Ray weg, Klokov mad, en een 'sympathisanten' die ook pikken moesten postenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:53 schreef Questular het volgende:
Wat heb ik gemist in mijn 1 1/2 week afwezigheid?
Hij kijkt nog dagelijks in dit topic en dan gaat ie reacties zetten in mijn foboquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:01 schreef fathank het volgende:
Klokov![]()
Wat een clown. Kon em altijd wel waarderen als user. Maar na dat gemekker over z'n notesEn z'n 180 piemelgifs achter elkaar
"IK WORD HIER NIET SERIEUS GENOMEN IK ZOU EEN PM KRIJGEN ALS IK EEN NOTE ERBIJ HAD@!!!!!!"
*insert 80 posts met piemelgifs
*weg Klokov
hey Weissmanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond vooral de sympathisanten ... bijzonder.
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij kijkt nog dagelijks in dit topic en dan gaat ie reacties zetten in mijn fobo
zag sander vanmorgen nog op Haarlemquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja en no1 anderhalve dag later ofzo
Zal ik hem wat notes geven voor het posten in FoBo tijdens zijn ban?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik hem wat notes geven voor het posten in FoBo tijdens zijn ban?
whahahhahahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.
dat zijn wel de regels, hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
wíl je een shooting spree?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, moetten we het halve FoBo ineens bannen om de meelopers.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe maar niet voordat er onschuldige slachtoffers vallen.
Vertel dan eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: alle vooroordelen over carnaval zijn waar. Een avond vol WTF-momenten. Dat mensen dat meerdere dagen volhouden
.
pls doquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vroeger nam ik een week vrij om bij te komen van carnaval vieren. Dit jaar voor 't eerst niet geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: alle vooroordelen over carnaval zijn waar. Een avond vol WTF-momenten. Dat mensen dat meerdere dagen volhouden
.
Jezus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Vroeger nam ik een week vrij om bij te komen van carnaval vieren. Dit jaar voor 't eerst niet geweest.
Scheelt wel minimaal 400 euro aan drank, drugs en vette hap.
Vrijdagavond beginnen. Zaterdagmiddag weer beginnen tot een uur of 02:00. Zondag 13:00 beginnen tot en uur of 02:00 en maandag om 11:00 aantreden. Dinsdag afsluiten vanaf een uur of 14:00, en woensdag haring happen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
al genomen selfies per minuut hoger lag dan ik mentaal aan kon, en er een paar echt irritant katjelamme kleuters rondliepen. Maar goed, dan is het gewoon doorstromen naar de volgende
Dan zou ik aan een week bijkomen niet genoeg hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrijdagavond beginnen. Zaterdagmiddag weer beginnen tot een uur of 02:00. Zondag 13:00 beginnen tot en uur of 02:00 en maandag om 11:00 aantreden. Dinsdag afsluiten vanaf een uur of 14:00, en woensdag haring happen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen hier. Het is dat ik een te kansloos leven heb om fok op te geven, anders zou ik weggaan. DM/PM mag, ik lees ze.
Lekker man. Iets te jonge dronken tienermeisjes aanranden en kotsend uit de taxi vallen. Dat waren nog eens tijdenquote:
Je af en toe als een debiel gedragen is goed voor je.quote:
kun je beter thuis bljive en FOK!kenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
ja lekker hoor sta je een sma te bekken die net gekotst heeft heerlyk
Lekker joh, beetje kots swappen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
ja lekker hoor sta je een sma te bekken die net gekotst heeft heerlyk
ja kan ik teminste op tijd naar bedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
kun je beter thuis bljive en FOK!ken
Precies vriend. Wel gewoon je gains maken enzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja kan ik teminste op tijd naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |