Ik denk dat de verf op is. Budget is naar de draken gegaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 05:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het valt me op hoe Jamie donkerder haar krijgt na het eerste seizoen. Alsof ze vergaten dat hij blond dient te zijn.
Tyrion heeft ook af en toe donkerder haar. In de trailer lijkt het wel weer lichter.
En Dany haar wenkbrauwen zijn in het eerste seizoen ook lichter, en nu enorm donker.
Petyr is toch warden of the North? Hij zal Winterfell wel opnieuw willen opbouwen om vanuit daar te regeren denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Shotty het volgende:
Sansa terug naar Winterfell...?
(je ziet in ieder geval in de trailer Arryn troepen met Petyr Bealish aan het hoofd winterfell binnenrijden...)
Nope, Petyr is Warden of the Riverlands (oude tully gebied)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Petyr is toch warden of the North? Hij zal Winterfell wel opnieuw willen opbouwen om vanuit daar te regeren denk ik dan.
Ik dacht dat Bolton Warden of the North was?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Petyr is toch warden of the North? Hij zal Winterfell wel opnieuw willen opbouwen om vanuit daar te regeren denk ik dan.
Smaug heeft er zin in zo te zien.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:44 schreef Shotty het volgende:
[..]
Nope, Petyr is Warden of the Riverlands (oude tully gebied)
Roos Bolton is Warden of the North.
Ohja kut. Ik heb nota bene de afgelopen paar weken alle 4 seizoenen opnieuw gekeken en nog steeds weet ik het niet goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:44 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bolton Warden of the North was?
Nee, volgens mij blijft hij Warden. Tenzij hij Sansa met jong schopt, dan wordt hun kind Lord/Lady.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:50 schreef Gezicht het volgende:
Robin zal het iig niet lang uithouden buiten the Eyrie, wie wordt zijn opvolger als Lord of the Riverlands dan? Petyr?
Robin is Warden of the East. weer een andere titel dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:50 schreef Gezicht het volgende:
Robin zal het iig niet lang uithouden buiten the Eyrie, wie wordt zijn opvolger als Lord of the Riverlands dan? Petyr?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je moet dus een HBO-abo hebben? Als je tv-provider het niet aanbiedt vis je alsnog achter het net. Toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:32 schreef glannie het volgende:
Game of Thrones komt wereldwijd tegelijk op tv. Lekker 's nachts voor de buis met je HBO abonnement. Of gelijk met NL subs terugkijken wanneer je wakker wordt
Game of Thrones' fifth season will air simultaneously worldwide each week
http://www.hbogo.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je moet dus een HBO-abo hebben? Als je tv-provider het niet aanbiedt vis je alsnog achter het net. Toch?
Of kan ik straks een HBO-abo nemen voor op pc bijvoorbeeld?
Antwoord is dus nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |