Hun billen wel ja, maar het gezicht is dan weer zwaar minder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:18 schreef Brute_Egbert het volgende:
Antilliaanse of Surinaamse billen
Val jij op vrouwen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze moeten natuurlijk niet dik en slap zijn, dik en stevig valt daarentegen wel in de smaak.
Het moment waarop ik besefte dat het weer een onzinonderzoek was.quote:De reden? Ze denken dat vrouwen met een bips à la Jennifer Lopez harder werken dan vrouwen met een kleine derrière.
Patatkot danquote:
Diederik Stapel zit nou in Texas denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Het moment waarop ik besefte dat het weer een onzinonderzoek was.
Vrouwen met grote borsten hebben dikke billen, anders vallen ze voorover.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
Als ze maar in proportie zijn met de rest.
Ik denk eerder Poldermans (die doet de medische kant)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:58 schreef watisernouweer het volgende:
[..]
Diederik Stapel zit nou in Texas denk ik.
Viel me ook op.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Vrouwen met grote borsten hebben dikke billen, anders vallen ze voorover.
Vrouwen met dikke billen hebben ook grote borsten, anders vallen ze achterover.
De natuur is altijd in balans, ik kan de cupmaat van een vrouw raden door naar haar reet te kijken![]()
Gaat ook weleens mis, toen ik tegen me ex zei, volgens je reet heb je cup dubbel D maar ik zie er niets vanToen ze daarna voor de laatste keer de deur uit liep kon ik haar lekkere kont in de verte zien verdwijnen. De borsten niet, die waren te klein om van veraf waar te nemen.
Vrouwen zijn zeer uitgebalanceerd; de borsten houden de billen in evenwicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |