ze is gewoon een stoere chick, thats all!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nein nein op Youtube komt ze ook voorbij in reaction video's daar is het ook een tomboy.
uhuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar zo vies lelijk.
Arya horseface.
Een beetje viezig ook maar dat is normaal bij Britse vrouwen.quote:
tom boy, my ass!quote:
Viezig op wat voor manier?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een beetje viezig ook maar dat is normaal bij Britse vrouwen.
Iets ordinairs iets ranzigs maar toch te doen ken je Geordie Shore? Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viezig op wat voor manier?
Alle vrouwen zijn uiteindelijk wel vies. Zo schijnen ze te poepen
Ah ja daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets ordinairs iets ranzigs maar toch te doen ken je Geordie Shore? Dat bedoel ik.
Wel goed voor haar rol in GoT verderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Maisie is leuk als 12 jarige.
Ze kan er bij mij niet door als een 18 jarige
Oh zeker, ze doet het meer dan goed in de seriequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel goed voor haar rol in GoT verder
Zo'n Bran ziet er al veel te oud uit nu
Met zijn kutverhaallijn dat altijd de slaapmomentjes zijn in de seriequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh zeker, ze doet het meer dan goed in de serie
BranDie acteur is ook zo'n suffe hipster
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn kutverhaallijn dat altijd de slaapmomentjes zijn in de serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.Oh.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ze is van arme sloeber uitgegroeid tot één van de machtigste personen in de free cities, hoezo zonder enige vooruitgang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.
Het zit haar veel te vaak mee op beslissende momenten dat het voorspelbaar word. En nog steeds niet echt iets concreets dat ze de zee overgaatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is van arme sloeber uitgegroeid tot één van de machtigste personen in de free cities, hoezo zonder enige vooruitgang?
Nou voor eyecandy zou ik haar wel missen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een seizoen zonder die waardeloze geblondeerde hoer, wat zou dat mooi zijn
Helaas is de samen met Jon en Tyrion de hoofdpersoon.
[..]je wil haar tetten wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt er dit seizoen eindelijk ook eens vaart in de verhaallijn van Khaleesi. Altijd dat trage gedoe daar zonder enige vooruitgang.lekker faxen heel de dag echt genot
Emilia Clarke is mijn celeb crush.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |