Ray weg, Klokov mad, en een 'sympathisanten' die ook pikken moesten postenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:53 schreef Questular het volgende:
Wat heb ik gemist in mijn 1 1/2 week afwezigheid?
Hij kijkt nog dagelijks in dit topic en dan gaat ie reacties zetten in mijn foboquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:01 schreef fathank het volgende:
Klokov![]()
Wat een clown. Kon em altijd wel waarderen als user. Maar na dat gemekker over z'n notesEn z'n 180 piemelgifs achter elkaar
"IK WORD HIER NIET SERIEUS GENOMEN IK ZOU EEN PM KRIJGEN ALS IK EEN NOTE ERBIJ HAD@!!!!!!"
*insert 80 posts met piemelgifs
*weg Klokov
hey Weissmanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond vooral de sympathisanten ... bijzonder.
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij kijkt nog dagelijks in dit topic en dan gaat ie reacties zetten in mijn fobo
zag sander vanmorgen nog op Haarlemquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja en no1 anderhalve dag later ofzo
Zal ik hem wat notes geven voor het posten in FoBo tijdens zijn ban?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik hem wat notes geven voor het posten in FoBo tijdens zijn ban?
whahahhahahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.
dat zijn wel de regels, hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
wíl je een shooting spree?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, moetten we het halve FoBo ineens bannen om de meelopers.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe maar niet voordat er onschuldige slachtoffers vallen.
Vertel dan eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: alle vooroordelen over carnaval zijn waar. Een avond vol WTF-momenten. Dat mensen dat meerdere dagen volhouden
.
pls doquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vroeger nam ik een week vrij om bij te komen van carnaval vieren. Dit jaar voor 't eerst niet geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: alle vooroordelen over carnaval zijn waar. Een avond vol WTF-momenten. Dat mensen dat meerdere dagen volhouden
.
Jezus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Vroeger nam ik een week vrij om bij te komen van carnaval vieren. Dit jaar voor 't eerst niet geweest.
Scheelt wel minimaal 400 euro aan drank, drugs en vette hap.
Vrijdagavond beginnen. Zaterdagmiddag weer beginnen tot een uur of 02:00. Zondag 13:00 beginnen tot en uur of 02:00 en maandag om 11:00 aantreden. Dinsdag afsluiten vanaf een uur of 14:00, en woensdag haring happen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
al genomen selfies per minuut hoger lag dan ik mentaal aan kon, en er een paar echt irritant katjelamme kleuters rondliepen. Maar goed, dan is het gewoon doorstromen naar de volgende
Dan zou ik aan een week bijkomen niet genoeg hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrijdagavond beginnen. Zaterdagmiddag weer beginnen tot een uur of 02:00. Zondag 13:00 beginnen tot en uur of 02:00 en maandag om 11:00 aantreden. Dinsdag afsluiten vanaf een uur of 14:00, en woensdag haring happen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen hier. Het is dat ik een te kansloos leven heb om fok op te geven, anders zou ik weggaan. DM/PM mag, ik lees ze.
Lekker man. Iets te jonge dronken tienermeisjes aanranden en kotsend uit de taxi vallen. Dat waren nog eens tijdenquote:
Je af en toe als een debiel gedragen is goed voor je.quote:
kun je beter thuis bljive en FOK!kenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
ja lekker hoor sta je een sma te bekken die net gekotst heeft heerlyk
Lekker joh, beetje kots swappen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
ja lekker hoor sta je een sma te bekken die net gekotst heeft heerlyk
ja kan ik teminste op tijd naar bedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
kun je beter thuis bljive en FOK!ken
Precies vriend. Wel gewoon je gains maken enzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja kan ik teminste op tijd naar bed
heb je je nog lekker uit elkaar laten trekken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwah. Mijn gains puilde gisteren uit m'n sovjetjurkje. Dan liever een nachtje losses maken.
A lady doesn't tell.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je je nog lekker uit elkaar laten trekken?
Ja dusquote:
Neh. Netjes ende braaf gebleven. Ik ben helemaal niet zo hoerig. Of iig geen succesvolle hoer.quote:
Een SAGNTyquote:
Pics.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwah. Mijn gains puilde gisteren uit m'n sovjetjurkje. Dan liever een nachtje losses maken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Henk: belangrijk nieuws:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:59 schreef fathank het volgende:
Na een goeie carnaval ben je sowieso een paar dagen aan de dunne. Prima manier om snel te cutten.
gast je bent 30 jaar ouderquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Eleiko het volgende:
@c_c: ik zou je echt serieus (hard) nemen.
Waar ben je geweest, sis?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus.
Nah, het is wel tof om mensen helemaal los te zien gaan in de gekste outfits. Je wordt er zelf ook een stuk losser van. De sfeer was supergrappig en de muziek episch slecht. Nadeel vond ik het hoge gehalte puberkindjes wat er rondliep, waardoor het aantal genomen selfies per minuut hoger lag dan ik mentaal aan kon, en er een paar echt irritant katjelamme kleuters rondliepen. Maar goed, dan is het gewoon doorstromen naar de volgende kroeg. Volgend jaar wil ik in het weekend, zodat ik niet alleen maar tussen de scholieren en werkelozen sta tho.
En dus??quote:
jij bent toch geen 90's kidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:03 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga helemaal lost op deze 80's playlist op Spotify.
Verbaast me hoeveel nummers ik ken, als een 90's kid.
Geen Mitsubishi meer voor mij. Ben veroordeeld tot VAG, tenzij mn chef de directeur om kan lullen voor een Land Cruiser. Maar die kans acht ik niet groot. Volgende wordt dus waarschijnlijk een Amarok.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Henk: belangrijk nieuws:
http://www.autoweek.nl/ni(...)bishi-l200-in-geneve
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:18 schreef seto het volgende:
[..]
neem aan dat 92 je geboortejaar is
dan ben je geen 90s kid
Land Cruiser > L200 > Amarok.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen Mitsubishi meer voor mij. Ben veroordeeld tot VAG, tenzij mn chef de directeur om kan lullen voor een Land Cruiser. Maar die kans acht ik niet groot. Volgende wordt dus waarschijnlijk een Amarok.
X6 is de lelijkste, foutste BMW aller tijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:12 schreef seto het volgende:
haal gewoon dikke X6 henk
heb gehoord dat je daarmee gewoon het terrein op mag rijden bij festivals
hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat echt ALLEJEZUS veel plezier geeft? Voor de tweede keer in je godverdomde tyfusleven geskimmed worden, waardoor je rekening eerst leeggehaald en dan geblokkeerd wordt. KANKERHARD LACHEN.
Meldt de bank dat? Neenee! Natuurlijk niet! Eerst lukt het afrekenen na een kankerlange dag gewoon niet, waarna je een kwartier lang aan de telefoon kan gaan hangen met het uitgedroogde stuk nageboorte wat haar leven zit te verdoen bij de klantenservice![]()
.
Ik had 2013 polo. Keiharde TDItjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig heb ik een polo
2014 model
kom maar haten
Dank je cor. Het is dat ik waarschijnlijk vast kom te zitten voor het vermoorden van een bankmedewerker (IK GA JE VINDEN CONNIE) en jij tegen de tijd dat ik weer vrij kom waarschijnlijk dood bent, anders zou ik je eraan houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Eleiko het volgende:
@c_c: ik zou je echt serieus (hard) nemen.
wow vetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig heb ik een polo
2014 model
kom maar haten
haha jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wow vet
die heeft bijna niemand
behalve half nederland
maar wel vet
KLB WAARDIGquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat echt ALLEJEZUS veel plezier geeft? Voor de tweede keer in je godverdomde tyfusleven geskimmed worden, waardoor je rekening eerst leeggehaald en dan geblokkeerd wordt. KANKERHARD LACHEN.
Meldt de bank dat? Neenee! Natuurlijk niet! Eerst lukt het afrekenen na een kankerlange dag gewoon niet, waarna je een kwartier lang aan de telefoon kan gaan hangen met het uitgedroogde stuk nageboorte wat haar leven zit te verdoen bij de klantenservice![]()
.
heb je ook TDItje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haha ja
maar krijg hem gratis van mijn baas
dus skiita ?
Laat maar. Ik bied mijn excuses aan voor mijn opmerking.quote:
quote:
Nee, want ik zit al op het randje van ontploffen, en als ik ook nog eens die tyfusmongolen in KLB moet spreken, steek ik een synagoge in de fik ofzo. Denk dat ik maar gewoon ga slapen, om zo een einde te maken aan deze clusterfuck van een dag.quote:
Antisemiet gespot.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Nee, want ik zit al op het randje van ontploffen, en als ik ook nog eens die tyfusmongolen in KLB moet spreken, steek ik een synagoge in de fik ofzo. Denk dat ik maar gewoon ga slapen, om zo een einde te maken aan deze clusterfuck van een dag.
gewoon je moeder bellen en hard klagen, zoals elke dochterquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Nee, want ik zit al op het randje van ontploffen, en als ik ook nog eens die tyfusmongolen in KLB moet spreken, steek ik een synagoge in de fik ofzo. Denk dat ik maar gewoon ga slapen, om zo een einde te maken aan deze clusterfuck van een dag.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had 2013 polo. Keiharde TDItje
kutroemenen ook altijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar Anne Frank was volgens mij best wel oké hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moeten ze maar met hun koosjere fikken van m'n geld afblijven.
Meh. Aansteller. Met d'r boom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, maar Anne Frank was volgens mij best wel oké hoor.
Ja man.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh. Aansteller. Met d'r boom.
Wat zeg je nou over mijn vriendin Anna? Hou je mond ofzo kk fatima, je bent zeker weer verkleed gegaan als pingwin met carnaval, oh wacht zo ben je altijd al verkleed HAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh. Aansteller. Met d'r boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |