Hmm, vind hem niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Komt vrij rommelig en geforceerd over... 'I'm going to break the wheel'. Zou het gaver vinden als ze aparte trailers hadden voor een paar hoofdpersonages. En dan gewoon korte trailers, dus 30-60 secondenquote:
Trailers horen volgens mij ook rommelig te zijn. Of hooguit het begin van een plot te vertellen. Anders zouden het al snel spoilers worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hmm, vind hem niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Komt vrij rommelig en geforceerd over... 'I'm going to break the wheel'. Zou het gaver vinden als ze aparte trailers hadden voor een paar hoofdpersonages. En dan gewoon korte trailers, dus 30-60 seconden
Die had ook met zijn poten van Harry Potter af moeten blijven. En dat alleen maar om een ringetjequote:Op woensdag 11 maart 2015 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aan het kapsel te zien een opstand beginnen tegen darth vader.
Ik scrolde van beneden naar boven, ik dacht eerst dat het nepposters waren en ik Arya met een baard te zien zou krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best geil no?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:05 schreef Gezicht het volgende:
Dat kapsel van Arya ziet echt niet uit man. Zo ziet ze nóg jonger uit.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aan het kapsel te zien een opstand beginnen tegen darth vader.
Wat een verschrikkelijke foto'squote:Op woensdag 11 maart 2015 18:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke foto's![]()
. Emilia Clarke lijkt net een vent.
Eens, komt voornamelijk door die waardeloze belichting btw.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke foto's![]()
. Emilia Clarke lijkt net een vent.
En is het tegenwoordig hip om als vrouw je wenkbrauwen niet meer te epileren?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Eens, komt voornamelijk door die waardeloze belichting btw.
Ik vind haar normaal niet veel maar hier ziet ze er wel goed uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Slayage het volgende:
waarom hebben ze toch geen fap smilie hier op fok!?
[ afbeelding ]
ook voor meerderjarigen is er geen fap smiliequote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:08 schreef Breuls het volgende:
Omdat je een foto van een minderjarig meisje post?
ze speelt die tomboy! its called acting!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat die tomboy?
Ze is haar bh vergeten.
Nein nein op Youtube komt ze ook voorbij in reaction video's daar is het ook een tomboy.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze speelt die tomboy! its called acting!
Ik vind haar zo vies lelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Slayage het volgende:
waarom hebben ze toch geen fap smilie hier op fok!?
[ afbeelding ]
ze is gewoon een stoere chick, thats all!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nein nein op Youtube komt ze ook voorbij in reaction video's daar is het ook een tomboy.
uhuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar zo vies lelijk.
Arya horseface.
Een beetje viezig ook maar dat is normaal bij Britse vrouwen.quote:
tom boy, my ass!quote:
Viezig op wat voor manier?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een beetje viezig ook maar dat is normaal bij Britse vrouwen.
Iets ordinairs iets ranzigs maar toch te doen ken je Geordie Shore? Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viezig op wat voor manier?
Alle vrouwen zijn uiteindelijk wel vies. Zo schijnen ze te poepen
Ah ja daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets ordinairs iets ranzigs maar toch te doen ken je Geordie Shore? Dat bedoel ik.
Wel goed voor haar rol in GoT verderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Maisie is leuk als 12 jarige.
Ze kan er bij mij niet door als een 18 jarige
Oh zeker, ze doet het meer dan goed in de seriequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel goed voor haar rol in GoT verder
Zo'n Bran ziet er al veel te oud uit nu
Met zijn kutverhaallijn dat altijd de slaapmomentjes zijn in de seriequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh zeker, ze doet het meer dan goed in de serie
BranDie acteur is ook zo'n suffe hipster
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn kutverhaallijn dat altijd de slaapmomentjes zijn in de serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.Oh.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ze is van arme sloeber uitgegroeid tot één van de machtigste personen in de free cities, hoezo zonder enige vooruitgang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.
Het zit haar veel te vaak mee op beslissende momenten dat het voorspelbaar word. En nog steeds niet echt iets concreets dat ze de zee overgaatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is van arme sloeber uitgegroeid tot één van de machtigste personen in de free cities, hoezo zonder enige vooruitgang?
Nou voor eyecandy zou ik haar wel missen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een seizoen zonder die waardeloze geblondeerde hoer, wat zou dat mooi zijn
Helaas is de samen met Jon en Tyrion de hoofdpersoon.
[..]je wil haar tetten wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.lekker faxen heel de dag echt genot
Emilia Clarke is mijn celeb crush.quote:
Dat zei ze eerst ook en ging ze na een tijdje alsnog uit de klerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ga je niet meer zien, heeft ze contractueel laten opnemen.
Hoe heb ik dat kunnen missen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zei ze eerst ook en ging ze na een tijdje alsnog uit de kleren
De laatste keer was dat in bad met die voorloper van Michiel Huisman, ben even zijn naam kwijtquote:
God wat wordt dat kind lillik met de tijd zegquote:
wie niet!quote:
quote:Skinning alive, also known as flaying, was one of the most gruesome execution methods ever conceived, especially prevalent during the classical antiquity. It was used mostly on captured soldiers and dangerous criminals. In most used method of flaying, person’s hands were tied above his or her head, while the executioner gradually cut off all the skin using a very knife, starting at the face. Often, attempts were made to keep the skin intact. Another method involved severely burning the victim, and then gradually peeling his or her skin off.
quote:Often known simply as ''the Rat", this was especially cruel and gruesome method of execution, originally used in the medieval China. Described as "the most brutal torture technique ever devised", it employed live rats eating through the victim's flesh. At the beginning, large pottery bowl filled with a couple of rats was placed open side down on the naked prisoner's body. Large amount of red-hot charcoal was then piled on the top of the bowl, gradually heating the air inside. Rats, terrified of the heat, then slowly gnawed their way outside through the victim's flesh. Only a small percentage of victims survived this gruesome procedure. Most of them died due to intense internal bleeding and septic shock from severely infected wounds.
Totaal niet te lezen die tekst.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:35 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die derde chickquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:35 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de latere boeken niet gelezen maar ik denk dat dit seizoen minder voorspoedig zal verlopen. Vorig seizoen merkte je al dat niet iedereen het eens is met de manier waarop zij regeert.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zit haar veel te vaak mee op beslissende momenten dat het voorspelbaar word. En nog steeds niet echt iets concreets dat ze de zee overgaat
lekker belangrijkquote:
Ik dacht bij die snelle flits momenten ook nog wat nieuwe beelden te zien, maar heel zeker ben ik daar niet over.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:24 schreef Slayage het volgende:
alleen dat stukje waarin je dany ziet en die zieke martel is nieuw meen ik
Wie is nou die figuur (vrouw?) op 0:09 naar wie al die mensen hun handen uitsteken?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:21 schreef Aristoteless het volgende:
Nieuwe korte trailer
Meeste beelden komen uit de eerste twee trailers
ziet er uit als mereen en aangezien we geen ander vrouwelijke personage kennen dan dany en missandei in die stad, moet het een nieuwe personage zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 13:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wie is nou die figuur (vrouw?) op 0:09 naar wie al die mensen hun handen uitsteken?
Hm, interessant, aangezien ik (boeklezer) totaal niet kan bedenken wie dat dan zou kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ziet er uit als mereen en aangezien we geen ander vrouwelijke personage kennen dan dany en missandei in die stad, moet het een nieuwe personage zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beelden waren nieuw voor me.
Klopt! ik mis Ned en Robbert.....quote:Op maandag 16 maart 2015 00:57 schreef VeX- het volgende:
Damn wat was het eerste seizoen van GoT toch heerlijk. Zie het net voorbijkomen op rtl5.
quote:George R.R. Martin ziet meer seizoenen 'Game of Thrones' wel zitten
16-03-2015 14:52 | BronJim Pedd
Binnenkort keert HBO-serie Game of Thrones terug voor zijn vijfde seizoen. Als dat is afgelopen, hebben we als het aan showrunners D.B. Weiss en David Benioff ligt, nog zo’n twee jaar te gaan met de serie. Zij willen op een hoogtepunt stoppen, maar als het aan de zender is, gaat men nog wel even door. Dat bleek eergisteren nog uit een statement van Michael Lombardo.
Vandaag voegt ook George R.R. Martin, de schrijver van de reeks A Song of Ice and Fire-boeken, waar de show op gebaseerd is, zich bij die discussie. Hij wijst er in een blogpost allereerst op, dat HBO tot nu toe zes seizoenen besteld heeft van de serie. Alle gesprekken die gevoerd worden over meer dan die zes seizoenen, zijn slechts speculatie.
Daar staat echter tegenover dat Benioff en Weiss vrij stellig zijn over het laten eindigen van de serie in het zevende seizoen. Maar Martin vertelt in zijn blogpost, dat HBO hem sinds het eerste seizoen in première ging, verteld heeft dat volgens hen de serie tien jaar voort zou moeten duren. Martin geeft verder aan dat niemand echt zeker kan weten wanneer de serie gaat eindigen.
”Terwijl we vooruit gaan, verwacht ik een stem te hebben in deze beslissingen,” schrijft hij. ”Maar die van mij is slechts één stem tussen velen, en er zijn veel verschillende factoren die mee kunnen spelen. Ik kan wel zeggen, ontzettend veel geluk te hebben met partners als HBO, en David Benioff en Dan Weiss. Zeven seizoenen, tien seizoenen, met een of twee films… uiteindelijk gaat het er vooral om dat we een geweldig verhaal vertellen, met een geweldig einde…”
Olenna tyrell?quote:
haha nee!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:57 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Olenna tyrell?
zie er niets bijzonder aan. Ik hoop dat dit geen hint van jou is over wat er met haar gaat gebeuren.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wie is nou die figuur (vrouw?) op 0:09 naar wie al die mensen hun handen uitsteken?
Is het misschien...quote:Op maandag 16 maart 2015 13:47 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hm, interessant, aangezien ik (boeklezer) totaal niet kan bedenken wie dat dan zou kunnen zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dit kon zomaar een Ferry Corsten plaat uit 2001 zijnquote:
Oldskool trance van 2001 is dan ook vele malen beter dan die pannenkoekenhouse van nu die ze "EDM" noemen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit kon zomaar een Ferry Corsten plaat uit 2001 zijn
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Is het misschien...Ja, in die richting zat ik ook te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dan klopt de kleding van de omstanders niet, dus ik denk dat jij gelijk krijgt![]()
Blijft enorm zonde dat hij vervangen is door Michiel Huisman, wat een enorme achteruitgangquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer was dat in bad met die voorloper van Michiel Huisman, ben even zijn naam kwijt
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Is het misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qftquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oldskool trance van 2001 is dan ook vele malen beter dan die pannenkoekenhouse van nu die ze "EDM" noemen.
Die ander Daario was een stuk cooler inderdaad en veel meer een badboy.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft enorm zonde dat hij vervangen is door Michiel Huisman, wat een enorme achteruitgang
Dat word het pas als DWDD er een item aan besteedt en Matthijs gaat piepen over zijn favoriete personages terwijl hij alleen wat namen heeft gehoord van de redactie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef MAHL het volgende:
Was trouwens ook op RTL Boulevard zonet... Begint het nu te mainstream te worden?
''begint''quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef MAHL het volgende:
Was trouwens ook op RTL Boulevard zonet... Begint het nu te mainstream te worden?
Is Carice daar niet al langsgeweest? Gezien ze ook zoonlief Kees als toyboy heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ander Daario was een stuk cooler inderdaad en veel meer een badboy.
[..]
Dat word het pas als DWDD er een item aan besteedt en Matthijs gaat piepen over zijn favoriete personages terwijl hij alleen wat namen heeft gehoord van de redactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is Carice daar niet al langsgeweest? Gezien ze ook zoonlief Kees als toyboy heeft.Ze komt er wel eens langs maar volgens mij nooit om over GoT te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien binnenkort als het nieuwe seizoen begint.Oh.
Hmm, en dat een of ander matig bandje dan de theme song gaat spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze komt er wel eens langs maar volgens mij nooit om over GoT te praten.
Misschien binnenkort als het nieuwe seizoen begint.
Of schijtlollige filmpjes van Jimmy Fallon over GoT laten zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, en dat een of ander matig bandje dan de theme song gaat spelen.
Neppe Amerikaanse zooi...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of schijtlollige filmpjes van Jimmy Fallon over GoT laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |