaker overheen, die stoppels krijg ik wel weg..
Op woensdag 6 november 2002 18:00 schreef DrMarten het volgende:[..]
Dan heb je 3 haren op je gezicht ofzo

quote:misschien scheer jij wel slordig
Op woensdag 6 november 2002 18:00 schreef DrMarten het volgende:[..]
Dan heb je 3 haren op je gezicht ofzo

Scheert heel fijn, en lekker glad, maar ik heb het probleem dat die mesjes duur zijn, nooit lang scherp blijven, en dat ik geen geld heb
 Scheert heel fijn, en lekker glad, maar ik heb het probleem dat die mesjes duur zijn, nooit lang scherp blijven, en dat ik geen geld heb  Dus ik scheer me soms weken lang met botte mesjes. Dat doet dus onwijs pijn
 Dus ik scheer me soms weken lang met botte mesjes. Dat doet dus onwijs pijn  

Ga met een mesje door tot het echt niet meer kan en scheren pijn gaat doen en ik me open ga halen  

Zo'n mesje gaat toch zeker een maandje mee

quote:Maar wel zo min mogelijk.
Op donderdag 7 november 2002 01:27 schreef shift het volgende:
Gilette Sensor Excel

voor het gemakt 2003 en 2004 maar even overgeslagen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:09 schreef Ender_W het volgende:
hmm 3 maanden topic-kick leuk...

Maak het eerder 2 jaa en 3 maandenquote:hmm 3 maanden topic-kick leuk

Verrek, goede 's morgens hequote:Op donderdag 6 januari 2005 14:13 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
voor het gemakt 2003 en 2004 maar even overgeslagen?![]()

ik vind die mesjes altijd veel te groot als ik weer is niet alles weg scheer heb ik liever iets met maar 2 mesjes ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:56 schreef TheDon1985 het volgende:
Eerst Gilette mach 3, toen Gilette mach 3 Turbo, nu Wilkinson Quatro.... maar ik zag dat Wilkinson nu weer een nieuwere versie op de markt is gebracht, dus daar stap ik binnenkort op over![]()

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |