Trouwen?quote:Op zondag 1 maart 2015 14:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk het ook met m'n 1.80m
[..]
on topic graag, flirten met mede users over dm/pm ajbquote:
Sorry, ik was vergeten erbij te vermelden dat ik een draak heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
on topic graag, flirten met mede users over dm/pm ajb
Haha dit is al de tweede keerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
on topic graag, flirten met mede users over dm/pm ajb
geen probleem! wel over dm/pm graag!quote:
binnenkort wel een Poes!quote:
was me ff ontschoten dat onze pms/dmsquote:
ONTOPIC SLAYAGE!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
was me ff ontschoten dat onze pms/dms![]()
waren
sloerie margeryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzondere formulering, ik ben benieuwd of dat voor ons ook visueel genieten wordt
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef Karstman het volgende:
ja lekker, een jongen van 12 met een vrouw van 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzondere formulering, ik ben benieuwd of dat voor ons ook visueel genieten wordt
in het boek is ie trouwens 8 en zij moet 16 voorstellen, maar hopelijk gaan ze niet zo ver in de serie dat ze dit sexueel gaan maken
Hmm dat mag niet inderdaad... dus dat zal wel niet. Dan ben ik toch benieuwd hoe ze de zin bedoelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:38 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ja lekker, een jongen van 12 met een vrouw van 30
Enjoy, als in een huisdier dat ze trucjes leert en kan laten doen wat ze wil misschien.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hmm dat mag niet inderdaad... dus dat zal wel niet. Dan ben ik toch benieuwd hoe ze de zin bedoelen.
Daar was ze natuurlijk tegen het einde van het vorig seizoen al mee bezig. En met Tywin uit de weg...quote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Enjoy, als in een huisdier dat ze trucjes leert en kan laten doen wat ze wil misschien.
Klopt, maar nu gaat z'n moeder ook geen factor meer zijn waar ze rekening mee moet houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
Daar was ze natuurlijk tegen het einde van het vorig seizoen al mee bezig. En met Tywin uit de weg...
leeftijden van alle personages in de boeken zijn vreemd. Rob Stark was 16 en John Snow is 14......quote:Op maandag 9 maart 2015 11:38 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ja lekker, een jongen van 12 met een vrouw van 30
in het boek is ie trouwens 8 en zij moet 16 voorstellen, maar hopelijk gaan ze niet zo ver in de serie dat ze dit sexueel gaan maken
Ik ben begonnen de series te kijken en later pas de boeken te lezen. Toen ik die leeftijden zag, dacht ik in eerste instantie aan een typefoutje.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Aangepast voor de preutse 'Muricans.
Jon, Robb en Dany hebben bijvoorbeeld seks gehad, terwijl ze dus 14/15/14 in het boek zijn.
Ik denk dat de verf op is. Budget is naar de draken gegaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 05:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het valt me op hoe Jamie donkerder haar krijgt na het eerste seizoen. Alsof ze vergaten dat hij blond dient te zijn.
Tyrion heeft ook af en toe donkerder haar. In de trailer lijkt het wel weer lichter.
En Dany haar wenkbrauwen zijn in het eerste seizoen ook lichter, en nu enorm donker.
Petyr is toch warden of the North? Hij zal Winterfell wel opnieuw willen opbouwen om vanuit daar te regeren denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Shotty het volgende:
Sansa terug naar Winterfell...?
(je ziet in ieder geval in de trailer Arryn troepen met Petyr Bealish aan het hoofd winterfell binnenrijden...)
Nope, Petyr is Warden of the Riverlands (oude tully gebied)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Petyr is toch warden of the North? Hij zal Winterfell wel opnieuw willen opbouwen om vanuit daar te regeren denk ik dan.
Ik dacht dat Bolton Warden of the North was?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Petyr is toch warden of the North? Hij zal Winterfell wel opnieuw willen opbouwen om vanuit daar te regeren denk ik dan.
Smaug heeft er zin in zo te zien.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:44 schreef Shotty het volgende:
[..]
Nope, Petyr is Warden of the Riverlands (oude tully gebied)
Roos Bolton is Warden of the North.
Ohja kut. Ik heb nota bene de afgelopen paar weken alle 4 seizoenen opnieuw gekeken en nog steeds weet ik het niet goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:44 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bolton Warden of the North was?
Nee, volgens mij blijft hij Warden. Tenzij hij Sansa met jong schopt, dan wordt hun kind Lord/Lady.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:50 schreef Gezicht het volgende:
Robin zal het iig niet lang uithouden buiten the Eyrie, wie wordt zijn opvolger als Lord of the Riverlands dan? Petyr?
Robin is Warden of the East. weer een andere titel dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:50 schreef Gezicht het volgende:
Robin zal het iig niet lang uithouden buiten the Eyrie, wie wordt zijn opvolger als Lord of the Riverlands dan? Petyr?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je moet dus een HBO-abo hebben? Als je tv-provider het niet aanbiedt vis je alsnog achter het net. Toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:32 schreef glannie het volgende:
Game of Thrones komt wereldwijd tegelijk op tv. Lekker 's nachts voor de buis met je HBO abonnement. Of gelijk met NL subs terugkijken wanneer je wakker wordt
Game of Thrones' fifth season will air simultaneously worldwide each week
http://www.hbogo.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je moet dus een HBO-abo hebben? Als je tv-provider het niet aanbiedt vis je alsnog achter het net. Toch?
Of kan ik straks een HBO-abo nemen voor op pc bijvoorbeeld?
Antwoord is dus nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |