Don't shoot de boodschapperquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dikke billen zijn mooier, gezonder, sexyer en hebben een beter seksleven.
Zit op werk dus dat kan ik even niet doen nu.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:57 schreef DroogDok het volgende:
Kunnen er niet wat foto's van vrouwen met lekkere billen bij?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die hoek is dan ook niet 45.5 graden
Geen dunne model twijgen willen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:56 schreef RingBewoner het volgende:
Sowieso vind ik vrouwen zonder ronde billen per definitie minder knap. Die hebben een lange rug en dan benen. Daar knap ik op af. Dikke billen zijn mooier, gezonder, sexyer en hebben een beter seksleven.
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen dunne model twijgen willen...![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik krijg 'm er niet van omhoog.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadver de concentratiekamp lookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hangreetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb een dikke reet maar ben wel een beetje lui.
Moet je ook omhoog kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou, ik krijg 'm er niet van omhoog.
Ik sla even over.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Moet je ook omhoog kijken.
[ afbeelding ]
't is jammer dat de chick op die foto geen tieten heeft, anders kon die vent haar rechtopstaand Motorboatenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Moet je ook omhoog kijken.
[ afbeelding ]
Alexis Texas waarschijnlijkquote:Onderzoekers van de universiteit van Texas
Misschien moet je je snel omdraaien grote kans dat ze achter je staan je billen te bewonderenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:18 schreef Unlabeled het volgende:
Nou de mannen staan bij mij echt nie in de rij hoor
Er kunnen wat technische complicaties zijn jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:24 schreef Dientje12 het volgende:
Als je geen 30cm hebt kan je niet veel met een dikke kont..
Bijna 2Dquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
kijk die puntige knieën![]()
Van daar zeker de uitdrukking "van bil gaan".quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dikke billen zijn mooier, gezonder, sexyer en hebben een beter seksleven.
Dat weet ik eigenlijk niet. en Google komt ook niet zo snel met een antwoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van daar zeker de uitdrukking "van bil gaan".
Gadverdamme man.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verklaart dan meteen waarom je een dikke reet hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb een dikke reet maar ben wel een beetje lui.
Als 1988 echt je geboortejaar is zou ik daar maar snel iets aan gaan doen dan. Voor het echt definitief is .quote:
Misschien dat ik dit eens ga proberen: http://www.optimaalsporte(...)ingen-voor-thuis.aspquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 1988 echt je geboortejaar is zou ik daar maar snel iets aan gaan doen dan. Voor het echt definitief is .
Hun billen wel ja, maar het gezicht is dan weer zwaar minder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:18 schreef Brute_Egbert het volgende:
Antilliaanse of Surinaamse billen
Val jij op vrouwen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze moeten natuurlijk niet dik en slap zijn, dik en stevig valt daarentegen wel in de smaak.
Het moment waarop ik besefte dat het weer een onzinonderzoek was.quote:De reden? Ze denken dat vrouwen met een bips à la Jennifer Lopez harder werken dan vrouwen met een kleine derrière.
Patatkot danquote:
Diederik Stapel zit nou in Texas denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Het moment waarop ik besefte dat het weer een onzinonderzoek was.
Vrouwen met grote borsten hebben dikke billen, anders vallen ze voorover.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
Als ze maar in proportie zijn met de rest.
Ik denk eerder Poldermans (die doet de medische kant)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:58 schreef watisernouweer het volgende:
[..]
Diederik Stapel zit nou in Texas denk ik.
Viel me ook op.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Vrouwen met grote borsten hebben dikke billen, anders vallen ze voorover.
Vrouwen met dikke billen hebben ook grote borsten, anders vallen ze achterover.
De natuur is altijd in balans, ik kan de cupmaat van een vrouw raden door naar haar reet te kijken![]()
Gaat ook weleens mis, toen ik tegen me ex zei, volgens je reet heb je cup dubbel D maar ik zie er niets vanToen ze daarna voor de laatste keer de deur uit liep kon ik haar lekkere kont in de verte zien verdwijnen. De borsten niet, die waren te klein om van veraf waar te nemen.
Vrouwen zijn zeer uitgebalanceerd; de borsten houden de billen in evenwicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |